اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61252 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/6/2008 9:45:13 PM
کاربر مهمان
|
دلا حسين ع داره ميره تو جه ميكني ؟باحسين ميروي يا ميماني؟بر حسين ع واانصارش صلواتي بفرست
|
|
| 61251 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
12/6/2008 9:18:21 PM
کاربر مهمان
|
متاسف هستم از اينكه ميبينم اطلاعات اسلامي ما پيچيده شده به نقل قولها يا برگرفته از كتاب هاست. كمتر كسي را ميشود پيدا كرد كه خودش از درك مستقيم و رابطه ايجاد كردن با واقعيت اسلام سخن بگويد.
|
|
| 61250 |
نام:
فائزه
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
12/6/2008 9:16:42 PM
کاربر مهمان
|
سلام********************************************* دلم خیلی گرفته. حرفهای خیلی از شما ها رو خوندم خیلی قشنگ و پر مفهومه آقا ایمان گرامی شما که انقدر دلتون پاکه از خدا بخواید منو کمکم کنه . بگید خدایا فائزه غلت کرد ، فائزه اشتباه کرد ، خدایا فائزه پشیمونه دستش رو بگیر نزار زیر دست و پا له بشه . کمک کن خود گم شده اش رو پیدا کنه. خیلی وقته اون چیزی که باید باشه نیست تو ببخشش . حالم خیلی بده دلم برای خودم می سوزه از اینکه با گناه کردن باعث شدم از خدا دور بشم .از وقتی که از جنوب بر گشتم شهدا خیلی روی من تاثیر گذاشتن . همه از رفتارهای من خورده میگیرند و نمی خوان قبول کنن که من میخوام از این به بعد پاک باشم و به راحتی گناه نکنم . فکر می کنن من دیوونه شدم . اگه دیوونگی اینه الهی یه روزی بیاد که همه دیوونه باشن مثل من .راستی در مورد دعا ها و ختم هایی که دارید من رو راهنمایی کنید میخواماز این به بعد اگه قابل بدونید با شما حرف دلی ها همراه بشم .التماس دعا .
|
|
| 61249 |
نام:
مهسا
شهر:
شاهرود
تاریخ:
12/6/2008 9:03:42 PM
کاربر مهمان
|
میای بیا ولی حیف
حیف که دیگه خیلی دیره...
|
|
| 61248 |
نام:
نفیسه
شهر:
بابل
تاریخ:
12/6/2008 8:16:49 PM
کاربر مهمان
|
سخت است که می نوش کس دیگر بود
شمع شب خاموش کس دیگر بود
با یاد کسی که دوستش می داری
یک عمر در آغوش کس دیگر بود
|
|
| 61247 |
نام:
امير
شهر:
داراب
تاریخ:
12/6/2008 8:05:57 PM
کاربر مهمان
|
بارالها، من بدان نعمات که مرا دادهای اذعان دارم، بهگناهانم اعتراف کرده و از آنها باز میگردم; تو نیز مرا بیامرز.
ای کسی که گناه بندگان تو را ضرری نرساند و نیازی به طاعتایشان نداری، هر کدام از بندگانت که کاری نیکو به جای آورند،به توفیق و لطف توست، پس ستایش و حمد تو را سزاست.
خدایا، چون مرا فرمان دادی سرکشی نمودم و چون نهی کردی، آنچهرا نمیخواستی به جای آوردم. اینک این منم که نه دلیلی بربیگناهی خود دارم که عذر بخواهم و نه نیروی آن دارم که از کسییاری بخواهم. حال با کدامین اعضایم رو به روی تو بایستم; آیابا گوشم یا با چشمم یا با زبان و یا پاهایم، آیا تمامی اینهانعمتهایی نیست که مرا عنایت فرمودهای و من با همه آنهانافرمانیات کردهام، ای مولای من، حجت و دلیل از آن توست و منمحکومم!
دوستانم برايم دعا كنيد خيلي دعا به خدا هم محتاجم و هم تنها دعا كنيد خدا به من صبري عطا كند تا بتوانم دوام بياورم
|
|
| 61246 |
نام:
محتاج دعا
شهر:
تهران
تاریخ:
12/6/2008 7:46:55 PM
کاربر مهمان
|
سلام تو رو قسم به امام زمان دعا کنید واسه عزیزترین کسم رو زمین چون ارزو مرگ کرده تو رو خدا دعا کنید
|
|
| 61245 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
12/6/2008 6:45:59 PM
کاربر مهمان
|
سلام به خدا
سلام به خدای همه
همون خدایی که برای خیلی از بنده هاش خیلی ارزش قائله
همون خدایی که دوست نداره ناراحتی خیلی از بنده هاشو ببینه
سلام به همون خدایی که هوای خیلی از بنده هاشو داره
سلام به تو
خدای من تو همون خدایی ! مهربون ، سرشار از محبت و دوستدار بنده هات.
تویی که هر کاری می کنی از روز حکمت و رحمته ولی من نمی فهمم!
خدای من دیروز تو هم توی دل من نشسته بودی وقتی فکر می کردم وای به حال من
وقتی فکر می کردم که حتی پیش کشی من رو هم قبول نداری
چه برسه به خودم!
خدایا واقعا تو منو...؟
معبود من می دونی که همیشه محتاج توام هر چند گنه کار.
|
|
| 61244 |
نام:
رضا
شهر:
طبس
تاریخ:
12/6/2008 6:13:58 PM
کاربر مهمان
|
هنگام جنگ دادیم صدها هزار دارا
شد کوچه های ایران مشکین ز اشک سارا
سارا لباس پوشید با جبهه ها عجین شد
در فکه و شلمچه دارا به روی مین شد
چندین هزار دارا بسته به سر، سربند
یا تکه تکه گشتند، یا که اسیر و دربند
سارای دیگری در مهران شده شهیده
دارا کجاست او در اروند آرمیده
دخت هزار سارا چشمی به حلقه در
از یک طرف و دیگر چشمی ز خون دل تر
سارا سوال میکرد دارا کجاست اکنون
دیدند شعله ها را در سنگرش به مجنون
خون گلوی دارا آب حیات دین است
روحش به عرش و جسمش مفقود در زمین است
در آن زمانه رفتند صدها هزار دارا
در این زمانه گشتند صدها هزار دارا
هنگام جنگ دارا گشته اسیر و دربند
دارای این زمان با بنزش رود به دربند
دارای آن زمانه بی سر به روی کرخه
سارای این زمانه در کوچه با دوچرخه
در آن زمان سارا با جبهه ها عجین شد
در این زمانه ناگه چادر لباس جین شد
با چفیه ایی که پر بود از خون صد تا دارا
سارا خود از برای جلب نظر بیاراست
سارا و گوشواره حقا که شرم دارد
در دستهایش امروز او بند چرم دارد
با خون و چنگ و دندان دشمن ز خانه راندیم
اما به ماهواره در خانه اش کشاندیم
جای شهید اسم خواننده روی دیوار
آنها به جبهه رفتند اینها شدند طلبکار
|
|
| 61243 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/6/2008 5:47:27 PM
کاربر مهمان
|
شب عرفه شب شهادت سفیرباوفای امام حسین(ع) مسلم بن عقیل(ع) است .
وعده ماحرم سیدالکریم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ره) شهرری باحضوراکثرمداحان اهلبیت(ع)تهران ودسته های عزاداری واحیاء
التماس دعا
|
|