اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60872 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
11/29/2008 8:33:13 AM
کاربر مهمان
|
قدافلح من زکیها وقد خاب من دسیها
قطعا و حتما رستگار کسیست که نفسش را ازآلودگیها پاک کند و خسارت وضرر مخصوص کسیست که آن را با صفات رزیله پلید ونا پاک گرداند
|
|
| 60871 |
نام:
دلشکسته
شهر:
خرم آباد
تاریخ:
11/29/2008 8:32:29 AM
کاربر مهمان
|
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوستم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا(دوست دوستم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)ماراهم نزدخداياد كنيد!
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيزآقاشهاب(ازدارلقرآن كريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوستم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفرسی ام : مهدیه از ایران
نفر سی و یکم : دلشکسته از خرم آباد (التماس دعااز همه حرف دلیها )
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)ودعاي آقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!
سلام دوستان اهل دل
انیسه خانم قبول باشه انشاءالله
دلشکسته گرامی سلام گلم انشاءالله به یاری خدا رفع گرفتاری میشه همیشه به این باغ سرمیزنید و مطلب می نویسید در خلوتت برای این حقیر دعا بفرما
بیاید برای همدیگه دعا کنیم
یا امام رضا جان جوادت جواب همه اهالی اهل دل رو بده
به بقیه دوستان عزیز هم عرض سلام وادب دارم
تابعد...
|
|
| 60870 |
نام:
tahm_ir
شهر:
بابل
تاریخ:
11/29/2008 8:15:26 AM
کاربر مهمان
|
شهادت جوادو سوز دل عشاق . نگاه اشکبار شیعه ز درد فراغ . آه که سوخته زمان زداغ این گل جوان . لعن خدا بر عدو برهمه خردو کلان .(( شهادت جگرسوز امام معصوم حضرت جوادالائمه ع بر شیعیان و دوستداران آنحضرت تسلیت باد ))
|
|
| 60869 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
11/29/2008 6:03:58 AM
کاربر مهمان
|
در زندگي 3 (الف) را انجام و 3 (ت) را ترک کن :
الف اول اخلاص در کار هاست .
الف دوم اجتهاد (سعي و تلاش ) در کارهاست .
الف سوم اخلاق نيکوست .
ت اول تماشايي نشويد .
ت دوم تجسسي نباشيد .
ت سوم تجددي نشويد .
|
|
| 60868 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
11/29/2008 4:58:54 AM
کاربر مهمان
|
يک ساعت بعد ...
- چي کار مي کني ؟ يک ساعته که پاي آينه هستي ! خسته نشدي ؟
- نه خسته چي هست ؟ بايد خوشکل بشم مردم کيف کنند .
... داره توي خيابون قدم مي زنه ، هرکس يه چيزي ميگه و بد جوري زل زده بهش .
هم تيپ هاش ميگن به به ، بقيه يا بهتشون زده يا نصيحتش مي کنند و يا بهش مي خندند .
- اِ چقدر از اين تابلو ها اينجا هست . شهيد علي فلاني ، شهيد محمد فلاني شهيد ...
نه بدشون نيست . انگاري اينها خوشتيپ تر از من هستند .
حالا اين همه عکس گذاشتن اينجا واسه چي ؟ اصلا چرا اينها رفتند خب مثل باباي
من مي موندن توي خونه ! ...
بي خيال ؛ معلوم نيست دوستم کجاست ؟ چند روزي هست که خبري ازش نيست !
...
- سلام اين چه وضعي هست درست کردي واسه خودت ؟ نيگاش کن ، شده عين بچه مثبت ها . بچه سوسول !
- چي کارم داري تازه فهميدم قشنگي تو چيه .
- صبر کن ببينم . حالا زياد هم بد نشده ميشه تحملت کرد .
- خب کاري با من نداري ؟
- کجا ؟
- ميرم مسجد .
- برو بابا دلت خوشه !
- پس خدا حافظ
- هي بچه سوسول صبر کن عکست از جيبت افتاد .. هــــي ... بعدا بهش ميدم .
... حالا عکس چي هست ؟
شهيد محمد ابراهيم همت !
پس بگو ! اين رفيقم از اين عکس ها ديده که هوايي شده .
ولي چرا امروز همه شهدا گير دادن بهم ، هر جا ميري ...
اصلا چرا هرکي اين عکس ها رو نيگا مي کنه هوايي نمي شه ؟
اين همه عکس شهيد تو خيابون هست ! چرا!
چشماش رو نيگا کن ! الکي نيست که ميگن چشم هاي حاج همت خيلي قشنگ هستند . ميگن کسي نديده با اين چشم هاگناه کنه و هميشه در خونه ي خدا اشک ريخته .
الکي نيست که امروز دوستم هوايي شده بود. رفت مسجد ! اينو مسجد!
خوبه فردا منم برم باهاش مسجد ببينم چه خبره ؟
...
- بچه مثبت صبر کن ميخوام بيام باهات مسجد . راستيي عکس شهيد همت رو جاگذاشتي
- باشه بريم .
...
- اَاااه يک شب که اومدم مسجد اين آخونده ميخواد حرف بزنه .
... درحقيقت زيبايي هاي دنيوي واقعا زيبا نيستند و اعمال زشت مارا شيطان در نظرمان زيبا مي کند . براي همين است که شهدا صورت زيبايي دارند . اين زيبايي از عمق آنهاست از سيرت آنهاست . کسي که به وجه الله نظر مي کند واقعا به زيبايي واقعي نظر کرده است...
