هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60782
نام: عاشق شهادت
شهر: کرمان
تاریخ: 11/26/2008 11:13:50 AM
کاربر مهمان
  سلام امروز توی تبیان نوشته بود حجاب توی مراکش به یک مد تبدیل شده و همه حتی انهایی که از اسلام و هیچ نمی دانند دارند به تقلید از مسلمانان با حجابمیشوند ایا ما که از فواید ان با خبریم نباید بیشتر در حجاب خود دقت کنیم ایا به نظر بعضی ها واقعاً حجاب زیبایی رامیگیرد یا دست و پا گیر است شما چی فکر میکنید؟
60781
نام: فاطر
شهر: كربلا
تاریخ: 11/26/2008 11:06:58 AM
کاربر مهمان
  دوش ديدم كه ملائك در ميخانه زدند

شايد تا به حال نديده يا نشنيده باشيد فردي از حضرت حافظ در مورد محتواي شعرشان نقدي كرده و حرفي به ميان آورده باشد ولي پيرمرد دل زنده اي به نام مرشد چلويي كه از بازاريان تهران بود (خداوند بيامرزدش)در اين خصوص شعري گفته بود كه :

در ميخانه كه باز است چرا حافظ گفت
دوش ديدم كه ملائك در ميخانه زدند

اشاره به باز بودن هميشگي بارگاه حضرت دوست است. دوستان هرگاه باران اشكهاي چشمتان بر روي گونه هايتان باريدن گرفت براي ظهور حضرت وليعصر دعا كنيد.
عاشقان را رسم است كه گرانبهاترين دارايي خود را فداي معشوق كنندو تو را اينگونه خواهم يا علي

بابي انت و امي
60780
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 11/26/2008 10:34:55 AM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستان
دل شکسته عزیز از شهری که خیلی اسمش عذاب آوره!امیدوارم به همین زودی اسم شهرتو عوض کنی ویک اسم دلگرم کننده بذاری!
نمی دونم تا حالا این حدیث رو از حضرت علی(ع) شنیدی یانه؟من برات مینویسم خوب بهش فکر کن
پاداش بزرگ بابلای بزرگ همراه است پس هرگاه خداوند سبحان مردمی را دوست بدارد به بلا گرفتارشان میکند.
من تاهمین چند ماه پیش اوضاعم بدتر از شمابود اینقدر بد که خودم الان که نوشته هایی که اون روزا تو دفترم مینوشتم رو می خوانم تعجب می کنم که چه جوری من اون روزا رو طاقت آوردم!
من هم مثل شما اینقدر نذر کردم اینقدر ختم خوندم!
من هم مطمئن شده بودم خدافراموشم کرده!
ولی به موقع وجایی که اصلا فکر نمی کردم به دادم رسید.
عزیزم به خود وخدای خودو سرنوشت خود ایمان داشته باش!
60779
نام: درمانده
شهر: تنهایی
تاریخ: 11/26/2008 10:13:34 AM
کاربر مهمان
  سلام به تمامی دوستان دلم خیلی گرفته از این بازیهای دنیا تو رو خدا، تو رو به حرمت امام زمان منو هر کجاکه با خدای خودتون خلوت کردین و دارین مناجات میکنین دعا کنین التماس دعا
60778
نام: طاها
شهر: سقز
تاریخ: 11/26/2008 9:51:17 AM
کاربر مهمان
  دلم خیلی گرفته
60777
نام: انسیه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 11/26/2008 9:35:32 AM
کاربر مهمان
  بخوان دعاي فرج راكه دعااثردارد
دعاكبوترعشق است وبال وپردارد
بخوان دعاي فرج راكه يوسف زهرا
ز پشت پرده ي غيب به مانظر دارد
{اللهم كن لوليك الحجه بن الحسن صلواتك عليه وعلي ابائه في هذه الساعه وفي كل ساعه ولياوحافظاوقاعدا و ناصراودليلاوعيناحتي تسكنه عرضك طوعاوتمتعه فيهاطويلا برحمتك ياارحم الراحمين. اللهم صل علي محمدوآل محمدوعجل فرجهم}
سلام به خداجونم ومولايم اباصالح المهدي(عج).اباعبدالله الحسين(ع)وآقاسيدوديگرشهداي عزيزو...وشمابزرگواران.
ختم قرآن{ياالله}:*نفراول:اباصالح المهدي امام زمان(عج)*
نفردوم:پرستوي عزيز(ساوه)
نفرسوم:دلشكسته ي عزيز(ازشهرمردمان بي رحم وبي وجدان)
...
...
...
نفرصدوبيستم:اگه عمري باقي بودوخداقبول كندوبه شفاعت امام حسين(ع)وآقاصاحب الزمان(عج)_انسيه ي...(تنهايي وانتظارواميدو...ياالله!
60776
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/26/2008 9:24:46 AM
کاربر مهمان
  سلام به سید و سرور حرف دل آقا سید مرتضی
سلام به دوستان و یاران حرف دل

