اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61382 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/9/2008 12:58:18 AM
کاربر مهمان
|
سلام بچه های باصفای حرف دل
برام دعاکنیدچون حالم خیلی بده.ازخدامی خوام تاعمل جراحیم بهم توانایی بده بتونم برای حرف دل مطلب هرچند ناچیزبنویسم.
التماس دعا
|
|
| 61381 |
نام:
دلشکسته
شهر:
صبر
تاریخ:
12/9/2008 12:12:34 AM
کاربر مهمان
|
یاهو
سلام
این عید بزرگمونو تبریک میگم
امیدوار گرامی یک ختم سوره مبارکه حج رو لطفا به نام من ثبت کنید
عزیز عید تا عید یا مریم خانم هرکدومتون که ثبت می کنید لطفا جزء ۲ رو هم به نام من ثبت کنید
من همون دلشکسته ای هستم که دلم از همه مردما گرفته از همون شهری که آدماش بی رحم و بی وجدان شدن.امشب شب عیده،اسم شهرمو عوض کردم تا یه عزیزی که اینجا از من دلخوره دیگه دلخور نباشه.آقا شهاب بزرگوار از برخوردتون با خودم دلگیر شدم نه به خاطر اینکه به اسم شهرم اعتراض کردید بلکه به خاطر اینکه چون اسم شهرم اینه نادیده گرفتینم و آدم حسابم نکردید. صرفا به این علت که کسی دلش شکسته ست و از مردما دلش گرفته دلیل نمیشه که دیگه آدم نیست و دل نداره شاید همین بنده خدا از خیلی های دیگه بیشتر به کمک نیاز داشته باشه!به هر حال من بالاخره اسممو عوض کردم هم به خاطر اینکه دیگه از من کدورتی نداشته باشید دوست ندارم اینجا کسی از من دلخور باشه و هم این که شب عیدی من یه حرکت مثبت کرده باشم.به امید اینکه واقعا یه روزی تو دلم احساس آرامش کنم،سعی می کنم تا اون روز صبر کنم،صبر،صبر،صبر...آقا شهاب بزرگوار امیدوارم که دیگه از من کدورتی نداشته باشید و اینبار اسم شهرم خوشحالتون کرده باشه.اگه اینطور بود برام دعا کنید.از همون دعاهایی که همیشه برا بقیه می کنید
گمشده ی مهربونم خدا کنه تو این روزا بتونی آرامش پیدا کنی،بتونی خودتو پیدا کنی.خیلی به یادتم.دلت خیلی خیلی مهربونه و مطمئنم خدا یه روزی جواب این مهربونیتو میده.
ایمان عزیز توروخدا در این ایام عزیز منو فراموش نکنید
انسیه بزرگوار انشاالله که امشب دست خالی برنگردی.منو یادت نره ها
دلشکسته عزیز از خرم آباد خوش به حالتون بعضی وقتا انقدر نیاز دارم که مکه باشم اما نمی طلبه،امیدوارم قبل از مرگم واسه یه بارم که شده اون جارو از نزدیک ببینم
چه فرقی می کنه گرانقدر به قول خودتون دعا بفرمایید در حق یکدیگر،خیلی التماس دعا دارم
فریال جان خیلی محتاجم به دعا،دلم آروم نمیگیره.توروخدا خودت و برادرت که میدونم حتما دلش خیلی پاکه واسم دعا کنید
سبکبار گرامی انشالله همیشه در پناه حق موفق باشید مارو از اون صلواتهای قشنگتون بی نصیب نگذارید
مبارز بزرگوار امیدوارم بیشتر از قبل شاهد حضورتون باشم،علی علی
مهدیه عزیزم از ایران میدونی که چقدر دلم نا آرومه.توروخدا واسم دعا کن
سارا خانم از غریب دیگه چرا ازتون خبری نیست؟حال بیمارتون چطوره؟انشاالله که به حرمت این روزا هرچه زودتر لباس عافیت بپوشن
بنده خدا از بروجرد امیدوارم که حالتون بهتر شده باشه.بیشتر بیاید خوشحال میشم اسمتونو ببینم
ستاره از هرکجا که شناخت واقعی خدا آنجا باشد تورو خدا مشرف میشید واسه منم دعا کنید.شما یکی از کسایی بودین که گفتید اینجا هرکسی که التماس دعا بگه نادیده گرفته نمیشه.منم یکی ازاونا.توروخدا دعام کنید.
سارای بزرگوار از مشهدالرضا توروخدا میرید حرم منو فراموش نکنید خیلی التماس دعا دارم،خیلی وقته دارم به هر دری میزنم تا جور کنم بیام مشهد اما مثل اینکه لایق نیستم،همش نه میاد تو کار.تابستون اونجا بودم اما دوباره خیلی دلم تنگ شده.رفتین حرم به امام بگید یه دلشکسته هست که خیلی حالش بده کمکش کن.خیلی ممنون.
