اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60912 |
نام:
آرش
شهر:
عشق
تاریخ:
11/29/2008 3:57:50 PM
کاربر مهمان
|
نامه رسان نامه من ديرشد
|
|
| 60911 |
نام:
دلشکسته
شهر:
از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ:
11/29/2008 3:38:38 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
سلام دوستان
شهادت امام عزیزمونو تسلیت میگم.
حرفامو بدجوری ریخته بودم تو دلم،نمی خواستم بنویسم اما وقتی دیروز و امروز امدم اینجا خیلی خوشحال شدم و دلم دوباره خواست دست به قلم بشم از همگیتون ممنون
شهاب بزرگوار سلام و عرض ادب
شما باید منه حقیر رو ببخشید که باعث رنجش شما شدم.چه کنم که دلم خیلی پره،کوه غمه،گاهی دست خودم نیست،شاید به خاطر این باشه که با سن کمم دارم تحمل مشکلاتی رو میکنم که افراد با تجربه تر هم این بارو تحمل نمی کنن.۲۱سال سن کمیه واسه مشکلات من.مادرم میگه کسی به سن و سال تو باید الان تو اوج لذت از زندگی باشه،اما متاسفانه شرایط طور دیگه ای واسه من رقم زده.به هر حال ببخشید.
مهدیه جان سلام
عزیزم من اصلا از حرفای شما ناراحت نشدم.میدونم که همشو واسه آرامش من زدی.از اون سخن امام علی(ع)هم استفاده میکنم و بهش خیلی فکر کردم.امیدوارم که منو از کمک و دعای خیرت محروم نکنی.
مقداد بزرگوار سلام
نمیدونم چرا شما کمتر از قبل مینویسید آخه وقتی من آمدم اینجا نوشته هاتونو بیشتر میدیدم اما الان کمتر شده. به هر حال از اینکه به عقاید ونظر دیگران احترام می گذارید واقعا سپاسگزارم.موفق باشید علی علی
چه فرقی میکنه بزرگوارسلام
بنده به این گفته ی شما کاملا واقفم.من تقریبا ۲ماهه آمدم اینجا و تو این مدت هر روز بی وقفه به اینجا سرزدم، امیدوارم اگه قسمت بود بازم مداوم سر بزنم.از لطفتون متشکرم.میدونم خودتون گرفتارید اما ازتون خواهش میکنم اگه براتون مقدوره موقع دعاتون واسه منم دعا کنید.
ایمان گرامی سلام
از لطفتون نهایت تشکر رو دارم.من قبلا هم خدمتتون عرض کردم خیلی شمارو دوست دارم.مثل مادرم میمونید.نمیدونم آیا خودتون میدونید یا نه اما خیلی اهل دلید.واقعا نوشته هاتون پرباره.اگه قابل بدونید منم جای دخترتون توروخدا تو دعاهاتون منو یادتون نره.در ضمن اگه یه ختم هم به نام من ثبت کنید ممنون میشم.موفق باشید.
دلشکسته ی عزیز از خرم آباد سلام
از لطفت خیلی ممنونم حتما اینکارو میکنم اگه قابل بدونه.تا جایی که یادمه شما هم یه مشکلی داشتی،رفع شده؟
انسیه جان سلام.لطفا دو تا از دوستای منم به این لیستت اضافه کن.
یاحق
|
|
| 60910 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/29/2008 3:18:41 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا ربّ العالمین ::.
برای سلامتی خودت ، ضمن رعایت نکات بهداشتی به پزشک مراجعه کن اما هیچوقت از شفادهنده ی اصلی همه ی دردهای با درمان و بی درمان غافل نشی صلوات بفرست.
اَللّهمّ صلّ علي محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60909 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
11/29/2008 3:14:01 PM
کاربر مهمان
|
سبکبار جان سلامتیت صلوات میفرستم .
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 60908 |
نام:
مهدی
شهر:
ایلام
تاریخ:
11/29/2008 3:13:31 PM
کاربر مهمان
|
اللهم عجل لولیک الفرج
یعنی میشه امام زمان منو ببخشه
|
|
| 60907 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/29/2008 3:13:15 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا جواد الائمه ادرکنا ::.
* * * اَلسََّلامُ عَلَيکَ يا جَوادُالاَئِمِه اَدرِکنِي * * *
بسکه جانسوز است آه و ناله ي آن شاه دين
شعله بر جان مي زند دل را پريشان مي کند
تا سه روز آن پيکر قرآن ناطق را عدو
همچو گنجي پر بها در خانه پنهان مي کند
* * * آقا جون امام زمان(عج) ، سرت سلامت مولا جان. * * *
*سلام به آقا سیّد مرتضی.
