هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60822
نام: انسیه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 11/27/2008 1:35:23 PM
کاربر مهمان
  سلام!...به همه...ازخداوامام زمان(عج)تاشما!
خانم عطیه گرامی ازمشهدقراربه لطف وعنایت خداوشفاعت امام حسين(ع)ودعای امام زمان(عج)قراره ازاول محرم ختم قرآن دسته جمعي صدوبيست نفري راشروع كنيم به اين نحوكه هرروزهرنفريك حزب ازكلام الله مجيدراقرائت كندكه درهرروزيك ختم كامل قرآن ميشودو دركل بعدازصدوبيست روز هرشخص خودبه تنهايي يك ختم كامل كرده ودركل دسته جمعي صدوبيست ختم.كه انشاالله موردقبولي درگاه حق قرارگيرد.
حالااگرهنوزمايليداسم شماعزيزراهم ثبت نمايم.
60821
نام: ramin
شهر: kiev
تاریخ: 11/27/2008 1:19:27 PM
کاربر مهمان
  esme namamo mesle khailiha mizaram namei be khoda!
be farmaeshe emam hamamoun to kochehae zendegi gom shodim.
khoda aghebate eslam va mardom ra ba in siyasatha bekhir kone.
60820
نام: حمید
شهر: کرمان
تاریخ: 11/27/2008 1:18:42 PM
کاربر مهمان
  خدایا خودت کمکم کن
60819
نام: سولماز
شهر: شیراز
تاریخ: 11/27/2008 12:52:21 PM
کاربر مهمان
  به نظر شما هر وقت یکی تنها شد باید چی کار کنه
60818
نام: عطیه
شهر: مشهد
تاریخ: 11/27/2008 12:39:27 PM
کاربر مهمان
  سلام خوبین
قضیه ختم قران چیه
یعنی جز به جز
یا کل
اگه جز به جزء یه جزء واسه من بزارین جزء ۲۹
60817
نام: تنها
شهر: تهران
تاریخ: 11/27/2008 11:50:59 AM
کاربر مهمان
  سلام خداجونم
ميدوني كه تازه اومدم سراغت.به جون خودت از همه بريدم
آخه خودت گفتي ته اميدتو از همه قطع كن فقط تنها اميدت من باشم.ولي چراجوابمو نميدي؟
به خدا خيلي تنهام........
خداجونم قربونت برم كمكم كن تا بشم يه آدم فقط ظاهر آدمارو نداشته باشم خودت كه ميدوني من بنده خيلي كثافت توبودم ولي اميدوارم توبه ام رو قبول كني!!!!!!!!! ايشالا
60816
نام: گل نرگس
شهر: ایران سرای من است
تاریخ: 11/27/2008 11:37:25 AM
کاربر مهمان
  سلام حنانه از قم هروقت شروع کردید تا چهل شب ادامه بدین
یا علی
60815
نام: رقیه
شهر: رشت
تاریخ: 11/27/2008 11:27:20 AM
کاربر مهمان
  زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند.
60814
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/27/2008 11:16:37 AM
کاربر مهمان
  شب است و سکوت است و ماه است و من

.فغان و غم اشک و آه است و من



شب و خلوت بغض نشکفته ام..شب و مثنوي‌هاي ناگفته ام



شب و ناله‌‌هاي نهان در گلو

شب و ماندن استخوان در گلو



من امشب خبر مي کنم درد را.

.که آتش زند اين دل سرد را


بگو بشکفد بغض پنهان من....که گل سر زند از گريبان من


مرا کشت خاموشي ناله‌ها....دريغ از فراموشي لاله‌ها


کجا رفت تأثير سوز و دعا.............کجايند مردان بي‌ادعا


کجايند شورآفرينان عشق.......علمدار مردان ميدان عشق


من از شرمساران روي تو ام...............ز دردي کشان به سوي تو ام


غرورم نمي‌خواست اين سان مرا..............پريشان و سر در گريبان مرا


غرورم براي خدا بود و عشق...........پل محکمي بين ما بود و عشق


نه اين دل سزاوار ماندن نبود


سزاوار ماندن دل من نبود...


عليرضا قزوه
60813
نام: ملیحه
شهر: .
تاریخ: 11/27/2008 10:38:19 AM
کاربر مهمان
  به نام آه
در خبر است که حق _ جلّ جلاله _ سه نام از نام هاي خود را به ابراهيم فرستاد: يکي از آن(آه) بود که بر دوام ابراهيم ميگفتي: آه. اگر تندرستان و اهل سلامت را نود و نه نام ببايد اهل بلا را يک نام ببايد. نود و نه نام همه از زبان بر آيد اما آه از ميان جان برآيد؛ زبان و کام را به آه، راه نيست...
<<ابتدا <قبلی 6088 6087 6086 6085 6084 6083 6082 6081 6080 6079 6078 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6083&mode=print