اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60802 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/26/2008 11:10:23 PM
کاربر مهمان
|
.:: لا اله الا الله الملک الحق المبین ::.
بوی گلها عالمی را مست و حیران می کند
دیدن مهدی هزاران درد درمان می کند
مدّعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار
من گلی دارم که عالم را گلستان می کند
اَللّهمّ عجّل لوليّک الفرج.
اَللّهمّ صلّ علي محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60801 |
نام:
یاس
شهر:
اون طرف کره خاکی
تاریخ:
11/26/2008 11:01:09 PM
کاربر مهمان
|
خدای مهربون، امام زمان،شهدا، بچه ها سلام
بچه ها برای همدیگه دعا کنیم ، برای من هم خیلی دعا کنید ، خیلی وقته دلم هوای جمکرانو کرده اما....
مثل اینکه لیاقت ندارم امام زمان انگار باهام قهر کرده خیلی وقته دلم می خواد برم به پابوسی امام رضا(ع) اما.... بچه ها گاهی وقتا حس می کنم خیلی تنهام ، بعضی اوقات از همه چیزو همه آدمای دورو اطرافم خسته می شم همه چی واسم تکراری می شه دوست دارم برم یه جای دیگه یه دنیای دیگه اما کسی نیست که دستمو بگیره و منو با خودش ببره بچه ها خیلی به دعاهاتون احتیاج دارم
از طرف یه تنهای خسته
|
|
| 60800 |
نام:
اسیه
شهر:
استان فارس
تاریخ:
11/26/2008 10:00:44 PM
کاربر مهمان
|
خدایا چه میشه ماهم مورد لطف بهترین بنده تو رضا قرار بگریم اون مارو رضا کنه؟
|
|
| 60799 |
نام:
امید
شهر:
yahoo
تاریخ:
11/26/2008 7:45:04 PM
کاربر مهمان
|
سلام بر شما که این وب سایت را طراحی نموده اید انشاالله در تمام مراحل زندگیتان موفق و سر بلند باشید
با تشکر
|
|
| 60798 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/26/2008 5:53:51 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا حیّ و یا قیّوم ::.
*سلام به آقا سیّد مرتضی.
*سلام به اهالی باصفای حرف دل.
*انسیه ی بزرگوار از شهر ... و انتظار و امید و یاالله سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
این نام شهر خیلی بهتر از قبلیه هرچند که بازم جای کار داره اما به خاطر این تغییر مثبت بهتون تبریک عرض میث نمایم.
ابتکارتون در متبرّک نمودن این ختم به نام نامی قطب عالم امکان ، حضرت صاحب الزّمان(عج) بسیار ستودنی ست و دارای پیامی عمیق ، از این بابت ازشما بزرگوار بسیار سپاسگزارم.
لطف فرموده بیست و یک ختم قرآن به نام اینجانب و دوستان ارجمندم در درالقرآن الکریم شهید کارگر سامانی درج فرمایید.
ان شاء الله در روز حساب نزد قرآن کریم روسفید و ماجور باشید به حق همین قرآن عظیم الشان.
اَللّهمّ عجّل لوليّک الفرج.
