اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61152 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/4/2008 12:06:53 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا لا اله الا الله الملک الحقّ المبین ::.
*فریال گرامی از تهران ، سلام و عرض ادب و خیرمقدم مجدّد.
در نبودتون منتظر مطالب و حرف دل های زیباتون بودیم.
ان شاء الله رفع گرفتاری بشه از شما بزرگوار و شاهد حضور سبزتون در حرف دل باشیم.
بارالها ، ما را در انجام آنچه مورد رضایتت است موفّق بدار.
اَللّهمَّ عَجِّل لِولِیِّکَ الفَرَج.
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.
|
|
| 61151 |
نام:
زهره
شهر:
دوستان خدا
تاریخ:
12/4/2008 12:02:21 PM
کاربر مهمان
|
سلام خسته نباشید برام دعا کنید
|
|
| 61150 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/4/2008 11:45:51 AM
کاربر مهمان
|
فراموش نشه فاتحه براي شهيدان وامواتتان ،علما ،برجمال محمدص صلوات بفرست
|
|
| 61149 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
12/4/2008 11:40:16 AM
کاربر مهمان
|
سلام به همگی:مدتی بودنبودم خیلی دلم براتون تنگ شده بودنمی خواستم دیگه بنویسم ولی نمی دونم چرایه چیزی یه حسی منووادارکرددوباره بیام و...دل شکسته ازشهرمردمان بی رحم خیلی دلم برات تنگ شده بود...برای شماوپرستوی گلم -دل شکسته ی عزیزکهازشون خیلی التماس دعادارم-گمشده ی نازنینم که انگارخبری ازشون نیست(می دونم سرمی زنی یادت نره که من هنوزم منتظرتون هستم)و...ازهمتون می خوام برام دعاکنیدگره ای توکارم افتاده که باچنگ ودندونم بازنمیشه.الان به شدت نیازبه دعاتون دارم.
|
|
| 61148 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
12/4/2008 11:29:59 AM
کاربر مهمان
|
.:: یا لا اله الا الله الملک الحقّ المبین ::.
*ضمن عرض سلام و ادب به محضر همه ی عزیزان حاضر در حرف دل ، بنده سوالی دارم که امیدوارم بتونم از همه ی عزیزان در پیدا کردن پاسخ این سوال کمک بگیرم . سوالم اینه که:
*مگر نه اینست که طبق روایات و احادیث ، زمین هیچگاه از فیض حضور اولیای الهی و هدایتگر خالی نخواهند ماند؟ امام زمان(عج) در زمان غیبت ، ما را به چه کسی سپرده اند و چرا حضرت خودشان را نشانمان نمی دهند؟! مگر نه اینست که ایشان هدایتگرند و ما نیازمند هدایت؟!
عاجزانه از همه ی شما عزیزان درخواست می نمایم در پیدا کردن پاسخی مناسب برای این سوالم یاری ام فرمایید.
ممنون و موفق باشید ان شاء الله.
*انسیه ی گرانقدر از شهر انتظار و امید ، سلام و خدا قوّت .
ضمن تشکر از بزرگواری و اهتمامتون در پاسخ به سوال اینجانب ، پاسختون صحیح و متین و منطقیه اما اگر كسي بيايد و از ما سوال كند امام من كجاست به او چه بگوييم و يا اگر كسي اين بهانه رو نمود كه : خُب اگر من هم مثل زمان امام علي(ع) يا ساير ائمه اگر جمال بي مثال امام مهدي(عج) را مي ديدم قطعاً و بي درنگ ، شيفته و يارش مي شدم و هدايت مي شدم ، در پاسخ او چه بايد بگوييم؟!
موفق و منتظر واقعی باشید ان شاء الله.
*ستاره ی ارجمند از هرجا که شناخت واقعی خدا در آنجا باشد ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت .
بزرگوارید و مطمئناً عذر بنده رو خواهید پذیرفت و ان شاء الله حلالم می فرمایید.
از مطالب ارزشمندتون هم سپاسگزارم.
اَللّهمَّ عَجِّل لِولِیِّکَ الفَرَج.
اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم.
|
|
| 61147 |
نام:
مسافر
شهر:
مسافرخانه
تاریخ:
12/4/2008 11:13:58 AM
کاربر مهمان
|
خشنودي دل امام زمان صلوات
|
|
| 61146 |
نام:
احسان خاکپور نژاد
شهر:
بهار
تاریخ:
12/4/2008 11:02:44 AM
کاربر مهمان
|
این قافله عمر عجب می گذرد
تورا به خدا پدر ومادر را از یاد نبرید
|
|
| 61145 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
12/4/2008 10:44:18 AM
کاربر مهمان
|
سلام علیکم جمیعا
مزار شهدا را زیارت کردید صلواتی برای برآورده شدن حوائج قلبی حرف دلیها بفرستید انشالله که خداوند به حرمت خون بزرگواران عنایتی فرمایند .
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 61144 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
12/4/2008 10:37:02 AM
کاربر مهمان
|
يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :
اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامياش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.
نويسندة صحيفة مهديه ميگويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشتهاند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحبالامر(ع) صادر شده است.
بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )
ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی ( با اجازه شما )
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :ستاره گرامی از هرکجا که شناخت ....(سلام و عرض ادب ما همیشه دوست هستیم و خواهیم بود)
ختم بیست : سارای گرامی از شهر غریب (سلام امیدوارم هرچه زودتر بیمار مورد نظرتون شفا بگیرند)
ختم بیست و یک : رهگذر گرامی از شهر ..
ختم بیست و دو : پروانه گرامی
ختم بیست و سه : انسیه ارجمند از شهر تنهائی و امید
ختم بیست و چهار : بنده ی خدا ارجمند ازبروجرد
ختم بیست و پنج : نیلوفرانه گرامی از کویر
ختم بیست و شش : معصومه گرانقدر از تبریز
ختم بیست و هفت :
ختم بیست وهشت :
ختم چهل :
التماس دعا
یاعلی
|
|
| 61143 |
نام:
عاشقان دین علی
شهر:
بامیان افغانستان
تاریخ:
12/4/2008 10:10:30 AM
کاربر مهمان
|
دل بدست آور که حج اکبر است
ازهزاران کعبه یکدل بهتر است
آری دوستان محترم درزندگی دست بینوایان وماندگان را گرفته تا به ثروت ایمان تان بیفزاید .
نوردرخشان توی علی
موج خروشان توی علی
یاری ازتومیخواهیم یا علی
ثروت ما ایمان است یا علی
|
|