هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
61022
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 12/1/2008 11:52:42 AM
کاربر مهمان
 
.:: یا قاضیَ الحاجات ::.


*سلام به قطب عالم امکان ، مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه).

*سلام به آقا سیّد مرتضی و تمامی شهدا.

*سلام به حرف دل.

*سلام به اهالی باصفای حرف دل.

*ادمین محترم سلام و عرض ادب و خدا قوّت.

*بوی سیب جان ، عزیز دل برادر!
نمی گی مام دل داریم؟! دلمون پوسید! یه مطلبی یه چیزی ! آخه اینجوری که نمی شه ! حالا ما گاهی فراموش می کنیم اسمتو نمیاریم شمام آره؟! الهی قربون اون اسم نازت بشه داداش...

*خواهر ارجمندم بنده خدای گرامی سلام و عرض ادب.
خوشحالم از این نوع دید مثبت و سازنده تون. واقعاً همینطوره که فرمودید ، نگاه به دیگران در رشد انسان خیلی مهمّه. نگاه تخریبی و شکاننده ی دیگران خود آدم رو هم تخریب می کنه و می شکنه. اما نگاه سازنده و وسیع و از روی خیرخواهی به افراد دور و برمون در رشد خودمون هم تاثیر مثبت داره و خیلی مهمّه.
از شعری هم که هدیه دادید باز هم ممنونم. خیلی جالب بود و با عباراتی زیبا این نوع تفکّر رو بیان کرده بود.
بنده ی حقیر درگاه الهی ، به یاد شما بزرگوار و همه ی عزیزان حرف دلی بودم و سفارشاتشون رو که همه رو یادداشت کرده بودم دونه دونه انجام دادم. ان شاء الله به لطف خود حضرت حق مستجاب بشه وگرنه بنده لیاقت استجابت دعام رو ندارم.

ان شاء الله همیشه در راه حق گام بردارید و در ظلّ توجهات حضرت ولیّ عصر (عج) دلتون روشن بشه به جمال بی مثال یار بی نظیر ، حجة ابن الحسن المهدی(عج).

*سبکبار عزیز و باحال ممنونم.
منم برای سلامتیت و روشن بودن چراغت صلوات می فرستم.

* * * اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّل فَرَجَهُم. * * *

*خواهر ارجمندم ، حنّانه خانم بزرگوار سلام و عرض ادب.
ان شاء الله به لطف خدا و تلاشی که نموده اید قبول بشید و دلتون همیشه شاد و پر از خدا باشه.


*گم شده جان از تبریز سلام و عرض ادب.
دل پاکت برام یه الگوست و به داشتن چنین همراهانی در حرف دل افتخار می کنم و خدا رو شکر می کنم که توفیق دارم بیام در حرف دل و مطالب ارزشمند شما عزیزان رو بخونم.
الهی که دلت در صراط المستقیم پیدا بشه و اگه می خواد گم بشه تو همون راه راست گم بشه.


بارالها ، دلمان تنگ است و چشممان منتظر به راه ، قلبمان از اینکه دیگران را می بینیم و از دیدن او محرومیم و او ما را می بیند و ما همچنان از او روی می گردانیم غمین است . منجی تمامی دوران ها را به ما برسان.


اَللّهمَّ عَجِّل لِولِیِّکَ الفَرَج.

اَللّهمَّ صَلِّ عَلَي محمّدٍ و آلِ محمّدٍ وَ عَجِّل فَرَجَهُم.


61021
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/1/2008 11:16:24 AM
کاربر مهمان
  سلام به چه فرقی می کنه گرامی و بزرگوار ، امرتون اجراشد و اگر نامی باید اضافه نمایم بفرماید تاانجام شود همیشه پیشقدماعمال خیر بوده و هستید ممنو از دعاهای که در حق من حقیر نمودید و خداوند هم اموات شما را قرین رحمت نماید. از دعای یاعلی یافاطمه ات منو بی نصیب نگذارید.

سلام به دختر خوب خودم بنده ی خدا بروجرد خانم خواهر کوچیکه قرار نیست که داداشی رو ناراحت کنی نکنه خدای نکرده توکلت کمتر شده من خوشحال از این هستم که از دیروز می بینم دوباره آمدی و شروع کردی ولی یادت باشه حرفای بین خودمون رو که وقتی از سختی واست گفتم از رنجائی که کشیدم از خستگی و گذر زمان و دردهاش واست گفتم دیدی چیزی ندیدی و نکشیدی ، گلم مانند همیشه توکل داشته باش و خدا را شاکر باش تا راحت تر بتونی با گرفتاریها کنار بیای ، من اگر عمری بود واسه تاسوعا میام بروجرد وحتما باید ببینمت چون شب تاسوعا نذری دارم از حالا بگم جائی قول ندی پیش منی باید حلیم هم بزنی و حاجت بگیری آخه خیلی ماشاالله جواب میده خیلی ها گرفتن . پس دیگه زیاد سخت نگیر الان هم که قلبت رو از کینه پاک کردی بهتر نتیجه میگیری . مهدیار را ببوس مشتاق دیدنتون هستم عزیزانم . التماس دعا .