- آهاي رفيق فکر کنم تو درست ميگي . اگه اجازه بدي عکس شهيد همت بمونه پيشم .
|
|
| 60867 |
نام:
مریم
شهر:
تهران
تاریخ:
11/29/2008 1:53:19 AM
کاربر مهمان
|
نمیدونم چی بگم فقط انقدر دلتنگم که خدا میدونه دلم خیلی خیلی برای برادرم تنگ شده هیچ خبری ازش ندارم حتی یک بار هم بهم تلفن نزده نمیدونم چی کار کنم واقعا دوری برادر خیلی سخته بعضی وقت ها فکر میکنم تو این دنیا برادری هست که دلتنگ خواهرش بشه؟؟؟
|
|
| 60866 |
نام:
سارا
شهر:
غریب
تاریخ:
11/29/2008 12:42:08 AM
کاربر مهمان
|
سلام.نمی دانم چه بگویم خیلی دلم گرفته فقط خدایا ما جز تو کسی را نداریم که فریاد ما برسدوامید ما به توای خدای بزرگ.دوستان گرامی دیشب برای این جوان سید ۱۵سال مجلس دعا گرفتیم ودر اهل بیت را زدیم چون جز اینهاکسی رانداریم .دوستان گرامی ما که دستمان از تمام زیارت ها دور هست ولی امیدمان بیشتر خدایا نامید مان نکن واز خدای بزرگ میخوایم دکتر اصلی این درد رابرایمان بفرستد یا صاحب زمان بفریاد ما برس.دوستان گرامی که نزدیک حرم امام رضا (ع)غریب هستند اگر زحمتی نیست دورکعت به نبت شفای این نوجوان غریب بخوانیند.ودیگر اگر دوستان اجازه بدهند می خواهم برای سلامتی امام زمان (ع)وشفای این سید نوجوان ختم دعای مجیر و صد صلوات برای توسل به اقا ابوالفضل(ع)بخوانیم واگر دوستان موافقت کردن از دوستانی که ختمهارا ثبت میکنند زحمت این ختم را هم بکشند با تشکر از تمام دوستان .باشد که ناا مید برنگردیم.انشاالله
|
|
| 60865 |
نام:
رضا م
شهر:
شهر سرعت ایمان
تاریخ:
11/28/2008 9:50:44 PM
کاربر مهمان
|
سلام برام دعا کنید دارم وارد یه شرایط جدید میشم.واقعا التماس دعا دارم
|
|
| 60864 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/28/2008 9:36:50 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا جَوادُ الائمة اَدرِِِکنا ::.
نهمین امام و یازدهمین افتخار ما شیعیان فرموده اند:
*نیازمؤمن به سه چيز:
ألمؤمِنُ يَحتاجُ إِلى تَوفيقٍ مِنَ اللهِِ وواعظٍ مِن نفسِهِ وَقَبُول مِمَّن يَنصَحُهُ.
مؤمن نياز دارد به توفيقى از جانب خدا، و به پندگويى از سوى خودش، و به پذيرش از كسى كه او را نصيحت كند.
* * * شهادت امام محمّد تقی جواد لائمة (علیهم السلام رو خدمت همهی شمابزرگواران تسلیت عرض می نمایم. * * *
*سبکبار عزیز حرف دل ، چه فرقی می کنه ی گرانقدر حرف دل ،گل نرگس بزرگوار حرف دل ، بنده ی خدای بزرگوار حرف دل و... همه ی عزیزانی که هستید اما نمی نویسید ، سلام .
دلمون براتون تنگ شده.
ان شاء الله هر جا هستید در سلامتی کامل جسمی و روحی و ایمانی قرار داشته باشید به حقّ صلواتی بر محمّد(ص) و آل محمّد(ص).
اَللّهُمّ صَلّ عَلی مُحَمّدٍ آلِ مُحَمّدٍوَ عَجّل فَرَجَهُم.
|
|
| 60863 |
نام:
ستاره
شهر:
کویر سوخته
تاریخ:
11/28/2008 8:43:40 PM
کاربر مهمان
|
سلام شهادت امام جواد رو به همه شما دوستان حرف دلی تسلیت میگم . دلم خیلی برای این سایت خصوصا قسمت حرف دل تنگ شده بود. چند روزی میشه که حالم خیلی گرفته شده . اسم من برای عمره دانشجویی در نیومده . می دونستم که خدا بنده گناه کاری مثل من رو نمی خواد . اونجا خیی پاکه پس فقط جای بنده های پاک خداست . اسم ۳ تا از دوستای نزدیکم در اومد بین اونا من بنده بدی بودم که خدا نخواست با دوستام همراه بشم و به زیارت کعبه برم . از خدا میخوام کمکم کنه تا سال بعد بنده خوبی بشم تا قسمت من هم بشه برم و همه چیز رو از نزدیک ببینم . شهاب گرامی ، ایمان عزیز ، چه فرقی میکنه مهربون و همه دوستای خوب حرف دلی حرفاتون خیلی قشنگه . وقتی نوشته های شما رو میخونم خیلی چیز ها رو فراموش می کنم و به زندگی امید وار میشم . از همه شما می خوام برای یکی از دوستام که مریضه و مشکل بینایی داره دعا کنید . دعا کنید با عمل خوب بشه و گر نه ... نوشتنشم برام سخته. التماس دعا .
|
|