هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60852
نام: مائده..
شهر: از شهرهای شمالی..
تاریخ: 11/28/2008 3:33:48 PM
کاربر مهمان
  انگار روبروی منی

کاری کن از تو حساب ببرم

انگار که روبروی منی و می بينمت

کاری کن که به خاطر پروا از تو ،

عاقبت به خير شوم

پيشانی نوشت مرا خير بنويس ، تقديری مبارک!

تا هرچه دير می خواهی ، زود نخواهم

و هر چه زود می پسندی ، دير نخواهم

در جان من ، آزادگی و بی نيازی بگذار!

گمان را بگير از من

چاله های سياهم را بپوشان

و مرا از بارها رها کن...!
60851
نام: هستی
شهر: جهرم
تاریخ: 11/28/2008 2:08:34 PM
کاربر مهمان
  بازم جمعه شد ونیومدی دلم واسه عطر تنت تنگه ای ارباب عدالت
60850
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 11/28/2008 2:04:55 PM
کاربر مهمان
  خاک عرفات را..اب زمزم را..کوه حرارا..جرات ابراهیم را..طاقت اسماعیل را..وصال معشوق را..صاحب کعبه نصیبت کند.
60849
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/28/2008 12:48:24 PM
کاربر مهمان
 
سلام من به نور عین زهرا

جواد ، ماه کاظمین زهرا


سلام من به غربت حریمش

به کاظمین و صاحب کریمش


سلام من به قلب بیقرارش

که سوخته ز یار نابکارش


سلام من به غربت نگاهش

به چشم های منتظر به راهش


سلام من به حال احتضارش

به لحظه های سخت انتظارش


دلش به دام عشق مبتلا بود

در انتظار مقدم رضا بود


به حال مرگ فتاده محتضر بود

منتظر هم پدر و پسر بود


درون حجره بسکه ناله ها زد

شراره بر تمام لاله ها زد


قتلگه او میان مسکنش بود

وای خدا قاتل او همسرش بود


سیلی کین به چهره شرف زد

کنار پیکرش نشست و کف زد


درون حجره قلب لاله می سوخت

برون حجره خصم شعله افروخت


شروع به پایکوبی از جفا کرد

فاطمه را به غصّه مبتلا کرد


دل ببرد به راه کاظمینم

زائر بارگاه کاظمینم


همان سرا که زائری ندارد

همان وطن که غم از آن ببارد


دو یاس خسته در نهاد دارد

امام کاظم و جواد دارد


عاشق پر بسته ی کاظمینم

کبوتر خسته ی کاظمینم (آقا جون ، شاهدی که اومدیم پابوس ولی راهمون ندادن مولا! اما کبوتر دلو فرستادیم و چه نوازشی کردی ، قربونت برم...)


خدا کند رَِسَم به کوی یارم

که تشنه ی می از سبوی یارم


سیّد محمّد میرهاشمی
60848
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 11/28/2008 12:30:15 PM
کاربر مهمان
  معبود بی همتای من سلام

تصمیم گرفته بودم که به رضایت راضی باشم . به آنچه که تو برایم در نظر می گیری!
مهربانا راضیم به رضای تو و خواسته ات

می خواستم قول بدم که ازین به بعد هم راضی باشم حتی اگر بدتر از این هم بطرفم روانه می کردی ، اما نمی تونم ! تلاشمو می کنم که فریاد نزنم ، تلاشمو می کنم که سئوال نپرسم
اما قول نمی دهم که بتونم راضی باشم!
اما به هر حال شکرت
اینبار هم راضی ام به رضای تو
الهی شکر هر چند ...
*****
سلام به همگی
و سلام بر ولی عصر حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل لولیک الفرج

60847
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/28/2008 12:20:34 PM
کاربر مهمان
 
تو را نادیدن ما غم نباشد

که در خیلت به از ما کم نباشد


من از دست تو در عالم نهم روی

ولیکن چون تو در عالم نباشد


عجب گر در چمن برپای خیزی

که سرو راست پیشت خم نباشد


مبادا در جهان دلتنگ رویی

که رویت بیند و خرم نباشد


من اول روز دانستم که این عهد

که با من می کنی محکم نباشد


که دانستم که هرگز سازگاری

پری را با بنی آدم نباشد


مکن یارا دلم مجروح مگذار

که هیچم در جهان مرهم نباشد


بیا تا جان شیرین در تو ریزم

که بخل و دوستی با هم نباشد


نخواهم بی تو یک دم زندگانی

که طیب عیش بی همدم نباشد


نظر گویند سعدی با که داری

که غم با یار گفتن غم نباشد


حدیث دوست با دشمن نگویم

که هرگز مدعی محرم نباشد


شیخ اجل ، سعدی شیرازی (علیه الرحمة)

