اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 61002 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
12/1/2008 12:50:18 AM
کاربر مهمان
|
دستو ببربالايه صلواتي بفرست بكش بصورتت تاجانت حال بيا بحق محمد والش صلوات بفرست
|
|
| 61001 |
نام:
dena
شهر:
شیدائی
تاریخ:
12/1/2008 12:39:03 AM
کاربر مهمان
|
نامه یوسف به زلیخارسید ؛ دستخط قیس به لیلارسید ؛ قاصدوامق برعذرارسید ؛ نامه رسان جان به لب ما رسید
|
|
| 61000 |
نام:
دلشکسته
شهر:
از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ:
11/30/2008 10:58:17 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
باز هم آسمان می بارد.پنجره ی اتاقم بخار گرفته.به بیرون می نگرم،همه چیز تاراست،حتما این تاری ابر است ،اما نه! این پنجره چشمانم است که اشک آن را تار کرده،برای اینکه بغضم را مجال شکفتن نداده باشم به دوردست ها خیره میشوم،کودکی ام را میبینم،آه خدایا چقدر دلم برای آن روزها تنگ شده،ایکاش آدم ها موقع دل شکستن هایاد آب نبات چوبی کودکی شان می افتادند...
جاری شدن قطره ای را بر پنجره اتاقم حس میکنم.ردش را دنبال میکنم.به قطره ای دیگر می پیوندد و اینبار شیاری عمیق تر میسازد،یاد دلم می افتم،چقدر شبیه پنجره اتاقم شده.شعر سایه به مغزم هجوم می آورد:ارغوانم آنجاست،ارغوانم تنهاست،ارغوانم دارد می گرید،چون دل من که چنین هر دم از دیده فرو می ریزد...چشمانم دوباره تار می شوند.
باز به دوردست ها خیره میشوم.این بار دخترکی را می بینم که عروسکش را سخت در آغوش گرفته،چه زیباست دوست داشتنش،ایکاش آدم ها دوست داشتن را از این دخترک می آموختند که بی هیچ توقعی عروسکش را دوست می دارد.
قطره ای دیگر...
به خودم می آیم...
این تاری از چشمانم هم نیست،تاری قلبمه،قلبم دارد می گرید اما کس نمبیند،قلبم دارد فریاد میزند اما کس نمیشنود...
اگر بگذارند باز هم خیره...
نه اینبار خیره نمیشوم،چرا که می ترسم به خیرگی متهم شوم...
یاحق
|
|
| 60999 |
نام:
سارا
شهر:
تهران
تاریخ:
11/30/2008 10:17:16 PM
کاربر مهمان
|
کاش ادم ها انقدر بد نبودند
|
|
| 60998 |
نام:
مهلا
شهر:
ساری
تاریخ:
11/30/2008 9:21:47 PM
کاربر مهمان
|
سلام من هم عاشق شدم عاشق یک معلم دوست داشتنی هم جنس خودم اصلا بهم اهمیت نمیده به نظر شما من چیکار کنم
|
|
| 60997 |
نام:
دلشکسته
شهر:
از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ:
11/30/2008 9:19:49 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
سلام
عید همه مبارک
انشاالله که خدا به بزرگی این روز همه رو حاجت روا کنه،مخصوصا حرف دلی هارو،انشالله خدا به بیمارای جواب کرده شفای عاجل عنایت کند،از جمله این عزیزان سفارش شده.آمین.
انسیه عزیزم من هم شمارو دوست دارم و از اینکه اینقدر به من لطف داری واقعا متشکرم،همتون خیلی مهربونید.امیدوارم خدا یه جایی یه جوری جواب این محبتتونو بده.
دلشکسته خوبم از خرم آباد شما که فرزند شهیدی باید صبورتر از امثال من باشی که هنوز کلی فاصله داره با اصلش.مطمئنا خدا به شما توجه خاصی داره.از خدا میخوام به اون دل قشنگت آرامش عطا کنه.از لطفتم خیلی خیلی ممنون.
چه روزگار غریبی !
سحر پیمبر اندوه است
و شب مفسر نومیدی
چه روزگار غریبی !
