هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61092
نام: محمد
شهر: شیراز
تاریخ: 12/3/2008 12:58:47 AM
کاربر مهمان
  تروو خدا واسی ما دعا کنید خیلی گوناه کردم شاید شما تونستید کاری کنید یا علی
61091
نام: ستاره ی خاموش
شهر: نمی گم
تاریخ: 12/3/2008 12:10:16 AM
کاربر مهمان
  من الان داشم یه چرخی تو سایت های مختلف می زدم خیلی هم حالم گرفته بود اما حالا یه مطلب خوندم که حسابی سر حالم اورد. میرم متن خوب تهیه کنم بیام بریزم و سایت منتظر ستاره ی خاموش باشید.***
61090
نام: شاهد
شهر: دنياي اشفته
تاریخ: 12/3/2008 12:08:49 AM
کاربر مهمان
  دل من گرفته
61089
نام: ناهیده
شهر: تبریز
تاریخ: 12/2/2008 11:30:15 PM
کاربر مهمان
  هر کس که این مطلب را می خواند از انها می خواهم که من را دعا کنید ،تا مشکل اساسی من حل شود
61088
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/2/2008 9:48:44 PM
کاربر مهمان
 
.:: یا ارحم الرّاحمین ::.


ای زلف تو مقرّب درگاه ذوالجلال

کی می‎شوم مقرّب درگاه زلف تو؟



از مسجدالحرام به میخانه می‎روم

در حلقه‎ی جماعت گمراه زلف تو



*بوی سیب عزیز و گرانقدر ، سلام و عرض ادب و خیرمقدم.
حاجی منّت نهادی بر بنده ی حقیر درگاه الهی و جواب دادی.
هنوز یادمون نرفته گلنوشته هاتونو در مراسم و مناسبتها و ایام الله ها.
خدا وکیلی آی دی هم آی دی هایی مثل *بوی سیب * و * گل نرگس * و ... که بدون مطلب هم آدمو هوایی می کنن ، چه برسه به اینکه اون مطالب عمیق و شعرهای زیبا رو درج کنن.

شماهایید که منو نمک گیر کردید.

حق یارت باشه الهی.

بوی سیب نصیبت بشه ، صلوات بفرست.


اَللّهُمَّ صَلَِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم.

61087
نام: رهگذر
شهر: .
تاریخ: 12/2/2008 9:48:22 PM
کاربر مهمان
  سلام
از خدا می خوام که محفلتون همیشه گرم بمونه
-----------------------------------------------------
صد صلوات بر حضرت فاطمه سلام الله علیها
61086
نام: سيد محمد حسين
شهر: تهران
تاریخ: 12/2/2008 8:55:31 PM
کاربر مهمان
  بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

خدایا !خسته ام!نمی توانم.

بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان

خدایا سه رکعت زیاد است

بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟

بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد

ملائکه ی من! ببینید من انقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است

چیزی به اذان صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است

امشب با من حرف نزده

خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود، اذان صبح را می گویند

هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود

خورشید از مشرق سر بر می آورد

خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

او جز من کسی را ندارد...
61085
نام: مریم
شهر: شاهرود
تاریخ: 12/2/2008 8:50:51 PM
کاربر مهمان
  سردی نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست
تو بمون واسه همیشه این جدایی حق ما نیست
بودن تو آرزومه حتی واسه یه لحظه میمرم بی تو
61084
نام: ملتمس دعا
شهر: خورشید
تاریخ: 12/2/2008 7:33:15 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه شما ادمای باحال. خواستم بگم واسمون دعا کنید که سخت محتاجیم به دعای شما عزیزان.
61083
نام: بوی سیب
شهر: مطلع الفجر
تاریخ: 12/2/2008 7:25:00 PM
کاربر مهمان
  سلام علیکم و رحمه الله و برکاته
همگی دوستان خسته نباشید و انشاءالله از این ایام به خوبی استفاده کنید.
آقا شهاب گرامی شما لطف دارید، ما چند صباحی در حرف دل نوشتیم و لذت بردیم. الان درست است که کم توفیق شدیم، ولی تقریبا هر روز توفیق خواندن مطالب دوستان را دارم. یا علی

مقرب درگاه

لبریز کرده آینه را آه زلف تو

حیف است در محاق شود ماه زلف تو



شب با هلال ماه رجب هم‎سفر شدم

با زایران کعبه به همراه زلف تو



من آمدم که دعوی پیغمبری کنم

با معجزات آیه‎ی کوتاه زلف تو



هر ره که می‎رویم به زلف تو می‎رسد

در امتداد سیر الی الله زلف تو



ای زلف تو مقرب درگاه ذوالجلال

کی می‎شوم مقرب درگاه زلف تو؟



از مسجدالحرام به میخانه می‎روم

در حلقه‎ی جماعت گمراه زلف تو

علیرضا قزوه
<<ابتدا <قبلی 6115 6114 6113 6112 6111 6110 6109 6108 6107 6106 6105 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6110&mode=print