هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61212
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/5/2008 11:18:19 PM
کاربر مهمان
 
.:: یا ربّ العالمین ::.


*امام باقر(علیه السّلام) فرمودند:

أُوصيكَ بِخَمسٍ : إِن ظُلِمتَ فَلا تَظلِم وَ إِن خانُوكَ فَلا تَخُن، وَ إِن كُذِّبتَ فَلا تَغضَبْ، وَ إِن مُدِحتَ فَلا تَفرَح وَ إِن ذُمِمتَ فَلا تَجزَع.

تو را به پنج چيز سفارش مى كنم:

*اگر مورد ستم واقع شدى ستم مكن ،

*اگر به تو خيانت كردند، خيانت مكن ،

*اگر تكذيبت كردند ، خشمگين مشو ،

*اگر مدحت كنند ، شاد مشو،

*و اگر نكوهشت كنند بيتابى مكن.


*شهادت یادگار کربلا ، امام محمّد باقر (علیه السلام) را خدمت آقام امام زمان(عجل الله تعالی و آجرهم الله) و تمامی عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) تسلیت عرض می نمایم.


ز فرط درد مى‎‎گردم از این پهلو به آن پهلو

كه در من زنده یاد پهلوى خیرالنساء كردى


چنان آتش زدى بر تار و پودم اى ستم گستر

كه بند از بند اعضایم ز زهر كین جدا كردى


هنوز از تشنگى كربلا فارغ نگردیدم

كه با سوز جگر سوزى دلم را آشنا كردى


از آن بُغضى كه با آل على بودت مرا از كین

جگر سوزاندى و خون قلب ختم الانبیاء كردى

* * *

*سارای بزرگوار از مشهدالرّضا(ع) ، سلام و عرض ادب و التماس دعا.
بنده خیلی چیزها در این صفحه ی نورانی از شما بزرگان یاد می گیرم. غرض جستجو و کندوکاوه در مورد موضوع مهمّی مثل * انتظار فرج * است.

ان شاء الله در این راه خداوند متعال توفیقمون بده.

*یاس سفید بزرگوار از کوچه ی بنی هاشم ، سلام و خدا قوّت.
پیشنهاد بنده در مورد جلوگیری از مشکلی که فرمودید اینه که تمامی متن هایی رو که ثبت می فرمایید ، خصوصا متن های کمی طولانی رو در صفحه ی وورد پد رایانه تون به طور مثال در پوشه ای به نام * حرف دل * ذخیره بفرمایید تا بعدا هم خودتون بتونید بهش مراجعه و استفاده بفرمایید و هم در صورت بُروز چنین مشکلاتی بتونید قسمت ثبت نشده رو تکرار بفرمایید تا ما بی بهره نمونیم.

خداوند متعال توفیقتون بده. متن بسیار زیبایی بود.

*نیلوفرانه ی عزیز و ارجمند از کویر ، سلام و خدا قوّت و رسیدن به خیر.
تمامی حرف دلی ها به گردن هم حقّ دارند و شما مستثناء نیستید. ما وظیفه مونه که براتون دعا کنیم بزرگوار.
بعید می دونم شما با تفکّر بلندتون حتی آنی هم سرگردون باشید.
لیسانس بیکار زیاده منتها بیکاری برای مایی که ادعای مذهبی بودن داریم خیلی خیلی بیش از دیگران مایه ی عار و شرمساری ست.
شاید گفتنش صحیح نباشه ولی اینجانب در زمان تحصیلم(دوران دبیرستان) برای مدّتی نیمه شب ها در پارکینگ شرکت واحد اتوبوس جارو می کردم و صندلیهاش رو بعد از جارو باید دستمال می کشیدم و به ازاء هر اتوبوس صد تومان می گرفتم.

به نظر شما ما هر شب می تونستیم چند تا اتوبوس جارو بزنیم؟!

بعضی شب ها نهایتاً ، هفت یا هشت اتوبوس و در طی روز بعد ، گرد و خاکی که از این جارو کشی بر دستگاه تنفّسیم می نشست واقعاً تا مدّت ها اذیّتم می کرد. امّا با تمام سختیش اون شب ها از بهترین و شیرین ترین و خاطره انگیزترین شب های تمام عمرمه. جالب اینجا بود که بعد از مدّتی متوجه شدم تعدادی از همکاران جاروکشم لیسانس و حتّی یکیشون فوق لیسانس هستند.

هنوز هم که هنوزه اتوبوس که سوار می شم یاد اون شب ها می افتم و یک بار برای زنده شدن اون خاطره رفتم یه اتوبوس به طور مجّانی جارو زدم
61211
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/5/2008 10:09:21 PM
کاربر مهمان
  نيلوفرانه ازكوير ..سلام ممنونم والتماس دعا،خداياورت وآني ازاو غافل نشو ،به بركت محمد وآلش در نموني صلواتي بفرست
61210
نام: امير
شهر: darab
تاریخ: 12/5/2008 9:58:03 PM
کاربر مهمان
  كاش عرفه كربلا بوديم همين
61209
نام: یوسف
شهر: اردبیل
تاریخ: 12/5/2008 9:06:37 PM
کاربر مهمان
  من نمی تونم همسر مناسب پیدا کنم
61208
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/5/2008 7:14:32 PM
کاربر مهمان
 
