هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61182
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 12/5/2008 10:33:47 AM
کاربر مهمان
  دلشکسته ی عزیزم سلام:امیدوارم تواین مدت که ازتون بی خبربودم به اون ارامش نسبی رسیده باشید.ازت ممنونم که به فکربرادرم هم بودیداونم بدنیست خوبه یعنی اگرم بدباشه دیگه بهش فکرنمی کنم باخودم قرارگذاشتم به این چیزاخیلی فکرنکنم...تابتونم به زندگی عادیم برگردم.نمی تونم هرروزهی بگم برادرمن اینجوره برادرمن اونجوره.این جااگه توکل داشته باشیم میگیم:چیزیه که خداخواسته قبول.ادعانمی کنم سختی نداره چراداره مخصوصابرای منی که این قدرضعیفم ولی امیددارم به این که خداکمکم کنه...کاش سختی های زندگی فقط همین چیزهابودالان که به زندگی عادیم برگشتم می بینم من بااونی که هستم چه قدرفاصله دارم...سرم به کارخودم گرم بودوازخیلی چیزابی خبرولی دیگه می خوام خودم باشم-خودم حرف بزنم-خودم تصمیم بگیرم وخودم بنویسم...دلشکسته جان من هیچ وقت شماوتمام دوستان حرف دلی روفراموش نمی کنم...هیچ وقت فکرنکن به یادتون نیستم حتی اگه یه روزی هم این جانبودم بازبه یادتون هستم.خیلی زیادبرام دعاکنیددعاکنیدهمه چی بخیروخوشی بگذره...(خداجونم دوست دارم تنهام نذار)
61181
نام: ملیحه
شهر: .
تاریخ: 12/5/2008 10:24:55 AM
کاربر مهمان
  حکمش چه زیباست .

حق نداری با لباس احرام به هیچ موجود زنده حتی پشه آزار برسانی !

حتی اگر از قسمت نامهربانی (اش) / نیش از آن تو شد ..

فقط میتوانیم با احترام آنها را برانیم یا تحملشان کنیم .

..

تمرین یک مهربانی چه زیباست .

61180
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 12/5/2008 6:49:46 AM
کاربر مهمان
  اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.

سلام!سلام آقا سید!
سلام بر مولا و منجی ما !
سلامٌ علی آل یس!
منتظریم که میهمان از راه میرسد، بهترین پذیرایی را انجام بدیم بهتریم میوه و غذا مهیا می کنیم بهترین لباس را می پوشیم و سعی میکنیم قشنگ سخن بگوییم و سعی می کنیم اخلاق و رفتارمون و بهتر کنیم خلاصه سنگ تموم میذاریم که بهترین میزبان باشیم
و آیا برای رویارو شدن با بهترین مخلوق و بنده ی خدای مهربون چنین میزبانی خواهیم بود و چه قدر خودمون و مهیای پذیرایی و دیدار از او کردیم؟!
و اما اینک که هنوز تا ظهورتان باقیست علاوه بر اینکه منتظر شمائیم و خود را پای درس بزرگان آماده حضورتان میسازیم! اما دلمان با نائب شماست هر گاه سخن میگوید با جان و دل گوش فرا میدهیم چه بسا از دوری و درد فراق اشک هم میریزیم وهمیشه برای سلامتیش دعا میکنیم و خودم و میگم آرزوی دیدنشون و دارم ولی به همین دیدار از طریق تلویزیون بسنده می کنم میدونم علاوه بر نائب شما بهترین سربازتونه و قبولش دارم اونم دوست داره پرچم اسلام به سلامتی به دست نازنینتون برسه ولی ( ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند).خدایا این عزیز و تا ظهور دولت یار برامون حفظ کنید در سایه الطاف خودتون.آمین
مولا جون! میدونم دوست دارید این انتظار به سر برسه و خودتون علاوه بر اینکه به حال ما دعا میکنید در امر فرجتون هم دعا می فرمائید ولی چون ما، منتظر مصلحت خدا هستید تا که یار طلب کند ولی آقا جون ما که دوست داریم شما رو ببینیم اگه عمرمون کفاف نداد از خدا بخواید با حب و عشق شما از دنیا بریم به همین هم راضی هستیم!
ما نیازمند فرمایشات شما هستیم ولی تمام انتظاراتی که شما از ما دارید بخصوص در غیابتون علما نیز فرموده اند و حتی نائب شما بر روی زمین! همون کسی که کشورهای مسلمان نیز دوستشون دارند و تابع اوامر ایشونند مولای من!ما میزبانان بی معرفت و ببخشید و برامون دعا کنید که خودمون و بیشتر برای میزبانی برای شما آماده کنیم صدای اذون که به گوشم میرسه اونی که صدا میزنه عجلوا به صلواه کسی است که میخواد از قافله عقب نمونیم وخودتون هم میخوانید که :هر که مرا میخواهد و میخواند به اقامه نماز با من ،همراه من بشتابد و اذون صبح که مهیای نماز صبح میشید اشک عشق تو گونه هاتون نسیم صبحگاه و معطر میکنه چون این اشک اشک عشقه و نوای دل واسه دلبری که خیلی دوسش دارید ! آقا جون دوست دارم تو این حال و هواتون هم برامون دعا کنید هم هوامون و داشته باشید که نجوای شیطون ما رو از این نصیب بی بهره نکنه و اغفال! به امید ظهورتون که به همین نزدیکیاست انشاءا...
.::اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.::.

