هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60752
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/25/2008 2:08:14 PM
کاربر مهمان
  با سلام بر سید و سادات بزرگوار آقا سید مرتضی

سلام بر دوستان و یاران حرف دل همراهان همیشگی

سلام بر چه فرقی می کنه گرامی

سلام بر سبکبار ارجمند شیرین کلام

سلام بر آقا شهاب گرامی حرف دل

سلام بر خروش بزرگوار

سلام بر تک تک دوستان و همراهان ببخشید امروز به دلیل مشغله کاری نتوانستم به موقع عرض ادب و سلام کنم

دوست ارجمند حجاب از آسمان سلام و عرض ادب و خیر مقدم

دوست گرامی انسیه از تنهائی و انتظار سلام و عرض ادب اون مورد ختم رو که فرمودین حتما انجام خواهیم داد ولی باید یه طوری باشه که بتوانیم به قولی که می دهیم عمل نمائیم همزمان یکی مثل من حقیر نمی توانم ادای نذر نمایم امیدوارم در اینده نزدیک انجام دین گردد.

مریم گرامی از بوشهر سلام و عرض ادب من جوابی ننوشتم منتظر بزرگان بودم و در ضمن خود شما باید عاقل تر از آن باشی چون دختران ما الان از نسل گذشته که ما باشیم عاقل تر هستن یه دوستی اینتر نتی با ارتباط رو در رو و خانوادگی از زمین تا آسمان اختلاف دارد و چه بسا اتفاقات نا جوری در زندگی اینده تان رخ دهد . دیروز مطلبی را توی یه روزنامه اینترنتی که عضو هستم برایم فرستاده بودن مطالعه می کردم از یکی از همین دوستیهای اینترنتی نوشته بود یک پسر و دختر با هم نزدیک به یکسال ارتباط اینتر نتی و نهایت تلفنی داشتند شیفته و شیدای صدای همدیگر شده بودن و افکارشون هم با هم یکی بود پس از قرار و مدار که گذاشته بودن و پسر به شهر دختر رفته و با خانواده دختر آشنا شده بود تازه فهمیده دختره به او نمیخوره از نظر قیافه و آداب و معاشرت و ..... بر سر اون دختر چه می آید و اون پسر چه خواهد کشید . بجز اینکه بگوید تصمیم گرفتم دیگر جواب تلفن ها و ایمیلهایش را ندهم . پس عاقلانه رفتار کنیم که گرفتار نگردیم .
یاعلی
60751
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/25/2008 2:03:41 PM
کاربر مهمان
  رضای گرامی از مریوان حرف شما بسیار نیک نباید گذاشت قبح گناه بریزد اما انسان از ازل تا به ابد خطا کار بوده و جایز الخطا نامیده شده . که انشالله به لطف و کرم پروردگار جلوی همه گناهان و خطاهامون گرفته بشه و خطاهای گذشته به بزرگی خودش بخشیده بشه .

انسان را جایز الخطا میگویند چرا که وقتی نادمیم از انجام خطا و بازمیگردیم به نزد پروردگارمان با آغوش باز استقبالمان میکنند .

انشالله روزی باشد که خطاکاری در میان مسلمین نباشد.

یا علی و یا فاطمه
60750
نام: ایمان ( به نیابت از گل نرگس )
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/25/2008 1:59:04 PM
کاربر مهمان
  به نام خدا

سلام بر منتظران مهدی(عج)
قصد داریم امسال هم تا شب اول محرم همراه باخواندن زیارت عاشورا دست به آسمان برداریم واز آن خورشید پنهان بخواهیم که هرچه زود تررو بنمایاند وازخداخواستار سلامتی نایب بر حقش باشیم وچه بهتر که همراه با عاشورا علقمه رانیز بخوانیم.بیاید در این چهل شب یک زیارت بابرکت عاشورا وعلقمه را همراه بامعنی بخوانیم .یا علی


روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : خانم سادات.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا امید.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : شمسی خانم.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا محمد.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : چه فرقی میکنه.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :شهاب.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :آقا امین .
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: دلشکسته ی گرامی از مردمان...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه:مریم گرامی از شهر انتظار بهار و باران.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: مهدیه ی گرامی.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: سارای منتظر و بزرگوار از مشهدالرضا(ع).
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: یاس سفید گرامی از تهران .
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: انسیه ی بزرگوار از شهر انتظار.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: فریال گرانقدر از تهران.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :ایمان از توکل به خدا.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : سارای بزرگوار از شهر غریب.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : بنده ی خدا گرامی از بروجرد.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : ستاره ی گرامی از هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : جامانده ی بزرگوار از دوکوهه.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : حنبانه ی بزرگوار از قم.(سلام و عرض ادب و پوزش بابت تاخیر در ثبت نام مبارکتون. التماس دعا.)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : بیست نفر از دوستان ارجمندم در دارالقرآن الکریم شهید کارگر سامانی.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : نیلوفرانه ی گرامی از شهر کویر. (سلام و عرض ادب. همونطور که در صدر این پیام و شروع چله ی زیارت عاشوراء و دعای علقمه ذکر شد ، تا اول محرم الحرام هر روز یک زیارت عاشوراء و دعای علقمه ی بامعرفت قرائت می کنیم.)
روزی یک زیارت عاشورا و دعای علقمه : ثنا گرامی از شیراز


روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: گل نرگس عزیز.