*سلام به حرف دل.
*سلام به اهالی باصفاش.
*سبکبار ، عزیز دل برادر ، کجایی مومن خدا؟!
سلام. نمی گی ما هم دل داریم این وسط هاج و واج منتظر صلوات های معطرت می آییم و می ریم اما خبری نیست ازت؟!
اصلا حالا که اینجوری شد از این به بعد باید هرجا می خوای بری برگه مرخصی پر کنی! ما هیچی نمی گیم شما هم واسه خودت هیچی نمی گیا!
خیلی خوشحالمون کردی با اومدنت. ان شاء الله که خیر بوده (خواستگاری و عقدکنون و ...) و گرفتاری و بیماری و... نبوده باشه.
عاقبت به خیر بشی الهی.
*ونوس کوچولوی عزیز حرف دل سلام. نیستی بزرگوار. خیلی خوشحالمون کردی عزیز. هنوز فکر کنم از دست من دلت خوره! آبجی کوچولو معذرت می خوام ازت.
*سارای گرامی از شهر غریب سلام و عرض ادب. وقتی که فرمودید بدون رد خور و درنگ و درجا دعا کردم اما اینکه ثبت نکردم چون هم فرصت نبود و هم نیازی نبود ثبت بشه. شما انقدر در حرف دل ارزش دارید که نیازی نیست بفرمایید که فراموش شده اید و ... ان شاء الله خدا به اون عزیز سلامتی کامل عنایت بفرماید و شما بزرگوار در کنار خانواده ی ارجمندتون سالم و سرحال و در مسیر حق باشید.
*گم شده ی عزیز از تبریز سلام و عرض ادب.
ان شاء الله در صراط المستقیم خودتون رو گم کنید. از مطالب ارزشمند و نظر لطفتون به حقیر سپاسگزارم. ان شاء الله دل پاک و لبریز از صفات همیشه شاد باشه و پر از خدا.
*مریم بزرگوار از شهر انتظار بهار و باران ، سلام و عرض ادب.
از اینکه مطالبی چنین ارزشمند و زیبا می گذارید خیلی خرسندیم و از اینکه چند روزی نبودید نگران شدیم.
هیچوقت حضور سبزتون ان شاء الله در حرف دل کمرنگ نشه.
*چه فرقی می کنهی عزیز و ارجمند سلام و عرض ادب و خدا قوت.
ان شاء الله خداوند متعال به همه ی مریضا خصوصا مریض مورد نظر و سایر مرضها شفا و سلامتی کامل عنایت بفرماید.
خدا رو شکر که باز هم از حرف دل ها و نکات جالب و ارزنده ی حضرت عالی کمال استفاده رو می تونیم ببریم.
*یادی هم کنیم از * مریم دل آرام گیرد به یاد خدا * و اون مطالب ارزشمند و حرف دل های آسمانیش که نشات گرفته از دل پاکش بود و الان محرومیم از اونها.
ان شاء الله هر جا هست سالم و سلامت و در مسیر حق پاینده باشه.
*انسیه ی بزرگوار سلام و عرض ادب و خدا قوت.
کار ارزشمندتون رو پاس می داریم. ان شاء الله که خود قرآن شفیعتون باشه در روز محشر.
*ایمان گرامی از شهر توکل به خدا ، سلام و عرض ادب و ممنون از اینکه به یاد حقیر و بچه های دارالقرآن بودید.
ان شاء الله خداوند متعال که مجیر است همسر بزرگوارتون رو غریق دریای رحمتش بفرماید و دختر ارجمندتون رو شفای و سلامتی کامل عنایت بفرماید.
*همینجا یادی هم کنیم از امیدوار عزیز حرف دل که جاش سبزه.
ان شاء الله هر جا هستی پاینده در راه حق باشی و عاقبت به خیر بشی.
ان شاء الله.
اَللّهمّ عجّل لوليّک الفر
|
|
| 60906 |
نام:
سام
شهر:
تهران
تاریخ:
11/29/2008 3:12:35 PM
کاربر مهمان
|
با سلام از همهي اونايي كه پيش خدا آبرو دارن درخواست ميكنم كه براي من حقير هم دعا كنن. من يك حاجت مشروعي دارم كه خيلي وقته دلم ميخواد بهش برسم و نميرسم. خب شايد من آبرويي ندارم. پس شما را به پهلوي شكستهي فاطمه و مظلوميت علي قسم ميدهم كه برام دعا كنيد و عاقبت به خيري من رو از خدا بخواين.
