هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61112
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 12/3/2008 12:49:14 PM
کاربر مهمان
  یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل ویکی هجران پسندد
من از درمان ودرد و وصل وهجران
پسندم آنچه را جانان پسندد
سلام
سلام سید
م نگم بهتره عزیز سلام فقط درجواب محبت شما میتوانم شعر بابا طاهر رو بگم فقط همین شما توکل کنید برخدای رحمان وبه حرف های بیهوده توجه نکنید به قول دوست عزیزم دلشکسته ازشهر مردمان یه یادگاری ازمن پیش شمابماندآیه آخر سوره توبه رو همیشه زمزمه کن آیه توکل بهش میگن برای من حقیر هم دعا کن دلتنگی آدما دست خودشون نیست وقتی میگیره میگیره دیگه باید یه جوری خودتو آزادکنی
دلشکسته سلام امیدوارم حالت خوب باشد آیه توکل رو بخوان
خدمت بقیه دوستان سلام و عرض ادب دارم
التماس دعا ازهمگی
تابعد...
61111
نام: بنده خدا
شهر: بروجرد
تاریخ: 12/3/2008 11:55:28 AM
کاربر مهمان
  سلام به ایمان عزیزم
لطفا یه ختم صلوات رو هم برای بنده حقیر ثبت بفرما...
به امید دیدار....
61110
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/3/2008 11:55:10 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

بوی سیب گرامی بسیار خوشحال شدم از دیدن نام و مطلبتان انشالله که از حضورتون استفاده کنیم .

رهگذر گرامی انشالله شما هم در جمع باشید و شرکت کنید .

مریم خانم در انتظار بهاران بعید به نظر میرسد کسی ناراحت شده باشد انتقاد سازنده میباشد و الحمدالله همه دوستان حاضر در این محفل ظرفیت انتقاد را دارند اما به شرطی که انتقاد شرایط را شامل باشد قبلا هم عرض کردم حداقل پنجاه درصد کلماتی که روزانه استفاده میشود عربیست .
امیدوارم شما خواهر گرامی از دست بنده رنجیده نباشید.

اردیبهشت یزدان کم پیدائی مومن . بیشتر استفاده کنیم از لحن و سخن شیرینت انشالله .

گل نرگس عزیز انشالله نزد پروردگار والا مرتبت غریبه نباشید و جزو منتظر واقعی گل نرگس باشید.

ایمان گرامی از شما کمال تشکر را دارم که زحمت این ختم را بر عهده گرفتید انشالله عاقبت به خیر باشید.

مادران گرامی حاضر در جمع یاران مادری گرفتار را دعا بفرمائید التماس دعای فراروان داشتند از شما برای گرفتاری فرزندشان . مادری که معمولا در ختمهای شما شرکت میکنند و ختم به نیابت خانم سادات به عهده ایشان است دعا بفرمائید برایشان انشالله که خداوند به اتحاد دلهای شما نظر بیافکند.

خداوندا کدام قاضی عادل تر از تو در جهان وجود دارد . عدالتت را شاکریم.

یا علی و یا فاطمه
61109
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/3/2008 11:45:29 AM
کاربر مهمان
  يكي از ختمهای مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.
بارپروردگارا؛ درود فرست بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامي‌اش و فرزندان عزيزش (و آن رازي كه در وجود او به وديعه نهادي)، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد.
كه در اين صلوات شريف، مقصود از (( رازي كه در وجود مقدس آن حضرت(س) به وديعه نهاده شده )) حضرت حجت و امام موعود(ع) هستند.

نويسندة صحيفة مهديه مي‌گويد:
اگرچه اين صلوات در كتب قديمي وجود ندارد و از مرحوم شيخ انصاري(ره) شنيده شده، ولي به علت ارتباطي كه آن بزرگوار با حضرت بقيةالله ـ ارواحنا فداه ـ داشته‌اند، به احتمال قوي اين دعا از حضرت صاحب‌الامر(ع) صادر شده است.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرمایند . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو : خانم سادات گرامی
ختم سه : زنده یاد شمسی خانم
ختم چهار : امید خان گرامی
ختم پنج : امین عزیز
ختم شش : ایمان از شهر توکل به خدا
ختم هفت : ایمان به نیابت از همسر مرحومم
ختم هشت : ایمان به نیابت از دائی مرحومم
ختم نه : ایمان به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم ده : آقا شهاب گرامی ( با اجازه شما )
ختم یازده : دلشکسته گرامی از خرم آباد
ختم دوازده :دلشکسته گرامی از شهر مردمان بی رحم
ختم سیزده : امیدوار ارجمند از ایران
ختم چهارده : هدهد غریب صبا گرانقدر از شهر غربت
ختم پانزده: انسیه گرامی
ختم شانزده : زهرا دوست انسیه گرامی
ختم هفده : مهدیه ارجمند از ایران
ختم هجده : مریم گرامی انتظار بهار و بارون
ختم نوزده :ستاره گرامی از هرکجا که شناخت ....(سلام و عرض ادب ما همیشه دوست هستیم و خواهیم بود)
ختم بیست : سارای گرامی از شهر غریب (سلام امیدوارم هرچه زودتر بیمار مورد نظرتون شفا بگیرند)
ختم بیست و یک : رهگذر گرامی از شهر ..
ختم بیست و دو : پروانه گرامی
ختم بیست و سه : انسیه ارجمند از شهر تنهائی و امید
ختم بیست و چهار :
ختم بیست و پنج :





