اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61172 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/4/2008 9:40:43 PM
کاربر مهمان
|
به بركت صاحب الامر عج قلم عفو كشيده شه بر كناهانمان صلواتي بفرستيد
|
|
| 61171 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/4/2008 9:10:30 PM
کاربر مهمان
|
.:: اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم ::.
*ضمن عرض سلام و ادب به محضر همه ی عزیزان حاضر در حرف دل ، بنده سوالی دارم که امیدوارم بتونم از همه ی عزیزان در پیدا کردن پاسخ این سوال کمک بگیرم . سوالم اینه که:
*مگر نه اینست که طبق روایات و احادیث ، زمین هیچگاه از فیض حضور اولیای الهی و هدایتگر خالی نخواهند ماند؟ امام زمان(عج) در زمان غیبت ، ما را به چه کسی سپرده اند و چرا حضرت خودشان را نشانمان نمی دهند؟! مگر نه اینست که ایشان هدایتگرند و ما نیازمند هدایت؟!
عاجزانه از همه ی شما عزیزان درخواست می نمایم در پیدا کردن پاسخی مناسب برای این سوالم یاری ام فرمایید.
ممنون و موفق باشید ان شاء الله.
اَللّهمَّ عَجِّل لِولِیِّکَ الفَرَج.
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.
|
|
| 61170 |
نام:
هيچ
شهر:
گيلان - لاهيجان
تاریخ:
12/4/2008 9:06:25 PM
کاربر مهمان
|
آرزو: كاش ميشد يك سبد فرياد را شامگاهان در افق بر باد داد _ كاش ميشد جامه انديشه را روز عصيان تا گريبان چاك داد _ كاش ميشد شوكران تلخ را بر دو مار دوش آن ضحاك داد _ كاش ميشد روز هل من ناصرا بوسه بر آن گونه غمناك داد
|
|
| 61169 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/4/2008 8:41:51 PM
کاربر مهمان
|
انسيه ازشهر تنهاىي.......،سلام وجودت به عطر محمدي ص خوش بو بشه صلواتي بفرست،ايشون بما بسيار نزديك هستند،براي بخشش ما اشك ميريزه ،جاي ما توبه ميكنه ،واز حسناتش به ما ميبخشه،لطفا كتب ها رامعرفي كنيدواما دوستان واقعي از او جدا شدني نيستندزيرا منعم از عهد و بيعت هستند
|
|
| 61168 |
نام:
روژان
شهر:
غربت
تاریخ:
12/4/2008 8:30:56 PM
کاربر مهمان
|
آفریدگاری وجود دارد که سرنوشت ما را رقم می زند
وگاهی بروفق مرادوخواسته ماتدارک نمی بیندچون مشیت
آن بالاترازدرک ماست .
|
|
| 61167 |
نام:
یاس سفید
شهر:
کوچه بنی هاشم
تاریخ:
12/4/2008 8:21:12 PM
کاربر مهمان
|
سلام باورتون میشه یک ماهه دلم برای یه چک بابام تنگ شده.گاهی گریه می کنم می گم ماالکی الکی بزرگ شدیم.خیلی وقته خدامارونزده.می گن کتک باباگله هرکی نخوره خله.بازیه هرچندوقت یکبارکاری می کردی باباهه یه چک بهت می زد.احساس می کردی پاک شدی بعدهم خودت باخودت می گفتی راست می گه دیگه.بعدمی دیدی یه چک زده انگارهزارتاخورده می رفت یه گوشه کز می کردوغصه می خوردباباهه.
دیگه امام زمان دلش نمی یادماروبزنه.بچه هامی گیریدتمثیل منو؟؟
شده دودقیقه بشینی به امام زمانت بگی ؟درداتوگفتی به امام زمان؟
آقامن بزرگ نشدم.ما که می دونیم به رومون نمی یاری.
