هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61132
نام: معصومه
شهر: تبریز
تاریخ: 12/3/2008 11:19:09 PM
کاربر مهمان
  سلام خدمت همه دوستان عزیز
لطفاً يك ختم صلوات حضرت فاطمه (س) را نيز به نام من ثبت بفرماييد
61131
نام: تنهاترين
شهر: بحرين
تاریخ: 12/3/2008 11:12:08 PM
کاربر مهمان
  دلم تنكه
خيلي تنكه
دارم خفه ميشم
كاش........
خدا كمكم كن
61130
نام: ستاره
شهر: هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ: 12/3/2008 10:31:28 PM
کاربر مهمان
  اللهم عجل لولیک الفرج
اقا یم صاحب الزمان سلام کاش می امدی و ان صورت دلربای تو را میدیدیم کاش لایق ان بودم که تو را میدیدم و شما قدم بر روی چشمان من میگذاشتید
کاش منتظر واقعی ات بودم کاش در این دنیای پر مشغله جز تو به چیز دیگری نمیپرداختم
کاش تو را درک میکردیم
کاش میتوانستم این لیاقتو داشته باشم که جزو یارانت باشم
کاش میامدی و جمعه های غریب انتظارو تمام میکردی
کاش میامدی در خوابم
کاش میامدی و مزار مادرت فاطمه را به ما نشان میدادی
کاش میامدی تا برای مادرت گنبد بسازی
کاش میامدی تا مزار مادرت غریب نباشد اقا به جان مادرت اگر بیایی قول میدهیم با تو باشیم قول میدهیم که مثل کوفیان نباشیم مگر مزار علی ابن موسی الرضا را در مشهد تنها گذاشتیم به اقامون میگن غریبالغربا ولی اقا شما بگو اقا امام رضا غریبه یا مادرتون اقا تو رو به جان مادرت بیا
انشاالله اقا بیایی و شفای پهلوی فاطمه باشی انشا الله بیاییو برای مادرت فاطمه حرم بسازی اقا یعنی میشه بیایو ما رو به حرم مادرت دعوت کنی
به امید اون روز که اقا مونو ببینیم(((((( صلوات))))
61129
نام: ستاره
شهر: هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد
تاریخ: 12/3/2008 9:56:57 PM
کاربر مهمان
  سلام
اقا شهاب از یاداوری و لطفتون ممنونم
ولی فکر کنم منظورمو خوب متوجه نشدید شاید تیکه اخر متنمو نخوندید غرض من این بود که به تازه ورود هایی که می ایند و التماس دعا مینویسند و در متنشون میگن که نمیدونیم که این حرف هارو کسی میخونه یا نه بگم که حرف دلی ها همیشه به فکر هم هستند حتی اگر اظهار وجود نکنند
خدایا: کمکمان کن که همیشه به یاد تو باشیم که در ان لحظه اگر با تو باشیم از غیر بی نیازیم

------------------------------------------------حضرت جواد الایمه میفرمایند:
عزت مومن در بی نیازی از مردم است
گناهی که تو را پشیمان کند از کاری خوبی که تو را به غرور وادارد در نزد خدا محبوب تر است
61128
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 12/3/2008 9:54:51 PM
کاربر مهمان
  .::تخته سنگهای جاده زندگی::.
در زمان های گذشته حاکمی تخته سنگی را در وسط جاده گذاشت و برای مشاهده عکس العمل مردم شهرش خود را جایی مخفی کرد. بعضی از بازرگانان و ثروتمندان شهر بی تفاوت از کنار آن میگذشتند. بسیاری هم غرولند می کردند که؛ این چه شهری است که نظم ندارد؟ حاکم این شهر عجب مرد بی عرضه ای است.......
اما هیچ کس تخته سنگ را از وسط جاده بر نمی داشت.
نزدیک غروب یک روستایی که پشتش بار میوه و سبزیجات بود تخته سنگرا دید؛ بارهایش را زمین گذاشت و به هر زحمتی بود سنگ را از وسط جاده برداشت و ککناری قرار داد.
ناگهان جای تخته سنگ کیسه ای دید. کیسه را برداشت و باز کرد و داخل آن سکه های طلا و یک یادداشت پیدا کرد.
حاکم شهر در آن یادداشت نوشته بود:
((برداشتن هر سد و مانعی می تواند یک شانس برای تغییر زندگی انسان باشد.))
باتشکر از همکاری یکی از همکاران( مشاوران جوان شهرم)
61127
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/3/2008 9:42:23 PM
کاربر مهمان
  ايمان ازشهر توكل بخدا،،خداقوت وخسته نباشي ،اجرت باآقا امام حسين ع ،،شادي دل امام زمان عج صلواتي بفرستيد
61126
نام: محمد دو فاطمه
شهر: بدون شهر
تاریخ: 12/3/2008 7:57:55 PM
کاربر مهمان
  اللهم صل علی محمد و آل محمد
آن یار کزو خانه ما جای پری بود
سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود
61125
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 12/3/2008 6:51:56 PM
کاربر مهمان
  ستاره ازشهر هركجا.....،عرض ادب وسلام دارم ،انشاا،،،ماراازدعاي خيرتون فراموش نكن ،مورد لطف ودعاي صاحب الامر عج باشي برجمالش صلواتي بفرست
61124
نام: ثریا
شهر: تهران
تاریخ: 12/3/2008 6:46:41 PM
کاربر مهمان
  من عاشق کسی هستمکه هیچ وقت نمی تونم بهش بگم که دوستش دارم
61123
نام: ناهید برگنیسی
شهر: تهران
تاریخ: 12/3/2008 6:37:50 PM
کاربر مهمان
  درمورد دیه که به شخصی رسیده است توضیح دهید
<<ابتدا <قبلی 6119 6118 6117 6116 6115 6114 6113 6112 6111 6110 6109 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6114&mode=print