60846
نام: نیلوفرانه
شهر: گویر
تاریخ: 11/28/2008 11:38:44 AM
کاربر مهمان
  تو نيستي و دلم ميل گفتگو دارد
طلوع چشم تو را چشمم آرزو دارد
خبر نداري از اين دل چه مي كشد بي تو
چه بغضها كه بدون تو در گلو دارد
بدان هميشه براي گرفتن دستت
دو دست عاشق و مشتاق من وضو دارد
تمام باغچه هايم اسير پاييزند
كدام شاخه گلي بي تو رنگ و بو دارد؟
بيا براي هميشه بمان كه اين تنها
كسي به جز تو ندارد ،خودت بگو ،دارد؟
چقدر شعر سرودم چقدر بي حاصل
تو نيستي و دلم ميل گفتگو دارد
****************
الهم عجل لوليك الفرج
60845
نام: سيذ محمد حسين
شهر: تهران
تاریخ: 11/28/2008 10:57:51 AM
کاربر مهمان
  در پادگان دو کوهه به یکی از دوستان زمان جنگ برخورد کرد که به طرف حسینیه شهید حاج همت می رفت. سلام و علیک گرمی کرد. حرارت احوالپرسی طرف مقابل بیشتر بود. سعید را گرم در آغوش کشید و با تبسمی گفت:
- آقا سعید، اگه ما رو ندیدی حلالمون کن...
- خیره داداش، کجا انشاءالله؟
- با اجازه تون اسمم در اومده، داریم میریم حج عمره، مکه.
- گفتی کجا!؟
- میرم خانه خدا، مکه، انشاءالله.
سعید تبسم زیبایی کرد. چشمانش را به دیدگان او دوخت و گفت:
- انشاءالله که قبول باشد. تو داری میری مکه، من دارم میرم فکه. بریم ببینیم کدوممون زودتر به خدا می رسیم...
دو هفته ای گذشت و آن مسافر از حج برگشت. خوشحال و شادمان. چه بسا سوغاتی، آب زمزم و یک تسبیح هم از مکه برای سعید آورده بود. وارد محل که شد، چشمش به اعلامیه ای روی دیوار افتاد. خیره شد، سخت بود. خوب دقت کرد. نگاهش بر روی عکس و اعلامیه قفل شد. عکسی زیبا به چشم می خورد که خیلی آشنا بود. زیر عکس نوشته بود:



(شهید سعید شاهدی، شهادت: فکه 2/10/74 به هنگام تفحص شهدا)

60844
نام: شهاب
شهر: اميد به رحمت خدا
تاریخ: 11/28/2008 10:42:39 AM
کاربر مهمان
 
.:: اللهمّ صلّ علي محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم ::.

.* آجرک الله یاابن العسکری .عج. *.

* * * شهادت امام جواد.عليه السلام. رو به محضر مبارک آقا امام زمان.عج. و همه ي عزيزان حرف دلي ام تسليت عرض مي نمايم. * * *

*دلشكسته ي بزرگوار ، سلام و عرض ادب.
برداشت بنده از حرف دل هاي شما انگار نادرست بوده ، از اين بابت از شما معذرت مي خوام و اميدوارم من رو ببخشيد. در ضمن اگه دقّت كنيد افعال و ضمائر سخن اينجانب متكلّم بود و روي صحبتم بيشتر با خودم بود. متاسفم كه به خودتون گرفتيد.

براي رفع گرفتاري همه ي گرفتاران هم دعا كنيد.

*انسيه ي گرامي و گرانقدر ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
اُنس با قرآن در برنامه ي بيشتر عزيزان حرف دلي جا داره و چه بهتر كه اين برنامه ي روزانه به طور جمعي و گروهي و هدفدار انجام بشه و اين طرحي كه شما خواهر بزرگوارم پيشنهاد فرموديد در همين راستاست. خدا روشكر كه بزرگواراني امثال شما در حرف دل هستند و با نيّت خيري كه دارند ، هم خودشون رشد مي كنند و هم ديگران رو تشويق به رشد مي نمايند. مطمئن باشيد كه پرچمي كه برافراشته ايد به بركت خود قرآن كريم هيچگاه بر زمين نخواهد ماند و خود سيّد اين پرچم رو برافراشته نگاه مي داره و اگه مي بينيد كه چنين كارهاي جمعي اي رو انجام مي ديم و يا در انجامش كمك كوچيكي مي كنيم توفيقيه كه از جانب خودشون مي شه وگرنه من حقير كجا و اين توفيق بزرگ كجا؟!
در مورد نام شهرتون هم چيزي ندارم عرض كنم اون مطلب رو ناديده بگيريد. ممنون.

ان شاء الله در همه ي امور زندگي تون موفق و مويّد باشيد.


*به نيابت از انسيه ي گرامي:

ختم قرآن{ياالله}:
*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
نفر چهارم:خديجه موسوي (دوست انسيه خانم ازتهران)
نفر پنجم:سميرا (دوست انسيه خانم ازتهران)
نفرششم:خوش نيت(دوست دوست انسيه خانم ازتهران)
نفرهفتم:آقاشهاب عزيز(اميدبه رحمت خدا)
نفرهشتم تابيست وهفتم:دوستان بزرگواروعزيز شهاب(ازدارالقرآن الكريم شهيدكارگرساماني)
نفربيست وهشتم:خوش نيت(دوست دوست انسيه خانم ازتهران)
نفربيست ونهم:گلناز(ازتهران)
نفر سي ام:مهديه خانم گرامي(از تهران)
...
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)ودعاي آقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله)!


60843
نام: منتظر
شهر: انتظار
تاریخ: 11/28/2008 9:23:12 AM
کاربر مهمان
  اکر آن گل من زدرآید زغروب وطن سحر آید
<<ابتدا <قبلی 6091 6090 6089 6088 6087 6086 6085 6084 6083 6082 6081 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6086&mode=print