***********اَللّهمَّ عَجِّل لِولِیِّکَ الفَرَج************

.:: اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.::
61179
نام: تنها
شهر: ایران
تاریخ: 12/5/2008 3:56:59 AM
کاربر مهمان
  سلام
نمی دونم از چی بگم از کجا بگم؟از اخلاق بدم،از اینکه همه از دستم خسته شدن ، از اینکه با رفتارم همه را آزار می دم ، از اینکه خدا دعامو اجابت نمی کنه ، از بابای خوبم که تابستون برای همیشه از دستش دادم
خدا یا پس چی شد (ان مع العسر یسرا) کی سختی های من تموم می شه ؟ خدا جون هیچی از جوونی نفهمیدم خیلی خسته ام ، دلشکسته ام.
خیلی محتاج دعایم
61178
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 12/5/2008 1:27:31 AM
کاربر مهمان
  باسلام به شهاب عزیز
شهاب جان درجواب سوالت بایدبگم که:هرانسانی یک روح داردویک جسم.روح انسانهانامحدوداست.چون ازخداست.
اماجسم آنهامحدوداست.روح نامحدودقدرت نامحدوددارد.
امااین روح نامحدودانسانهاواین قدرت نامحدوددرقفس امیال نفسانی وخواسته های دنیوی زندانی است.
امام زمان(ع)هم یک روح داردویک جسم.اماروح امام زمان(ع)اسیرهواوهوس نیست.
بلکه آنقدرخدایی شده که مظهرهمه اسماء وصفات الهی شده است.وهمه عالم راپرکرده است.هرجاخداشنواست امام زمان(ع)هم شنواست.هرجاخداداناست درامورخلق،امام زمان(ع)نیزبه آن علم داردوهرچه راکه امام زمان(ع)بخواهدبداندبه اذن خدامی داند.پس خبری واتفاقی نیست دراین عالم الااینکه امام زمان(ع)علم به آن دارد.اوست که مظهرالطاف الهی است ومظهراسم رحمن ورحیم است وهرکسی هرخیری وخوبی راانجام می دهدبه عنایت وتوجه امام زمان(ع)انجام می دهد.
پس حقیقت امام زمان(ع)غیرازآن جسم خاکی اوست.ظهورامام زمان(ع)یعنی ظهورخوبیها.
امام زمان(ع)برای هرکس به مقدارخوبیهایی که انجام می دهدظهورمی کندوهرکسی بیشترتوفیق خوبیهاانجام خوبیهاراداردبه همان اندازه ظهورامام زمان(ع)رادرک کرده است.
شهاب عزیز!امام زمان(ع)ازطرف خدامأمورهدایت همه انسانهاست وهرکسی رابه اندازه قابلیتش وعطشش برای هدایت،هدایت وسیراب می کند.
درزمان غیبت مرجع تقلیدداشتن،آنهم اعلم آنهایعنی هدایت امام زمان(ع)- ولی فقیه داشتن یعنی هدایت امام زمان(ع)- توفیق انجام خوبیهایعنی هدایت امام زمان(ع)پس امام زمان(ع)به همه چیزآگاه است وفرصت هدایت رابرای همه انسانهابنابرشرایطشان فراهم می کند.درجامعه جهانی نیزهدایت عمومی دارد.