اگه می خواستی به رومون بیاری امروز اینجوری بود؟
یه دفعه شیعه رواینقدرقدرت میدی یه دفعه تومشهدی.
یه دفعه می بینی بقیعی.یه دفعه توخیمه گاهی یه دفعه توکربلایی یه دفعه می بینی توقتلگاهی........
همه جامارومیبری(درروضه ها)الحمدالله
آقاتوبنانداری بزاری مابریم توجهنم
ماروازجهنم خودمون نجات بده
طاقت ندارم والامی گفتم یه دونه بزن .خودتم به مایاددادی بگیم نزن.
یه جوری زدنهای الان بابچه گی فرق می کنه .بچه بودیم یواش می زد.می زدونمی زد.
الان بزنه ازپادر میاره.........................
(مناجات حاج سعیدحدادیان)
|
|
| 61166 |
نام:
زهرا
شهر:
دبی
تاریخ:
12/4/2008 8:12:16 PM
کاربر مهمان
|
سلام من دختر بی بناهی هستم که ظاهرا همه چی دارم اما در واقع جز خدا هیچ چی وهیچ کسو ندارم خانوادم به زور می خوان شوهرم بدن .من کس دیگه ای رو دوست دارم نمی دونم چی کار کنم
|
|
| 61165 |
نام:
فرخ
شهر:
تهران
تاریخ:
12/4/2008 7:52:18 PM
کاربر مهمان
|
زندگي رنگ تازه اي دارد با وجود يك اميد از تكاپو در معماهاي عشق از صراحت تا كلام واز خانه ي دوستي ومحبت من همه ي اين رازها را در پشت ديوار نقره اي
از پشت پنجره ي دل يافتم
افسوس
ديگر پنجره اي نيست
همه راها از در است و همه ديدار از نگاه
از ميان شيشه هاي سينه سپر همه مغشوش به ديدار گوهر
همه زيبا
وليكن دنيا......
فرصت زيبا نوشتن وزيبا ديدن ندارد
اي كاش مثل سروها سر پناهمان تنها آسمان و چراغ گرمييمان خورشيد واميد در راز خدا همه يكسان از ريشه به آب باشيم وهمه جان باخته خاك باشيم
آري همه دور شقايق ها جمع بوديم تا از لرزش باد دور واز نسيم ترانه بيدار
|
|
| 61164 |
نام:
زهرا
شهر:
المان
تاریخ:
12/4/2008 7:39:33 PM
کاربر مهمان
|
سلام بزرگواران.
خیلی ناراحتم و دلم گرفته. اخه تابستونی وقتی اومدبودم ایران از وضع جامعه (خیلی ببخشیدا حالم داشت به هم می خورد) اخه چرا مردم ما باید وظیفشونو. عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته بودند رو فراموش کنند ؟ البته فکر میکنم که تقصیر بعضی از خانواده ها و از همه مهمتر رسانه ها هستند....نظر شما چیه؟؟
|
|
| 61163 |
نام:
یه دل شکسته ی تنها
شهر:
گوشه ای از این شهر بزرگ
تاریخ:
12/4/2008 6:32:27 PM
کاربر مهمان
|
خدایا چه قدر رلم تنگه دارم دیوونه میشم ای خدا تنها شدم حالا میفهمم که چرا امروز انقدر به فکر عموم بودم امشب شب جمعست وقتی به عموم فکر میکنم یه حس خاصی بهم دست میده با اینکه هیچوقت ندیدمش ولی خیلی دوسش دارم انشاا... روحش شاد باشه احساس میکنم تنهایی از پس خیلی کارها بر نمیام هیچکس هم براش مهم نیست چه قدر به کمک احتیاج دارم دعا میکنم خدا منو از خلقش بی نیاز کنه خیلی دلم گرفته دلم میخواد برای برادران شهیدم یس بخونم تا برام دعا کنن از همه التماس دعا دارم مریضارو هم دعا کنید
|
|