|
|
| 60905 |
نام:
پرستو
شهر:
ساوه
تاریخ:
11/29/2008 3:09:07 PM
کاربر مهمان
|
السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به همه اهل دلیهای نازنینم
۲ روز که نمی یام انقدر دلم برراتون تنگ می شه که نگو
نمی دونم اصلا من چرا اینجوری خلق شدم
من همیشه دل تنگم
نمی دونم چرا زیادی عاشق خدا منو خلق کرده
همیشه دلم برای همه تنگ می شه
حتی اونایی که بهم بدی می کنن
خیلی بده اصلا بدیها یادم نمی مونه برای همین زیاد سوءاستفاده می کنن ازم
کاش یکی هم دلش برای من تنگ می شد
امام صادق عليهالسلام :
دِرهَمٌ تُنفِقُهُ فِي الحَجِّ أفضَلُ مِن عِشرينَ ألفَ دِرهَمٍ تُنفِقُها في حَقٍّ
يك درهم هزينه كردن براى حج، بهتر از بيست هزار درهم هزينه كردن در راه حق است.
الكافي : ج 4 ، ص 255 ، ح 15
ایمان نازنینم می شه یه لطفی کنی و اسم من رو هم تو این ختمتون ثبت کنی شاید که لایق بودیم
راستی بخواین از همه برای مادر من هم دعا کنن یه مدتیه که حالش بدتر شده براش دعا کنین بهتر شه تنها کسیه که دارم بدون اون نمی تونم زندگی کنم دیگه طاقت از دست دادن مادرمو بعد از پدرم ندارم یعنی دیگه کشش ندارم
براش دعا کنین من که لایق نیستم
انقدر گنهکارم که دیگه روم نمی شه تو درگاه خدا سرمو بالا کنم
دلشکسته خوبم از خرم آباد
ممنون که به من لطف داری اما وقتی اسم منو کنار اسم بقیه خوبا و پاک ها می یاری خجالت می کشم
از اینکه من چقدر گنهکار و خجلم اما شما خوبا چقدر منو قابل این حرفا می دونین
برام دعا منین مثل شماها خوب بشم و با ایمان
دلم برای همتون تنگه
راستی مبارز گرامی همه چی بهم خورد انگار که خداا نمیخواد منم گله ای ندارم راضی ام به رضاش
خدایا به هممون آرامش عطا کن
التماس دعا
|
|
| 60904 |
نام:
انسيه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
11/29/2008 2:36:02 PM
کاربر مهمان
|
سلام!ایمان گرامی لطفااسم زهرادوست مراهم ثبت کنید.
خداخداخدایا!خداخداخدایا!خداخداخدایا!خداخداخدایا
...خیلی دلتنگم مثل آسمون که گرفته بااین تفاوت که...نمیدونم...!التماس دعا!
|
|
| 60903 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/29/2008 2:32:41 PM
کاربر مهمان
|
برای شفای بیمار ۱۵ ساله غریب به خواسته سارای گرامی از شهر غریب و همچنین شفای بیمار مورد نظر چه فرقی می کنه بزرگوار و دیگر بیماران حرف دل با اجازه دوستان حرف دل هر نفر یک ختم دعای مجیر و یکصد صلوات محمدی را شروع نمائیم .
تعداد کل ختم چهل ختم می باشد.
* ختم یک دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : ایمان از شهر توکل به خدا
* ختم دو دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : سارای گرامی از شهر غریب
* ختم سه دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : خانم سادات گرامی
* ختم چهاردعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : شمسی خانم گرانقدر ( روحشان همواره قرین رحمت الهی باشد)
* ختم پنج دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : امین گرامی
* ختم شش دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : چه فرقی می کنه بزرگوار
* ختم هفت دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : امید گرامی
* ختم هشت دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی : شهناز خانم گرانقدر
* ختم نه دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی:ایمان به نیابت از همسر مرحومم
* ختم ده دعای پر فیض مجیر و یکصد صلوات محمدی :دلشکسته محترم از خرم آباد
* ختم یازده دعای پرفیض مجیر ویکصد صلوات محمدی:انسیه گرامی از تنهائی و انتظار
* ختم دوازده دعای پرفیض مجیر و یکصدصلوات محمدی:مریم ارجمند از انتظار بهار و بارون با اون دل پاکت واسه بیماران منظور دعا کن
ختم سیزده دعای پرفیض مجیر و یکصدصلوات محمدی: پروانه گرامی از پیله های پرواز.
*ختم چهارده تا سی و سه: آقا شهاب و دوستانشون در دارالقرآن الکریم شهید کارگر سامانی.
*
*
*
*
*
*
ختم چهل :
یاعلی
|
|