اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60982 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/30/2008 1:47:58 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا ذالجلال و الاکرام ::.
* * * ع ی د ه م گ ی م ب ا ر ک * * *
بچه ها منم یکیو دوست دارم ، دعا کنید بهش برسم. با این توضیح که یار من یه خال خوشگل داره که آدمو از هوش می بره ، چشمان زیبای توبه شکن داره ، قدش مثل سروه ، آقاست ، سیّده و بی نظیره و هیچ معشوقی به پاش نمی رسه. جالبیش اینجاست که من دوست دارم با دیگران در به دست آوردن دلش مسابقه بدم و هر کی هم بهش برسه و در راه رسیدن بهش تلاش بکنه اونو هم دوسش دارم.
دیدینش بگید خیلی دوسش دارم و براش می میرم و و تا وقتی جون دارم منتظرش می مونم.
* . جان از شهر . سلام. خیلی باحالی.
مطالبت خیلی آموزنده و سازنده هستند و واقعا استفاده می کنم.
در پناه حقّ موید باشی ان شاء الله.
*بنده خدای بزرگوار سلام و عرض ادب.
بابت شعر ّ ممنون. خیلی زیبا بود.
ان شاء الله خودتون و مهدیار گرامی در ظلّ توجهات حضرت ولیّ عصر(عج) در راه حق پاینده باشید.
|
|
| 60981 |
نام:
خروش!
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
11/30/2008 1:41:52 PM
کاربر مهمان
|
سلام و عرض ارادت خاصه خدمت همگی...
منم ایام سالروز ازدواج مقدس دو کبوتر غریب مدینه راتبریک می گم...
یا علی...یا علی...
|
|
| 60980 |
نام:
بنده خدا
شهر:
بروجرد
تاریخ:
11/30/2008 1:31:49 PM
کاربر مهمان
|
بنام او...
ایمان عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه ...همیشه بیادتون هستم و از صمیم قلب دوستتون دارم . امیدوارم که حال سمانه جون هم خوب شده باشه .سلام برسونید ...لطفا اگه ممکنه یه ختم رو هم به نام این بنده حقیر بنویسید.
برادر خوبم چه فرقی می کنه.از اینکه همیشه به یاد ماهستید ممنون و از طرف خودم و مهدیار یه صلوات محمدی برای سلامتی شما برادر خوب و مهربانم می فرستم ...با آرزوی موفقیت .
پایدار باشید و سرافراز
|
|
| 60979 |
نام:
علي اكبر خسرويان
شهر:
اصفهان
تاریخ:
11/30/2008 1:30:05 PM
کاربر مهمان
|
با عر ض سلام واحترام.
دل تنگم مرا به اين سخن مي خواند
اي كاش مي توانستم صداي دل نواز آقايمان امام زمام(عج) را بشنويم وبا تمام وجود ايشان احساس كنيم.
|
|
| 60978 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
11/30/2008 12:53:36 PM
کاربر مهمان
|
سلام...!
چه رسمي داري اي دورزمونه كه هرروزت يه جورعاشق كشونه...
اي باباايمان گرامي شكسته نفسي نفرماييدانشاالله كه هميشه عاشق باشيدودرپناه حق.مراهم دعاكنيد...
خيلي دلم گرفته دلتنگ وخسته ام هم روحاوهم جسمايا الله مرادرياب.
|
|
| 60977 |
نام:
سبكبار
شهر:
يه كوشه دنيا
تاریخ:
11/30/2008 12:29:32 PM
کاربر مهمان
|
شفاي بيماران بر انبياءوامامان صلوات بفرست
|
|
| 60976 |
نام:
معصومهم
شهر:
زنجان
تاریخ:
11/30/2008 12:25:34 PM
کاربر مهمان
|
اینده
|
|
| 60975 |
نام:
بهنام حاجی هاشمی
شهر:
تهران
تاریخ:
11/30/2008 12:19:10 PM
کاربر مهمان
|
بسمه تعالی با درود و سلام خدمت شما عزیزان چندی است که در استخاره های متعدد فقط یک جواب تکراری می آید
|
|
| 60974 |
نام:
گل نرگس
شهر:
ایران سرای من است
تاریخ:
11/30/2008 12:15:31 PM
کاربر مهمان
|
عاقد:خدا
شاهد:رسول خدا(ص)
دفتر:لوح محفوظ
مكان:عرش
عروس:كوثر
داماد:حيدر
سالروزازدواج اسمانيشان مبارك
|
|
| 60973 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
11/30/2008 11:50:05 AM
کاربر مهمان
|
سخن امام خمينى ( ره ) درباره شهيد مدرس :
... در واقع شهيد بزرگ ما مرحوم مدرس كه القاب براى او كوتاه و كوچك است ستاره درخشانى بود بر تارك كشورى كه از ظلم و جور رضاشاهى تاريك مى نمود و تا كسى آن زمان را درك نكرده باشد ارزش اين شخصيت عاليمقام را نمى تواند درك كند.
اردیبهشت یزدان انشالله عاقبت به خیر بشی و همیشه در صحت و سلامت زندگی کنی .
بنده خدا از بروجرد خواهر گرامی خوشحالم که حضورتون را میبینم .
یا علی و یا فاطمه
|
|