* * * السّلام عليك يا باقرَالعلمِ النبيّين(ع) * * *

حیف این شعر که ناقص بیاد ، مجددآ تقدیم می کنم:


بين نماز ، وقت دعا گريه مي كني

با هر بهانه در همه جا گريه مي كني


در التهاب آهِ خودت آب مي شوي

مي سوزي و بدون صدا گريه مي كني


هر چند زهر ، قلب تو را پاره پاره كرد

اما به ياد كرب و بلا گريه مي كني


اصلاً خود تو كرب و بلاي مجسّمي

وقتي براي خون خدا گريه مي كني


آب خوش از گلوي تو پايين نمي رود

با ناله هاي وا عطشا گريه مي كني


با ياد روزهاي اسارت چه مي كشي ؟

هر شب بدون چون و چرا گريه مي كني


با ياد زلفِ خوني مردان ني سوار

هر صبح با نسيم صبا گريه مي كني


هم پاي نيزه ها همه جا گريه كرده اي

هم با تمام مرثيه ها گريه مي كني


ديگر بس است * چشم ترت درد مي كند! *

از بس كه غرق اشك عزا گريه مي كني


يوسف رحيمي


*آقا یوسف رحیمی عزیز نمی شناسمت ، ولی خیلی خوشگل دلمو بردی قتله گاه و ضریح شهدا و قبر شش گوشه و ...

دعات کردم مومن.

61207
نام: تنها
شهر: ایران
تاریخ: 12/5/2008 6:34:10 PM
کاربر مهمان
  خدا جون دوست دارم چون حرف همه بنده هاتو بدون هیچ فیلتری می شنوی
61206
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 12/5/2008 6:24:48 PM
کاربر مهمان
  اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.



.::سلام علی آل یس::.
**الهی و ربی من لی غیرک**


اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.
61205
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/5/2008 5:21:08 PM
کاربر مهمان
 

.:: اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم ::.

یَا اَبَا جَعفَــــر ، یَا مُحَمَّدَ ابنَ عَلِــــیّ ، اَیُّهَا البَــــاقِرُ یَاابنَ رَســــوُلِ اللهِ ، یَا حُجَّــــةَ الله ِعَلَی خَلقِهِ ، یَا سَیِّــــدَنَا وَ مَــــولانَا ، اِنَّا تَوَجَّهــــنَا وَاستَشفَعنَا وَ تَوَسَّلنَا بِکَ اِلَی الله ِ وَ قَدَّمنَــــاکَ بَینَ یَدَی حَاجَاتِنَــــا ، یَا وَجِیــــهاً عِنــــدَالله ِاِشفَع لَنَا عِنــــدَالله ِ، یَا وَجِیــــهاً عِنــــدَالله ِاِشفَع لَنَا عِنــــدَالله ِ، یَا وَجِیــــهاً عِنــــدَالله ِاِشفَع لَنَا عِنــــدَالله ِ.

*شهادت امام محمّــــد باقر (علیه السلام) را تسلیت عرض می نمایم.

امام باقر(علیه السلام) فرمودند:

نهایت کمال ، * فهم در دین * ، * صبر بر مصیبت * و * اندازه نگه داشتن در مخارج زندگی * می باشد.


*بارالهــــا ، ما را در دینت فهیم و بر مصیبت ها شکیبا و در زندگی متعادل بدار و زیارت بقیع و کربلا نصیبمان بفرما.

*بارپروردگارا ، صاحبمان را به ما برســــان.


اَللّــــهمَّ عَجِّل لِولِیِّــــکَ الفَرَج.

اَللّــــهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّــــل فَرَجَهُم.


61204
نام: نیلوفرانه
شهر: کویر
تاریخ: 12/5/2008 5:11:27 PM
کاربر مهمان
  خدایا سلام
کاش هیچ وقت آدم عادت نکنه به سکوت ،به نگفتن حرف دلش،کاش هر روز هفته ات مثل پنج شنبه ها باشه که با اشتیاق می ری مسجد تا بعد از نماز دعای کمیل بخونی،از خدا بخوای پرونده ات رو پاک کنه و خودتو آماده کنی برای اومدن آقا.....
دیگه نمی دونم چی بگم اما اینو می دونم که من یاد همه حرف دلی ها هستم (ایمان خانم،آقا شهاب،بنده خدا،فریال،چه فرقی میکنه،سبک بار و...بزرگوارانی که اسمشون یادم نیست ولی بعضی نکته ها توی نوشته هاشون یادمه)ازتون می خوام موقع دعا کردنتون یاد بنده کمترین نیز باشید چون واقعا نیاز به دعای دوستان اهل دلی چون شما خوبان دارم.آخه خیلی توی زندگیم سر گردونم نمی دونم چه تصمیمی برای آیندم بگیرم.لیسانس دارم وبیکار هستم و هزان علامت سوال دیگه....
التماس دعای فراوان
61203
نام: زينب
شهر: تهران
تاریخ: 12/5/2008 5:09:13 PM
کاربر مهمان
  به نام خدا خدايا دستهايم خاليست.يادستهايم ازآرزوهايت پركن يا دلم ازآرزوهايت خالي كن
<<ابتدا <قبلی 6127 6126 6125 6124 6123 6122 6121 6120 6119 6118 6117 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6122&mode=print