اَللّهمّ صلّ علي محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60797 |
نام:
سجاد
شهر:
زیر سایه ی خداوند(تبریز)
تاریخ:
11/26/2008 5:45:11 PM
کاربر مهمان
|
سلام.دوست عزیز بیگانه از شهر غربت امیدوارم خوب فکراتونو بکنین.دوست داشتن عیب نیست اما عشقی که از طرف خانوم شروع بشه درست نیست.این خلاف شرع و خلاف عالم طبیعته.در مورد اینکه دوست داره یا نه باید بگم استاد اخلاقمون استادعلیپور می گفت اگه در دیدن یه خانوم حس غریزی بهتون دست داد صد در صد عشقتون از دلتون نیست.در جواب همشهریم معصومه بگم خیلی از اقایون با معرفتی هست که تو ازدواج موندن چون خانومی که میخوان پیدا نمیکنن.ازتون بگیره خدااون چیزی رو که خدا رو ازتون میگیره.یا علی یا فاطمه.به هر کجا که روی حافظت خدا بادا
|
|
| 60796 |
نام:
دلشکسته
شهر:
از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ:
11/26/2008 5:34:08 PM
کاربر مهمان
|
یاهو
روز اول که دل من به تمنای تو پر زد
چون کبوتر لب بام تو نشستم
تو به من سنگ زدی من نرمیدم،نگسستم
باز گفتم که تو صیادی و من آهوی دشتم
تا به دام تو در افتادم همه جا گشتم و گشتم
حذر از عشق ندانم،سفر از پیش تو هرگز
نتوانم...نتوانم
خدا جونم تا آخر دنیا هم که جوابمو ندی من بازم میامو ازت گدایی میکنم.منتظر میمونم تا هروقت که خودت بخوای.
مهدیه گرامی از نصیحتتون ممنون،مشکل اینجاست که من اینقدر گنه کارم که فکر کنم این شرایط مجازاتم باشه نه از بهر دوست داشتن و امتحان واز این قبیل مسایل.البته من بی انصاف نیستم که هر اتفاق بدی رو خدای نکرده بگذارم به حساب اون کسی که اون بالاست.من یقین دارم که دنیا دار مکافاته و جاهایی کارایی کردم که حالا دارم اذیت میشم.چون خدا هیچوقت الکی به کسی زجر نمیده اما مشکلم اینه که از خدا خواستم بهم رحم کنه و اینجوری مجازاتم نکنه ولی فکر کنم اینطوری میخواد با این حال سعی میکنم بهتر فکر کنم،ولی نمیدونم چقدر میتونم تحمل کنم.
گمشده ی عزیز کجایی؟حالت خوبه؟یه کمی نگرانتونم؟ خدا کنه که این سر نزدن به اینجا به خاطر این باشه که از اون حال پریشون درآمده باشی.
چه فرقی میکنه ی گرامی من تا حالا شمارو ندیدم اما وقتی نوشته هاتونو میخونم لذت میبرم.شما وقتی میایید اینجا بی تفاوت از کنار بقیه نمیگذرید،خیلی دلسوزید و اگه از دستتون کمکی بربیاد دریغ نمیکنید.ندیدم واسه خودتون تا حالا دعا خواسته باشید.همیشه واسه بقیه التماس دعا گفتید.انسانی اینچنین حتما روح بزرگی باید داشته باشه.امیدوارم همه حوائجتون برآورده بشه انشاالله
و امیدوارم همیشه اینجا بیایید.حرفاتون اینجا به خیلیها کمک میکنه (لااقل به من یکی که کمک میکنه حتی اگه در جواب کس دیگری نوشته باشید).
خدا اجرتون بده.
التماس دعا از همه اونایی که آبرویی پیش خدا دارند.
یاحق
|
|
| 60795 |
نام:
حنانه
شهر:
قم
تاریخ:
11/26/2008 5:21:23 PM
کاربر مهمان
|
گل نرگس عزیز سلام.ببخشید میشه زیارت عاشورا و علقمه رو بجای چهل شب سی شبه خوند.آخه من خیلی عقبم.برای من چهل شب نمیشه.چیکار کنم.ای کاش زودتر ثبت نام می کردم...
|
|
| 60794 |
نام:
محمد قادری
شهر:
تهران
تاریخ:
11/26/2008 4:26:32 PM
کاربر مهمان
|
بنام خدا
اوست نشسته در نظر من به کجا نظر کنم
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی _ عشق داند که دراین دایره سرگردانند
|
|
| 60793 |
نام:
sahar
شهر:
rasht
تاریخ:
11/26/2008 4:20:22 PM
کاربر مهمان
|
خدایا همه مریضا رو شفا بده
|
|