هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61142
نام: انسيه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 12/4/2008 10:05:04 AM
کاربر مهمان
  سلام ياالله السلام العليك ياصاحب الزمان(عج)وسلام به تك تك شمابزرگوارام...
آقاشهاب گرامي به نظرمن حقيرآقامولايمان حضوردارند مگرنه اينكه درروايات آمده كه ازوجودمقدس وبابركت ايشان مانندخورشيدپشت ابرميتوان بهره بردحالامولاي ماكجاوخورشيدكجا؟ابري هم كه اين وسط است اعمال نيك وبد{البته بلانسبت اهل دليهامن خودم راعرض ميكنم}ماست.بارهااشخاصي بودندكه به ديدارپرنورو بركت ايشان وخدمتشان راه يافته اندولي ايشان را نشناخته اندايشان حضوردارندولي كمتراشخاصي حضور ايشان رادرك ميكنندايشان همواره مارادعاميكنندوما نيزبايدبراي فرج هرچه زودترايشان ومعرفت درك حضور ايشان وانشاالله كه خودمولايمان وآل محمد(ص)آن دنياو اين دنياشفيع ماباشند.
منوببخشيداگه بدبودوزيادي حرف زدم ويا...من برداشتي راكه ازكلاس مهدويت داشتم راگفتم خلاصه ولي مفيدبودنش راالله اعلم.
ياحق والتماس دعا.
61141
نام: زاهد
شهر: تبريز
تاریخ: 12/4/2008 9:37:25 AM
کاربر مهمان
  سلام خسته نباشيد.ميشه يه استغاره واسه من باز كنيد.در ضمن از زحماتي كه مي كشيد تشكر ميكنم
61140
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/4/2008 9:12:28 AM
کاربر مهمان
  يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.

نويسندة صحيفة مهديه مي‌گويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشته‌اند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحب‌الامر(ع) صادر شده است.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی ( با اجازه شما )
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :ستاره گرامی از هرکجا که شناخت ....(سلام و عرض ادب ما همیشه دوست هستیم و خواهیم بود)
ختم بیست : سارای گرامی از شهر غریب (سلام امیدوارم هرچه زودتر بیمار مورد نظرتون شفا بگیرند)
ختم بیست و یک : رهگذر گرامی از شهر ..
ختم بیست و دو : پروانه گرامی
ختم بیست و سه : انسیه ارجمند از شهر تنهائی و امید
ختم بیست و چهار : بنده ی خدا ارجمند ازبروجرد
ختم بیست و پنج : نیلوفرانه گرامی از کویر
ختم بیست و شش :
ختم بیست و هفت :





ختم چهل :

التماس دعا
یاعلی
61139
نام: سهیلا تیموری
شهر: خورموج -لنگک
تاریخ: 12/4/2008 8:58:48 AM
کاربر مهمان
  باز مثل دریا شوق وصل درنگاهمان موج میزند ودلتنگ از روزهای زیبای جبهه هنوز چشم ودل خویش را می گشایم وبا عشق آن را بارانی می کنم ،آری یاد شقایق ها هنوز در بطن واژه های دفتر دلم باقی مانده است .
61138
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/4/2008 8:33:26 AM
کاربر مهمان
  سلام بر آقا سید مرتضی بزرگ و سرور حرف دل

سلام بر یکایک دوستان و همراهان حرف دل

سلام بر چه فرقی می کنه گرامی

سلام بر سبکبار گرامی شیرین سخن

سلام بر آقا شهاب ارجمند حرف دل و باغ و قلعه آقا سید
سلام بر خروش بزرگوار با اون سقاخونه با صفاش

و سلام بر همه و همه دوستان و همراهان

با اون دلهای پاک و باصفا و تمیز مانند آئینه تون امروز روز اموات می باشد برای همه رفتگان و شادی روحشان فاتحه و صلواتی بفرستیم .