امروز که آمدم فقط می خواستم عرض ادبی کنم و بروم به کارهای روزمره برسم . بین مطالب ارزشمند دوستان که از اینجا به تک تک دوستان از قدیمی ها و جدیدترها سلام عرض می کنم ، مطلبی را از یک دوست خواندم که برایش هم جالب بود هم جای تعجب ، دوست گرامی از خوزستان به نام . ، که درج کرده بودن در خوزستان شخصی به نام صائد خود را خدا معرفی و ادعای خدائی دارد ، من با اینکه خوزستانی هستم این موضوع را تا کنون نشنیدم و مردم خوزستان را چنین ساده و هالو نمیدانم که به این راحتی یک چنین ادعائی را بپذیرند اگر شخصی ادعای امامت هم میکرد به سختی مش ید قبول کرد چون بههر حال مردم ما الان دیگر مانندگذشته نیستند و چشم و گوش بسته نیستند هر چند هم ساده باشن ولی در مورد ائمه و پیامبران تعصب خاصی دارند خاصه اینکه این جریان در مورد خداست . دوست دارم هر چه زودتر این داستان را برایم بنویسید که به چه فلاکتی و فضاحتی به ید و قدرت خداوندی آبرویشان ریخته و دستشان رو می گردد.
اینجا جا دارد به حاجیان امسال غبطه بخورم و بگویم خوشا به سعادتتان که به دیار عشق و معبودمان رفته اید . و می گوئید : اللهم لبیک اللهم لک لبیک ........

یاعلی
60775
نام: فاطر
شهر: كربلا
تاریخ: 11/26/2008 9:05:01 AM
کاربر مهمان
  سر خوش ز سبوي غم پنهاني‌ خويشم

همه ميگن اشياء بي احساس اند.
روزي سرد بر روي شيشه ي بخار گرفته اتاقم نام زيباي ابي عبدالله الحسين (عليه السلام) را نوشتم و رفتم ، بعد از دقايقي كه برگشتم ديدم

شيشه نيز بر مظلوميت اربابم گريسته است.
60774
نام: ؟؟
شهر: مشهد
تاریخ: 11/25/2008 10:58:57 PM
کاربر مهمان
  دلم میخواست الان قم کنار مزار سید و رسول ترک بودم .. فقط همین ..........
60773
نام: دلشکسته
شهر: از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ: 11/25/2008 10:50:54 PM
کاربر مهمان
  یاهو


سلام دوستان
شما که یادی از ما نمی کنید اما من یادتونم. با اینکه دیگه کمتر مینویسم اما هر روز میام اینجاو نوشته هاتونو میخونم.شاید به خاطر بیتفاوتی نسبت به همه چیز باشه.نمیدونم.فکر کنم قرار نیست کسی دستمو بگیره،حتی خدا هم رهام کرده به حال خودم.
نمیدونم اون فردایی که همه ازش دم میزنن کی واسه من فرا میرسه.نمیدونم ضامن آهو چرا به فریادم نمیرسه.نمیدونم چرا زیارت عاشورا کمکم نمیکنه.نمیدونم ختم صلوات چرا جوابمو نمیده.نمیدونم....اصلا نمیدونم چرا هنوز زنده ام...
اما اینو میدونم که هنوزم دستام رو به آسمونه
خدایا کمکم کن.خواهش میکنم.

انسیه جان تقریبا ۳ روزه دارم کلنجار میرم با خودم که ایا اسممو بنویسی یا نه.آخه میترسم با این نذرایی که کردم نرسم تو این ختم شرکت کنمو بد قول بشم یا اینکه از کیفیت ادای ختمها کم بشه.من قبل از پیشنهاد شما هم به این فکر افتاده بودم که ختم قرآن را بکنم حالا این پیشنهاد شما دوباره منو به تکاپو انداخت .هرجور شده جورش میکنم که روزی یه حزب رو بخونم.پس رو منم حساب کن.


التماس دعا از همه اونایی که آبرویی پیش خدا دارند
یاحق
<<ابتدا <قبلی 6084 6083 6082 6081 6080 6079 6078 6077 6076 6075 6074 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6079&mode=print