ترنم از معرفت گرامی،یاس سفید گرانقدر،فاطر بزرگوار،گل نرگس گرامی،مریم خانم عزیز و بقیه دوستان که واقعا دیگه ذهنم یاریم نمیکنه در بردن نامشون توروخدا منو دعا بفرمایید.بدجوری دلم گرفته که اینطوری از تک تکتون التماس دعا دارم،خواهش میکنم شماها من
|
|
| 61380 |
نام:
فائزه
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/8/2008 11:55:44 PM
کاربر مهمان
|
سلام به همه دوستای حرف دلی .عید قربان رو بهمه شما دوستای خوبم تبریک میگم .
ایمان عزیز واقعا ممنون از راهنمایی خوب شما .
دوست خوبم ، امیدوار از ایران ممنون میشم اگه برای من هم یک ختم ثبت کند . التماس دعا
|
|
| 61379 |
نام:
طیبه قدیری
شهر:
اصفهان
تاریخ:
12/8/2008 11:18:27 PM
کاربر مهمان
|
امام زمان می فرمایند: من هر ۲۴ ساعت ندای (هل من ناصر ینصرنی) یعنی (آیا کسی هست مرا یاری کند) را سر می دهم اما کسی به ندای من توجهی نمی کند.
|
|
| 61378 |
نام:
یوسف
شهر:
بجنورد
تاریخ:
12/8/2008 11:02:37 PM
کاربر مهمان
|
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
|
|
| 61377 |
نام:
میثم سامنی
شهر:
تهران
تاریخ:
12/8/2008 10:43:24 PM
کاربر مهمان
|
آری،
هزاران بار می نویسم
بر صفحه دلم نام زیبایت را حک می کنم
تا آن زمان که به سویت پرواز کنم
دعا کن تا عاشقانه بیایم
دعا کن تا سرگردان نمانم
عید قربان، جشن رهیدگی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین بر همه عاشقان ولایت مبارک باد.
یا علی مدد
|
|
| 61376 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/8/2008 9:31:23 PM
کاربر مهمان
|
بچه ها برام دعاکنیدحالم خیلی بده
|
|
| 61375 |
نام:
ميون دار
شهر:
كيش
تاریخ:
12/8/2008 9:20:36 PM
کاربر مهمان
|
مردم فكر مي كنند دستورات خدا دست وپا گيره ؛ در حاليكه اگر از همشون بپرسي مي گن راستگويي رو دوست دارن و از خيانت بدشون مياد. پس چرا عمل نمي كنند؟ شايد چون اسم دين و ديانت روش مياد، اينجوري برخورد مي كنن . اصلا اگر من پشت سر شما حرف بزنم و بدي بگم به خدا چه ضرري ميرسه، معلومه هيچي يا اينكه از جيبت پولي بردارم بازم هيچي . پس خدا داره جوش منو تورو مي زنه ، اينطور نيست ؟ حالا فكر كن يه دوست زده تو دهن يكي كه داشته پشت سرت صفحه مي ذاشته، باور كن وقتي دوستتو ببيني كلي ازش تشكر مي كني . خب خدا هم همين كارو داره ميكنه ، نه؟؟ اين خدا رو بايد هواشو داشت و حرفشو گوش كرد . اگر فهميدي كه ياعلي وگرنه لااقل به چيزي كه دوست داري عمل كن ولي اسمشو هرچي مي خواي بزار.
|
|
| 61374 |
نام:
شيرين
شهر:
تبریز
تاریخ:
12/8/2008 8:23:22 PM
کاربر مهمان
|
سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه.درد من یه دردیه که علاج نداره.نمیدونید چقدر با خدا رازو نیاز کردم نمیدونید چقدر نماز خواندم اما اصلا فایده ای نداشت انگار خدا منو نمیبینه.من یه دختری هستم بیست و دو ساله برای اولین بار عاشق شدم طوری عاشق شدم که منو دیوانه کرد اما معشوقمو بیدا نکردم اون دست سر من برداشت گفت دیگه منو دوست نداره منم نتونستم بهش بگم دوست دارم و اون برای همیشه منو ترک کرد و گغت من کسه دیگه ایرو دوست دارم .به خدا قسم دیگه نمیخوام به زندگی ادامه بدم راضیم همین ثانیه بمیرم و نمیتونم اذدواج کنم اصلا کس دیگه ایرو نمیتونم دوست داشته باشم.تورو خدا به من بگید چیکار کنم؟حاجتمو از خدا چه جوری بخوام؟
|
|
| 61373 |
نام:
ندا
شهر:
کرج
تاریخ:
12/8/2008 7:32:22 PM
کاربر مهمان
|
خسته ام از این دنیا همه چی دوروغه هیچکس حوصله هیچ کسو نداره از این دنیا سیرم زنده ام اما پشیمان.خداام دیگه با نیست
|
|