الفاتحه مع الصلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

خصوصا تازه گذشتگان حرف دل زنده یاد شمسی خانم که امیدوارم با خانم فاطمه زهرا (س) همنشین گردند.
دائی من حقیر که امیدوارم با جدشان محشور شوند.

برای زنده ها هم دعا کنیم که سلامت باشند و حوائج قلبی شان به خیر ختم گردد.

یاعلی
61137
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/4/2008 8:27:27 AM
کاربر مهمان
  يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.

نويسندة صحيفة مهديه مي‌گويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشته‌اند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحب‌الامر(ع) صادر شده است.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :ستاره گرامی از هرکجا که شناخت ....
ختم بیست : سارای گرامی از شهر غریب (سلام امیدوارم هرچه زودتر بیمار مورد نظرتون شفا بگیرند)
ختم بیست و یک : رهگذر گرامی از شهر ..
ختم بیست و دو : پروانه گرامی
ختم بیست و سه : انسیه ارجمند از شهر تنهائی و امید
ختم بیست و چهار : بنده ی خدا ارجمند از بروجرد
ختم بیست و پنج :
ختم بیست و شش :





ختم چهل :

التماس دعا
یاعلی
61136
نام: tanha
شهر: oon baredonya
تاریخ: 12/4/2008 5:57:26 AM
کاربر مهمان
  daram ba yek mard be iman zendegy mekonam , namaz mekoneh wally nemy doonam delam gerefteh/ delam mekat keh koda sedamo beshnaveh, choon irany hastam khoob nistam,
61135
نام: بدبخت
شهر: دلگيرا
تاریخ: 12/4/2008 4:10:48 AM
کاربر مهمان
  سلام
كاش يكي بود باهاش درد دل ميكردم ولي..........
چرا اين ادما اين همه پستن چچچچچچچچچچچررررررررررااااااا
61134
نام: سمیه
شهر: میاندوآب
تاریخ: 12/4/2008 12:25:46 AM
کاربر مهمان
  اگه بخوای خوب بازی کنی همه میخوان شکستت بدن.
رای ما هم دعا کنید
61133
نام: یاس سفید
شهر: کوچه بنی هاشم
تاریخ: 12/3/2008 11:50:45 PM
کاربر مهمان
  باسلام ویاداوکه بهترین است.
چارمین ویژگی دوستان اهلبیت(ع)این است که انس آنهاباخداست.آنان منتظرندتاازبیگانه هاکناره بگیرندوبامحبوب اصلی خودارتباط برقرارکنند.منتظررسیدن وقت نمازند.حضوردرخلوت ورازونیازباخدابزرگترین لذت آنهاست.آنان دوستان واقعی اهلبیت (ع)هستندکه شیطان همیشه به دنبالشان است وتمام تلاش خودراصرف فریب دادن آنهامی کند.آنان کسانی هستندکه خداوندبه واسطه ایشان هرفتنه ای را
رفع می کندوهربلایی راازجامعه برمی دارد.

ازدیدگاه امام صادق(ع)ویژگی دوستان اهلبیت(ع)مواردی بوکه برشمردیم.حالابهتراست اندکی باخودخلوت کنیم وببینیم کدامیک ازاین ویژگیهاراداریم وآیاماهم جزودوستان اهلبیت(ع)محسوب می شویم؟؟؟؟؟

توقفگاه:
خدایابه فکرمان منطق،به قلب مان آرامش،وبه جسم مان امنیت عطاکن.

ایستگاه اول راگذراندیم ثواب تحقیق وبررسی این مطالب راهدیه می کنم به سیداهل قلم شهیدآقامرتضی آوینی وتمامی شهداودرگذشتگان منسوب به بچه های باصفای حرف دل......
ایستگاه دوم راروزهای آینده به یاری حق طی می کنیم.یاعلی مدد یازهرامددی
<<ابتدا <قبلی 6120 6119 6118 6117 6116 6115 6114 6113 6112 6111 6110 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6115&mode=print