همین که ملتهاازظلم ومظهرظلم یعنی آمریکاعلنی بیزاری می جویندنشانه هدایت امام زمان(ع)است.اینکه رئیس جمهورآمریکابه عنوان جورسومه فسادوظلم درجهان شناخته شده یعنی آگاهی دادن امام زمان(ع)به مردم دنیا.
اینکه اخبارباپیشرفت علمی درتمام جهان پخش می شودوهمه جهان ازحال همدیگرباخبرندیعنی هدایت امام زمان(ع)ومقدمه چینی یک وحدت جهانی.
اینکه ایران محبوب بسیاری ملتهاست علی رغم تبلیغات منفی دشمنان،این هدایت امام زمان(ع)است.اینکه خیلی وقتهامشکلاتی برای خیلی هاپیش می آیدومشکلاتشان حل می شودواتفاقات ناگهانی برایشان پیش می آیدوبه وسیله یک دست غیب مشکلاتشان حل می شوداین یعنی هدایت امام زمان(ع)
اینکه خیلی وقتهاخیلی آبروهاریخته نمی شودکه بایدریخته شودیعنی هدایت امام زمان(ع).
اینکه دعای ندبه همه گیرشده یعنی هدایت امام زمان(ع).اینکه جمعه هاورزش همگانی درشهرستانهاجایگزین خواب جمعه شده ومردم به حرکت درآمده اندیعنی هدایت ومقدمه برای ظهور.
شهاب مهربون!درنهایت اگرفکرکنیددرجهان هرپیشرفت علمی ،هرکارخیری،هردفع بلایی،هرشفای مریضی،هرباران رحمتی،وهرتلاش مثبتی صورت می گیردوهرآگاهی بخشی درجهت تعالی انسان درهرجاصورت می گیردهمگی ازوجودمبارک امام زمان(ع)نشأت می گیرد.
انسانهابرروی زمین ازخورشیدوجودش ازپشت ابرغیبت که این ابریعنی عواملی که ماراازخورشیددورمی کند(مانندشهوت پرستی هاوامیال نفسانی )بازهم استفاده می کنندولی اگرروح زمینی هاآسمانی شودوازابرهابگذرد
دیگرخورشیدپشت ابرمعنایی نداردوهرجامی نگرندخورشیداست وخورشیداست وخورشید.
آنوقت مانندپروانه ای که پروبالش رابه شمع می زندو
می سوزدازخودیهامی سوزندودورمی شوندوبه جای گفتن من وماهمه جلوه ای ازاومی شوند.
پس غیبت امام زمان(ع)ازغفلتهاست وبرای اهل ولایت فرصتی است که خودراآماده کنندتااینکه وقتی آن حقیقت هستی درصورت انسان خودش رامعرف
61177
نام: تنها
شهر: کاشان
تاریخ: 12/5/2008 12:42:53 AM
کاربر مهمان
  یادش بخیر فارسی دوم ابتدایی. داستان روباه مکار وکلاغ.امشب پس از سالها وقتی در کوچه های اپارتمانهای سرفرازی سرگردان بودم یادم افتاد تو هم مثل روباهه اینقدر در گوشم زمزمه کردی که فراموش کردم که تمام زندگیم را بردی.ازدرخت افتادم تمام بال و پرم شکست.وهیچ امیدی به پرواز ندارم.وتو هنوز در پی صیدی دیگر.تو امید وعشق رادر من خفه کردی.نمی دانم خدا چگونه باتوتلافی میکنه.خدایا فقط تو از دل من این دختر تنها خبرداری.ایا این انصاف است که او حالاباخیال راحت بخوابد ومن با یه قلب خونین ودردناک وغمگین نمیتوانم بخوابم.