اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61262 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
12/7/2008 8:45:35 AM
کاربر مهمان
|
گفتم آخر*عشق*رامعناكنيم
بلكه جاي خويش راپيداكنيم
آمدم ديدم كه جاي لاف نيست
*عشق*به جزعين وشين وقاف نيست
آمدم گفتم به آواي جلي
عين يعني عدل مولايم علي
شين يعني شورالله وصمد
قاف يعني قل هوالله احد*
سلام خداجووووووووووووووووونم
السلام عليك اي گل نرگس يااباصالح(عج)جانم
سلام برتك تك شمابزرگواران
سلام به...
به عزيزاني كه تازه به اين جمع پيوسته اندخيرمقدم عرض ميكنم.
ايمان عزيزوگرامي لطفايك ختم ديگربنام من بنده كووووووووچك وروسياه و...خداثبت كنيدوازتون ميخواهم يعني ازهمه اهل دليهاي پاك وباصفاميخوام كه ازته دل مهربونشون برايم دعاكنيد.
آه!خدايافردارابرايمان يك روزبامعرفت قراربده وهمه يمان راحاجت رواازدرگاه حق ورحمت وعنايت خودبرگردان وازهمه مهمتردرراس حوائجمان فرج هرچه زودترمولايمان را
قراربده انشالله*اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم*
يااباصالح(عج)امشب اگه كنارمزارپنهان مادرت حضرت فاطمه(س)رفتي براي ماهم دعاكنيدوازايشان هم شفاعت مارابخواهيدووقتي به كربلاومكه هم رفتيدبراي تمامي مادعاكنيدتامعرفت حضورشمارادرك كنيم وازانشاالله كه خداوندبه حق عمه ي عزيزتان حضرت زينب(س)فرج شمارا برايمان هرچه زودتروزودترنزديك بفرمايد.انشاالله اللهم عجل لوليك الفرج.
انشاالله كه خداوندفرج صاحب الزمان(عج)رابرايمان زودتربرساندوامشب وفرداوآن عيدبزرگ راآنطوركه بايدوشايداست درك كنيم وهيچ كس دراين ايام دست خالي ازدرگاه خدابرنگرددو...صلواتي محمدي برخاتم انبياء(ص)وآل طاهرينش(ع)بفرستيم.
*اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم*
الــــــــتـــــــماس دعااااااااا
|
|
| 61261 |
نام:
جوادگلچین
شهر:
آزادشهر
تاریخ:
12/7/2008 8:01:57 AM
کاربر مهمان
|
اینهمه گفتیم لیک اندربسیج
بی عنایات خداهیچیم وهیچ
----------------------------------------------
مردآن رادان که خودرابشکند
مردآن نبودکه صف هابشکند
--------------------------------------------
منتظران رابه لب آمدنفس
ای شه خوبان توبفریادرس
|
|
| 61260 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
12/7/2008 6:53:24 AM
کاربر مهمان
|
.:: يا ذَاالجَلالِ والاكرام::.
اگر چنانچه شيعيان ما- كه خداوند بر انجام طاعت خويش ،آنها را مؤفق گرداند - در راه ايفاي پيماني كه بر دوش دارند ، هم دل مي شدند ، ميمنت ديدار ما از ايشان به تأخير نمي افتاد و سعادت ديدن ما زودتر نصيبشان مي شد . ديداري بر مبناي شناختي درست و صداقتي از آنان نسبت به ما. و ما را از شيعيان دور نگه نمي دارد . مگر كردارهاي آنان كه به ما مي رسد و براي ما ناخوشايند و دور از انتظار است.
امام زمان(عج) بحارالانوار /ج 53/ص 177/احتجاج
اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.
*****اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج.***********
اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.
|
|
| 61259 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/7/2008 1:37:41 AM
کاربر مهمان
|
.:: یا ثارالله ، انّ الله شاء ان یراک قتیلا ::.
* * * اَلسَّلاَمُ عَلَیکَ یَامُسلِمِ بنِ عَقِیل * * *
شهادت جانسوز ابن عمّ و سفیر سیّدالشهداء (علیه السلام)، حضرت مسلم بن عقیل (علیه السّلام) را به پیشگاه مقدّس و منوّر بقیة الله الأعظم حضرت حجة بن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و محبّین آن بزرگواران تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.
کوفه امشب چه ملال انگیز است
کوچه هایش همه ماتم خیز است
اهل این شهر چه بی احساسنـد
رسـم و آیــیـن وفــا نـشـنـاسـنـد
* * *
مـیزبانـنـد و دلـم خـسته ز هـم دردیـشان
بـی وفـایی خجـل از اینهمه نـامـردیـشان
گـرچه خوانند بیایی تو در این شهر ولی
میشود خوانـد زچشمان همه بغض علی
* * *
کوفه میا حـسین جان ... کوفه وفـا ندارد
کـوفی بی مروت ... حجب و حـیا ندارد
* * *
بــر فـــراز دارَم و دلــواپــس یــک کـــاروان
ازهمین جا دیده ام یک زینب(س) و یک ساربان
آه از ایـن کــوفــیـان .... آه از ایـن کــوفــیـان
آه از ایـن کــوفــیـان .... آه از ایـن کــوفــیـان
* * *
بر سر دارم *لک لبیک حسین (ع)*
دار و ندارم *لک لبیک حسین (ع)*
در این ایّام نورانی ، از همه ی اونهایی که دلشون عاشورایی ست التماس الماس دعا دارم.
اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج.
اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.
|
|
| 61258 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/7/2008 1:02:28 AM
کاربر مهمان
|
.:: یا ثارالله ، انّ الله شاء ان یراک قتیلا ::.
*سلام بر ایّام مسلمیّه .
*سلام بر سفیر آقا اباعبدالله الحسین(ع).
نمی دونم اگه جای مسلم بودم اصلا به چنین سفری می رفتم یا نه؟!... آقا مسلم خوش به حالت ... چقدر خوبه که آدم عاقبت به خیر بشه... هرچند که شما آغازتون هم خیر بود.
*سلام بر یک کاروان.
نمی دونم آقام اباعبدالله(ع) قبل از سفرشون از مدینه به زیارت قبر مادر رفتن یا نه ، زیارت وداع!
اما اینو می دونم که مادر اومد کنار بدن گلگون و بی سر پسر! و...
*آقا جون ، مولا ، یا صاحب الزمان(عج) اینو هم شک ندارم که الان تو صحرای عرفه که داری قدم می زنی دل نازت غمینه! به یاد آن حجّ ناتمام اما کامل ، به یاد آن ذبح عظیم خون گریه می فرمایی...
* * *
*ستاره بزرگوار از هر کجا که شناخت واقعی خدا آنجا باشد ، سلام و عرض ادب و خدا قوت.
واقعا زبانم قاصره بابت تشکر از حضرت عالی در مورد این متن زیبا و پرمعانی و حرکت دهنده.
خود حضرت صاحب ان شاء الله دعاگوی شما بزرگوار و دیگر عزیزانی باشه که در این امر یاری فرمودید.
همونطور که فرمودید ، کسی که می خواد در امر دین به یه جایی برسه در یک مقطع زمانی در امور مهمّی چون اصول دین (توحید و نبوّت و امامت و عدل و معاد) می بایست خودش رو یکبار ری استارت کنه و از نو بالا بیاد. دیدید وقتی رایانه هنگ می کنه با یک بار ری استارت بالا میاد و آماده ی کار می شه؟! در این مورد هم این مثال به نحو عجیبی مصداق داره و بنده در مورد امر مهم انتظار فرج چنین منظوری داشتم و شبهه ای مطرح نمودم که خدا رو شکر با همّت شما عزیزان به نکات جالب و ارزنده ای برخورد کردیم که جای تشکر از همه ی شما چند بزرگوار داره.
به امید شروع شناخت حضرت حجّت(عج).
در این ایّام نورانی ، از همه ی اونهایی که دلشون عاشورایی ست التماس الماس دعا دارم.
اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِيِّــــكَ الفَرَج.
اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.
|
|
| 61257 |
نام:
ستاره.
شهر:
هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ:
12/7/2008 12:21:15 AM
کاربر مهمان
|
امام علی (ع): هر کس خود را بشناسد خدای خود را شناخته است
عرف یعنی شناخت خوشا به حال انان که خود و خدای خود را شناختند
خدا کند که ما هم نصیبمان شود که دعای عرفه را با شناخت واقعی بخوانیم
یادمان باشد در دعای عرفه یاد تمامی شهدا و گذشتگان و حرف دلی هاو کسانی که بر گردن ما حقی دارند باشیم
خدا کند که سال بعد اگر عمری بود در حرم اقا امام حسین عرفه را بخوانیم (امین)
حرف دلی ها ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید ویاد من حقیر هم باشید الهم عجل لولیک الفرج
|
|
| 61256 |
نام:
محمد حسن
شهر:
ایران
تاریخ:
12/6/2008 10:36:45 PM
کاربر مهمان
|
در قسمت احادیث روز های گذشته تان یک حدیث دیدم که یک بار نقل شده از امام صادق (ع)وبار دیگر از امام محمد باقر (ع) نقل شده بود. لطفا اصلاح نمایید.
(حدیث های ۱۲۸ و۱۳۱)
|
|
| 61255 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/6/2008 10:19:46 PM
کاربر مهمان
|
شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) رابه شمابچه های خوب حرف دل تسلیت می گویم.
گوغیرکشدزارم،من یارپسندیدم
زاری نکنم هرگزکازارپسندیدم
مبهوت به هرسویم آواره به هرکویم
تایوسف خودجویم بازارپسندیدم
هرکوچه که شدجایم برغربت مولایم
رخسارغریبی بردیوارپسندیدم
بامن همه بستیزیدآتش به سرم ریزید
اوسوختنم خواهدمن نارپسندیدم
مست نگه یارم دلباخته ی دارم
دردارغمش تنهامن دارپسندیدم
آن دختردلبندم این خون دوفرزندم
من درره محبوبم ایثارپسندیدم
کوبیدبه سرسنگم سازیدزخون رنگم
من یارپسندیدم من یارپسندیدم
زخمم به بدن نیکوست اینگونه پسنداوست
یک بارکه تیغ آمدصدبارپسندیدم
هربیت تورا(میثم)بیتی به جنان بخشم
چون شیوه شعرت رابسیارپسندیدم
|
|
| 61254 |
نام:
دلشکسته
شهر:
از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ:
12/6/2008 9:58:39 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
سلام
روز دانشجو رو به دانشجوهای این جمع تبریک میگم
یاحق
|
|
| 61253 |
نام:
روژان
شهر:
غربت
تاریخ:
12/6/2008 9:48:06 PM
کاربر مهمان
|
فاصله تابش خودت روبادیگران تنظیم کن خداوندخورشید
رادرجایی نهادکه گرم کندولی نسوزاند.
|
|