یاعلی
60749
نام: سيد محمد حسين
شهر: تهران
تاریخ: 11/25/2008 1:42:01 PM
کاربر مهمان
  بايد به خود خود خود خدا توكل كرد.
خداست كه مي تونه مشكل همه رو حل كنه. بايد از خودش خواست.
60748
نام: اسمان
شهر: تهران
تاریخ: 11/25/2008 1:33:16 PM
کاربر مهمان
  یاهو.با سلام.نمیدونم نوشتن این مطالب درسته یا نه.یا اصلا اوون نتیجه ای که میخام میرسم یا نه.با وقتی ادم از همه جا نا امید میشه. وقتی نمیدونه در مورد این موضوع با کی حرف بزنه و از کی باید کمک بخواد.سرتونو درد نیارم.دختری ۲۶ سااله .لیسانس.از خانواده تقریبا مذهبی.که نیاز به ازدواج داره ولی خواستگاری نیست.شاید اگه اعتقاداتم نبود اینجا نبودم.مشکل من .مشکل خیلی هاست.ولی من دارم از هر لحاظ اذیت میشم که به گناه نیافتم.حاج اقا قراوتی میگفت راه حل غفلت نماز است وراه حل شهوت ازدواج دوست داشتم بدونم الان برای من راه حلی وجود داره؟خواهشمندم کمکم کنید.هر چند میدونم یک در میلیون ممکن این اتفاق بیافته از طریق این جعبه بی روح مشکلم حل شه.ملتمس دعا وچشم انتظار
60747
نام: ترنم
شهر: معرفت
تاریخ: 11/25/2008 1:28:20 PM
کاربر مهمان
  یادش بخیر!

قدیما رو می گم. یادش بخیر بچه بودیم. به قول بزرگتر ها نمی فهمیدیم. ساده بودیم. بازی می كردیم. چه بازی هایی هم می كردیم...

یادش بخیر!! بازی عرفانی(!) داشتیم. اون موقع ها كه از شیطنت خسته می شدیم، یا بابامون یا بزرگترمون دعوامون می كردن و می گفتن ساكت باشین می خوایم بخوابیم. (معمولاً بعد از ناهار). می رفتیم تو اتاق و بازی های كم سر و صدا تر می كردیم. اون موقع تلویزیون كارتون های خوبی هم داشت ولی ما معمولاً ترجیح می دادیم كه خودمون بازیگر باشیم تا بازی دیگران رو تماشا كنیم! (واقعاً چقد فهمیده بودیم!!)

اتل متل توتوله، گاو حسن چه جوره.........

تاب تاب خمیر، شیشه و پنیر،‌ دست كی بالا....

كمی سنمون رفت بالاتر هم شاه دزد وزیر بازی می كردیم.

ولی یه بازی عرفانی داشتیم. دو نفر می نشستیم روبرو هم، یكی می گفت (از من می ترسی یا از خدا؟). ما هم سریع جواب می دادیم ( از خدا.) بعد فوت می كرد تو چشممون و تا پلك می زدیم می گفت:‌(‌سوختی!)

الانم خودمون با خودمون بعضی وقت ها از این بازی ها می كنیم(عمداً‌ یا سهواً) و هنوزم می سوزیم! اینجوریاست دیگه!!

البته بعضی وقت ها كه تو فازیم،‌ یا حال مناجات داریم،‌ یا تو مسجدیم و تو حال خودمون نیستیم، یا بعضی وقت ها كه به واسطه ی برخی اعمال از خدا می ترسیم، این بازی را می كنیم و نمی سوزیم! ولی ای كاش این نسوختن ها تا چن دقیقه بعدش هم ادامه داشت.

چی می شد كه همیشه از خدا می ترسیدیم؟!

قال امیرالمومنین:(الا فعملوا فی الرغبة كما تغعلون فی الرهبة)

در رغبت و اشتیاق همون طور عمل كنید كه در هنگام ترس عمل می كنید.
60746
نام: خروش!
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 11/25/2008 1:28:00 PM
کاربر مهمان
  و سلام و درود خداوند بر همه بسیجیان عالم ، از اولین تا آخرین...
60745
نام: فرناز
شهر: مشهد
تاریخ: 11/25/2008 12:50:59 PM
کاربر مهمان
  متشكرم از شما خيلي خوب بود
60744
نام: مریم
شهر: شیراز
تاریخ: 11/25/2008 12:28:39 PM
کاربر مهمان
  میخوام باخدای خودم حرف بزنم بگم که دلم گرفته
خداوندا تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن
60743
نام: ثناء
شهر: شیراز
تاریخ: 11/25/2008 12:27:30 PM
کاربر مهمان
  سلام بر سید
سلام حرف دلی ها

سلام گل نرگس عزیز نام من را هم در ختم زیارت عاشورا ثبت بفرمایید.
التماس دعا
<<ابتدا <قبلی 6081 6080 6079 6078 6077 6076 6075 6074 6073 6072 6071 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6076&mode=print