ختم چهل :

التماس دعا
یاعلی
61108
نام: پروانه
شهر: پیله های پرواز
تاریخ: 12/3/2008 11:10:16 AM
کاربر مهمان
  به نام خدا و سلام

ایمان خانم لطفا یه ختم برای یه مریض به اسم یه پروانه ثبت کنید

ممنون

یا فاطمه
61107
نام: بنده خدا
شهر: بروجرد
تاریخ: 12/3/2008 11:07:27 AM
کاربر مهمان
  بنام خدائیکه آفریننده زیبائیهاست...بنام خدای زیبائیها
...و من عاشقانه پائیز را دوست دارم
پائیز را دوست دارم بخاطر غریب و بیصدا آمدنش
بخاطر رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش
بخاطر خش خش گوشنواز برگهایش


بخاطر صدای نم نم باران های عاشقانه اش
بخاطر رفتن و رفتن... و خیس شدن زیر باران های پاییزی
بخاطر بوی مست کننده خاک باران خورده کوچه ها
بخاطر غروب های نارنجی و دلگیرش
بخاطر شب های سرد و طولانی اش
بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام


بخاطر پیاده روی های شبانه ام
بخاطر بغض های سنگین انتظار
بخاطر اشک های بی صدایم
بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام
بخاطر معصومیت کودکی ام
بخاطر نشاط نوجوانی ام
و....بخاطر تنهایی جوانی ام!!!!!


بخاطر اولین نفس هایم
بخاطر اولین گریه هایم
بخاطر اولین خنده هایم
بخاطر دوباره متولد شدن
بخاطر رسیدن به نقطه شروع سفر
بخاطر یک سال دورتر شدن از آغاز راه
بخاطر یک سال نزدیک تر شدن به پایان راه
بخاطر غریبانه و بی صدا رفتنش
پاییز را دوست دارم، بخاطر خود پاییز
و من عاشقانه خدای پاییز را دوست دارم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
61106
نام: خروش!
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 12/3/2008 10:51:22 AM
کاربر مهمان
  امام موسی بن جعفر علیه السلام می فرمایند :

کسي که به دور از چشم برادر (ايماني)اش در حق وي دعا کند از جانب عرش ندا داده مي‎شود که صدهزار برابر آنچه براي او خواستي نصيب تو خواهد شد...
*********************************************

سلام...
توی این ایام عزیز ، چشم براه دعاهای مستونه ی شمام...
یا علی...یا علی...

61105
نام: فاطمه
شهر: کرج
تاریخ: 12/3/2008 10:44:08 AM
کاربر مهمان
  خیلی دلم می خواد آدم خوبی باشم اما نمیشه همیشه یه چیزی مانع ایمان من میشه ، ....بگذریم .
وبلاگ امن و خوبی دارید ، خوشحالم از این که برای لحظه ای میون خوبان بودم ،آرزو می کنم روزی اعمالم آوینی شود ....
61104
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/3/2008 10:20:39 AM
کاربر مهمان
 
.:: یا حیّ و یا قیّوم ::.


*شهید سیّد مرتضی آوینی:

خون حسين (ع) و اصحابش كهكشاني است كه بر آسمان دنيا

راه قبله را مي‌نماياند.

*سلام به همه ی عاشورائیان.

*سلام به آقا سیّد مرتضی.

*سلام به شما حرف دلی های عزیز و ارجمند.

*ستاره ی گرامی از هر کجا که شناخت واقعی به خدا آنجا باشد ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
ستاره ای که دلش آسمونیه اگه تو حوض کوچولو ، خودشو محدود کنه از واقعیت می افته و می شه رویا و خیال.
تحویل گرفتن یا نگرفتن دیگران زیاد که نه ، اصلا نباید تو کار ما خللی ایجاد کنه. تو قید و بند این چیزا نباشیم بزرگوار.

فصل الخطاب ما برای حضور سبز و موثر در اینجا این کلام سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی ست که فرمودند:

*هرگز جز برای خدا کاری مکن.

از قلم شیوا و مطالب زیباتون و نظر لطفتون به حقیر سراپاتقصیر ، هم به نوبه ی خودم کمال تشکّر رو دارم.

منو ببخشید تذکّر نبود که عرض کردم، یادآوری بود برای خودم و می دونم که در محضر شما بزرگوار و سایر عزیزان درس پس می دم.


خداوندا ، ما رو به وظایفمون آشنا و در راه حقّ ثابت قدم بدار.

آمین.


اَللّهُمّ عَجِّل لِوَلِیِّکَ الفَرَج .

اَللّهُمّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمّدٍ وَ عَجّّل فَرَجَهُم .
61103
نام: گل نرگس
شهر: ایران سرای من است
تاریخ: 12/3/2008 9:51:49 AM
کاربر مهمان
  در بين شما آسمانيان، غريبه‌ام
<<ابتدا <قبلی 6117 6116 6115 6114 6113 6112 6111 6110 6109 6108 6107 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6112&mode=print