یاعلی
61020
نام: محتاج به دعا
شهر: آواره
تاریخ: 12/1/2008 11:10:18 AM
کاربر مهمان
  من یه مشکل بزرگ برام پیش اومده . تو رو خدا برام دعا کنید مشکلم حل بشه. مشکلم به زندگیم بسته است اگه حل نشه زندگیم از هم میپاشه . یه نفر می خواد زندگیمو خراب کنه . تو رو خدا برم دعا کنید تو رو خدا.
61019
نام: .
شهر: .
تاریخ: 12/1/2008 11:02:33 AM
کاربر مهمان
  کاش می شد با چاه چت کرد از درد این روزگاران
61018
نام: معصومه
شهر: همدان
تاریخ: 12/1/2008 10:52:19 AM
کاربر مهمان
  کاش کسی میفهمید در دلم چه غوغایی است و چقدر اندوهگین هستم و از خدای متعال خواستارم گره از مشکلاتم بگشاید و هر چه زودتر مرا به آنچه می خواهم برساند
61017
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/1/2008 10:17:44 AM
کاربر مهمان
  يكي از ختوم مجرّب در برآورده شدن حاجات، صلوات بر حضرت فاطمه زهرا(س) است :

اللّهمّ صلّ علي فاطمة و أبيها و بعلها و بنيها (و السّرّ المستودع فيها) بعدد ما أحاط به علمك.

بیائیم با پیشنهادچه فرقی می کنه گرامی برای رفع گرفتاریها و برآورده شدن حوائج قلبی و شفای بیمارانمون هر نفر یکصد و ده مرتبه این صلوات را تکرار فرماید . ( هر ختم یکصد وده مرتبه و چهل ختم می باشد )

ختم یک : چه فرقی می کنه بزرگوار
ختم دو: ایمان از شهر توکل به خدا
ختم سه : ایمان به نیابت از همسرمرحومم
ختم چهار : به نیابت از دائی مرحومم
ختم پنج : به نیابت از پسر دائی مرحومم
ختم شش : آقا شهاب گرامی ( بااجازه شما)
ختم هفت :
ختم هشت :
ختم نه :
ختم ده :





ختم چهل :

التماس دعا
یاعلی
61016
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 12/1/2008 10:04:07 AM
کاربر مهمان
  سلام به سید وسرورو حرف دل آقا سید مرتضی
سلام به دوستان و همراهان همیشگی و جدید حرف دل

خدایا

به من توفیق تلاش در شکست

صبر در نومیدی

رفتن بی همراه

کار بی پاداش

فداکاری در سکوت

دین بی دنیا

عظمت بی نام

خدمت بی نان

ایمان بی ریا

خوبی بی نمود

عشق بی هوس

تنهایی در انبوه جمعیت

و دوست داشتن بدون آنکه دوست بداند

روزی کن

61015
نام: به دنبال گمشده
شهر: دزفول
تاریخ: 12/1/2008 10:02:53 AM
کاربر مهمان
  به نام خدا
باسلام لطفاازاقای بهداروندبخواهیداگردایی های شهیدم محمدعلی ویوسف جاموسی رامیشناسدازانهابرایم بنویسد درگوگل بنویسیدمحمدمهدی بهداروندوب سایت ایشان بازمی شودمن به خاطرنداشتن ایمیل نمی توانستم باایشان ارتباط برقرارکنم.
باتشکر
61014
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 12/1/2008 10:01:23 AM
کاربر مهمان
  حسین آقا از مشهد انشالله که جبهه ای باشی و با یاد شهدا دلت حسینی بشه انشالله

توکل از تنهایی انشالله خداوند یاریت دهد و گرفتاریت بر طرف گردد.

انسیه گرامی به شهر مقدس جمکران که رفتید مریضها و گرفتارها را از دعای خیرتان فراموش نسازید.

یا علی و یا فاطمه
61013
نام: بنده خدا
شهر: بروجرد
تاریخ: 12/1/2008 9:58:30 AM
کاربر مهمان
  دلشکسته عزیز از شهر مردمان ...
سلام و عرض ادب
گفتی یاد آبنباتچوبی کودکی ...این حرفت منو یاد داداش احمدم انداخت یاد اون روزاکه وقتی از جبهه می یومد یکسره می رفت اصفهان(دانشگاه کاراش رو می کرد) برای همه فامیل گز می خرید وبرای منم آبنباتای رنگی .وفتی از راه می رسید میپریدم توبغلش سراغ آبنباتا رو ازش می گرفتم ...اگه می دونستم می ره و موندنی نیست مثل دستمال توجیبی که بهم داد و نگهش داشتم تمام آبنباتاشو نگه می داشتم ...شاید اینروزا اینقدر دل تنگش نمی شدم....
با حرفات منو یاد روزایی انداختی که بهانه احمد رو می گرفتم بعد بابام منو می برد بهشت شهدا آبنبات می ذاشت رو سنگ قبرش بهم می گفت :بیا بابایی ببین داداشی برات ابنبات آورده!!!بعد منم خوب بابام رو خودم رو و هرچی دور برم بود میزدم و می کشتم و میگفتم من آبنبات نمی خوام من با خدا کار دارم از اون دادشم رو می خوام...ای کاش حالا پیشم بود تا سرم رو بذارم روی شونه هاش بهش بگم ببین آبجی کوچیکت چه خاکی توشرس شده.
دلشکته عزیزم با یه کلمه حرف منو کجاها بردی ؟اشکم رو درآوردی با این حال و هوا دیگه اصلا صفحه مانیتور رو نمی بینم ببخشید موفق باشی
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم.
<<ابتدا <قبلی 6108 6107 6106 6105 6104 6103 6102 6101 6100 6099 6098 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6103&mode=print