خدایا چرا در مسیر راهم قرارش دادی. حداقل یکی ازبهترین بندگانت را قرار میدادی.که من در کنارش ارامش پیدا کنم.نه اینکه تمام سرمایه مرا چپاول کند.ماشین بخردو.... حیف از برادر شهیدت که بااستفاده از سهمیه شهدا ماشین میخری واون کارهای دیگرت. لعنت بر تو مردهرزه که باعث شدی ارامش امید وعشقم رانابود کنی فقط یک کلام میگویم ازخدا کمک میخواهم.خدایا صدای یه بنده ناتوان خود را از قعر تاریکی های زمین بشنوو جوابم بده. هر کسی این رقعه دلتنگی منو خواند برام خیلی دعا کنه که براستی خیلی مستاصلم.به هیچ کس نمی تونم دردمو بگم فقط خدا میداندو بس.التماس دعا
61176
نام: گگری مگوری
شهر: ساوه
تاریخ: 12/4/2008 11:42:24 PM
کاربر مهمان
  التماس دعا
61175
نام: ن.م
شهر: تهران
تاریخ: 12/4/2008 10:47:12 PM
کاربر مهمان
  یکی خط است ز اول تا به آخر
بر او خلق جهان گشته مسافر
61174
نام: ستاره خاموش
شهر: پرستو ها
تاریخ: 12/4/2008 10:23:28 PM
کاربر مهمان
  سلام دوستان من تورا به خدا برا کنکوری های امسال دعا کنیدکه مثل من یه سال تموم اواره و سر گردون نشوند وبه وضع من دچار نشوند من حرف مردم را تحمل کردم ولی حرف های مامان و بابام که خیلی عذابم میده رانه !اخه اونا فکر کرده بودند من دانشگاه دولتی می اورم ولی با اینکه همیشه ممتاز بودم این باربد شانسی اوردم هیچی قبول نشدم انقدر مامانم گریه کردو دعا کرد تا بلاخره تو تکمیل ظرفیت ها کارشناسی کامپیوتر قبول شدم اما بعد از ثبت نام وقتی تازه کمی روحیه گرفته بودم متوجه شدیمهزینه ها خیلی زیاد است تازه ۳ روز است که انصراف دادم نمی دونم چکار کنم ایا سال دیگه قبول میشم یا به قول مادرم مایه ی سر افکندگی اونا تو فامیل می شم؟
تو راخدا دعام کنید از این سردر گمی خلاص شوم
دیگه خسته شدم
بابام بهم میگه بی مصرف نباشید من فقط باید دولتی قبول بشم نمی دونم از عهده اش بر می ایم یا نه؟
نمی دونم حرفهای من را که هر بار خواستم به خواهرم بگم یه بهونه اورد تو خوندی یا نه ممنونم ازتو
دعام میکنی؟
61173
نام: س . الف
شهر: تهران
تاریخ: 12/4/2008 10:06:37 PM
کاربر مهمان
  یک بنده گناهکارم که از عذاب وجدان دارم میمیرم بگید چطوری در در گاه حق توبه کنم که بخشوده شوم . و قلبم کمی آرام گیرد.؟
<<ابتدا <قبلی 6124 6123 6122 6121 6120 6119 6118 6117 6116 6115 6114 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6119&mode=print