برادری سخنی بیش نیست
و معنی لغت آشتی،شبیخون است
پسر به خون پدر تشنه است
تو روشنی را جای کن
تو با درختان غمخوار و مهربان می باش
تو رودهارا جرات ده
که دل به گرمی خورشید بسپرند
تو،کوچه هارا همت ده
که از سیاهی بن بست بگذرند
تو قلبهارا چندان بزرگواری بخش
که تا چراغ حقیقت را
دوباره در شب ناباوری برافروزند
تو دستها را آن مایه هوشیاری بخش
که دوستی را از برگها بیاموزند
تو ای نسیم،ای نسیم بخشایش
به ما بوز که گنهکاریم
به ما بوز که گرفتاریم
خداجونم خودت کمکم کن
یاحق
|
|
| 60996 |
نام:
\حنانه
شهر:
قم
تاریخ:
11/30/2008 8:28:32 PM
کاربر مهمان
|
تورو خدا برام دعا کنید.فردا قراره جواب تکمیل ظرفیت بیاد...
|
|
| 60995 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
11/30/2008 8:22:38 PM
کاربر مهمان
|
دو نكته كليدي براي ياداوري ان در نماز:
1-راه راست همان برنامهي فطرى است، برنامهاى كه بر اساس برآوردى صحيح از نيازها و كمبودها و امكانات و مقدورات طبيعى انسان براى او در نظر گرفته شده است.
راهى است كه پيامبران خدا به روى مردم گشودهاند و خود اولين پويندگان و پيشاهنگان آنند.
راهى است كه چون بشر در آن قرار گيرد، همچون آبى كه در بسترى هموار و مستقيم جارى باشد، خود به خود و بىدخالت هيچ قدرتنمايى و زور به سوى سرمنزل خويش كه همان درياى بىكران تعالى انسانى است پيش مىرود.
برنامهاى است كه اگر در قالب يك "نظام اجتماعى" در زندگى انسانها پياده شود و عينيت يابد براى آنان رفاه و امن و آزادى و تعاون و تكافل و محبت و برادرى به ارمغان مىآورد و به همهي شوربختيهاى ديرين بشريت پايان مىدهد.
ليكن اين راه و اين برنامه چيست؟
همه كس در اين بازار آشفته مدعى است و هر گروهى، گروههاى ديگر را بر خطا مىداند. بايد به اشارهاى فراخور اين ديباچهي كوتاه، راه راست از نگاه قرآن، مشخص شود. صراط الذين انعمت عليهم:
راه آنان كه مورد انعام خود قرارشان دادى.
چه كسانى مورد انعام خدا قرار گرفتهاند و نعمتخدا به ايشان داده شده است؟
ترديد نمىتوان داشت كه منظور نعمت مال و مقام و عشرت مادى نيست كه برجستهترين دارندگانش همواره درندهترين دشمنان خدا و خلق بودهاند.
بلكه منظور نعمتى فراتر از اين بازيچههاست.
نعمت، لطف و عنايت و هدايتخداست. نعمت بازشناختن ارزش واقعى خويشتن و بازيافتن خويشتن است. در جاى ديگرى از قرآن، برخورداران از اين نعمت معرفى شدهاند.
و من يطع الله و الرسول فاولئك مع الذين انعم الله عليهم من النبيين و الصديقين و الشهداء و الصالحين ...
كسانى كه از خدا و پيامبر فرمان مىبرند در كنار كسانى مىباشند كه خدا به آنان نعمت ارزانى داشته است، يعنى پيامبران، صديقان )، شهيدان و شايستگان .....
پس نمازگزار در اين جمله از خدا درخواست مىكند كه او را به راه پيامبران و صديقان و شهيدان و صالحان هدايت كند و اين خطى روشن است در تاريخ. راهى است نمايان، با هدفى معين، و با پويندگانى معروف و معلوم.
در برابر آن خط ديگرى هست كه آن نيز مشخص و داراى رهروانى شناخته شده است. با يادآورى آن راه و پويندگانش نمازگزار به خود نهيب مىزند كه در آن گام ننهد و به آن سمت كشانيده نشود و اين را در ادامه دعاى پيشين چنين بيان مىكند.
اين مطلب كوتاه براي روشن كردن معني صراط مستقيم و معني نعمت از ديد قران بود. چون نكات غامض و گمراه كننده درباره اين دو معني زياد گفته شده است.
شهاب عزيز خير بدرقه راه شما و بقيه دوستداران و خدمتگذاران راه خدا و حقيقت كه در اينجا و يا جاهاي ديگه خدمت ميكنند باشد.
|
|
| 60994 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
11/30/2008 8:21:44 PM
کاربر مهمان
|
شهاب جان صدها سال عمرباعزت داشته باشي ونامت دردفتر محبان علي ع ثبت تاقيامت انشاا.... صلواتي بفرست
|
|
| 60993 |
نام:
كوثر
شهر:
قم
تاریخ:
11/30/2008 8:20:49 PM
کاربر مهمان
|
آنكه همتاي علي شد كوثـر است
شادمان از وصلتش پيغمبر اسـت
مي رسـد از سـوي جـنت تهنـيت
چون كه جشن ازدواج حيدر است
|
|