هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60742
نام: يه دوست
شهر: تهران
تاریخ: 11/25/2008 12:20:31 PM
کاربر مهمان
  برای یه مریض بدحال دعا کنید
60741
نام: رضا
شهر: مريوان
تاریخ: 11/25/2008 11:57:02 AM
کاربر مهمان
  كي گفته انسان جايز الخطاست؟ انسان ممكن الخطاست. كه اونم باز توجيه اشتباه نيست. و بدتر از اشتباه بيان اونه. اونم واسه بقيه. قبح گناه مي ريزه.
60740
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/25/2008 11:53:00 AM
کاربر مهمان
  حجاب گرامی از آسمان خوش آمدید انشالله از حضورتون بیشتر استفاده کنیم .

یا علی و یا فاطمه
60739
نام: راضيه
شهر: ملاير
تاریخ: 11/25/2008 11:51:22 AM
کاربر مهمان
  ايران مهاجرين رو اذيت مي كنه؟ خوبه والا. رو كه نيست.
بي زحمت ايران رو ترك كنيد تا ديگه اذيت نبينيد.
60738
نام: محمد امین
شهر: کابل افقانستان
تاریخ: 11/25/2008 11:46:12 AM
کاربر مهمان
  ایران چرامحاجرین را این قدراذیت میکند
60737
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/25/2008 11:45:35 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

مریم خانم از بوشهر اینجا کسی که مینویسد الزاما منتظر جواب نیست و دوستان بنا بر میل خودشان است که جواب دیگران را میدهند .
شاید بهتر باشد توقعمان را از دیگران کم کنیم .
اما بنده به خاطر دارم همانروز که مطلب حضرتعالی درج شد برادر گرامیم مقداد از اهواز جواب شما را دادند و از شما سوالاتی پرسیدند شاید بهتر باشد به صفحات گذشته رجوع بفرمائید.
انشالله به نتیجه ای که میخواهید برسید .
اما نظر بنده راجع به موردی که مطرح فرموده بودید :
اسلام عشق به غیر خدا را در صورت ارتکاب گناه نحی نموده است اما اگر این احساس در قالب شرع و اصول دین باشد چه بسا خداوند نیز خوشحال میگردند.
عشق مادر به فرزندانش .
عشق یک زوج به همدیگر .
عشق فرزندان به ولی شان.
بنده پیشنهاد میکنم اگر تمایل به ادامه ارتباط با شخص مورد نظر را حتی در حد ارتباط اینترنتی دارید با خانواده مطرح فرمائید .

رضای گرامی از مریوان به آن دوست خرده نگیرید . انسان جایز الخطاست . دعا کنید همه به راه راست هدایت شویم انشالله.

ملتمس دعا داریم.
دعا بفرمائید یاران .

یا علی و یا فاطمه
60736
نام: ...
شهر: ...
تاریخ: 11/25/2008 11:37:55 AM
کاربر مهمان
  عشق بین پسر و دختری یا که به هم محرم نیستند و منجر به تشکیل خانواده نمیشه اشکال داره.
من فکر می کنم دلیلش اینه که باعث میشه ادم از مسیر واقعی زندگی جدا بشه.

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
چند روزیست قفسی ساخته اند از بدنم
60735
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/25/2008 11:34:02 AM
کاربر مهمان
  دل نگرون ! شاید کمکی نتونم بهتون بکنم چون اساسا کارتون رو اشتباه میدونم اما در همین حد میتونم بهتون بگم که راهی که رفتید کلا اشتباه بوده . شنیده ام آدم عاشق حسوده چطور میتوانید عاشق مردی باشید که متعلق به زنی دیگر است و دارای فرزند است .
شما خودتان آرامش زندگی را از خودتان گرفتید و باعث شدید کارتان به نگرانی و دلواپسی برسد خواهر محترم توقع نداشته باشید هر کاری که نفسمان می خواهد انجام میدهیم و بعد میگوئیم خدایا کمکمان کن .
توقع کمک از خدا نباید داشت مگر اینکه راهمان را درست رفته باشیم .
با خودتان صادق باشید راهتان را درست رفتید؟
آیا اگر وارد زندگی آن شخص نمیشدید ایشان با همسرشان زندگی نمیکردند ؟
امیدوارم خداوند از سر تقصیرات همه ما بگذرد و راه راست و هدایت را پیش روی همه ما بگذارد .
بنده پیشنهادی نمیتوانم برایتان داشته باشم چون احتمالا به خاطر عشق و علاقه حرفهای من برایتان پوچ و بی اساس می آید .
به آن مرد بفرمائید حتی اگر همه دنیا را برای آن زن فراهم کند به اندازه یک لحظه صداقت برایش نمیشود .
پول و محبت در جایی زندگی را صفا میدهد که صداقت و راستی در آن باشد نه اینکه خطا .

برایتان دعا میکنم که انشالله خداوند راه درست را پیش رویتان بگذارند.

یا علی و یا فاطمه
60734
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 11/25/2008 10:10:22 AM
کاربر مهمان
  راستی مریم خانوم ازبوشهر:یادم رفت جواب سوالتون روبدم.ازنظراسلام عشق مانعی نداره چراکه خیلی وقتا همین عشق های زمینیه که ما رو به اوج می رسونه ولی این که این علاقه هاعشق باشه یانه مهمه.امیدوارم جوابتون روگرفته باشید.
60733
نام: حجاب
شهر: آسمان
تاریخ: 11/25/2008 9:55:38 AM
کاربر مهمان
  هوالحق
چه خوب می شد گل های تر و تازه از همین اول حجاب ها رو کناز بزنند .
حجاب ها یکی یکی که عقب رفت.
هنوز حجاب های ظلمانیه که دریده می شن.
می رسیم به حجاب های نورانی .
این حجاب ها رو هم کنار بزنین
۱
۲
۳
۴
و...
می رسیم به:
رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند
( حرف دلی های عزیز سالیان سال است با شما آشنایم مرا هم در جمع خود پذیرا باشید.)
وقت دعا یادی از هم بکنیم
یا حق
<<ابتدا <قبلی 6080 6079 6078 6077 6076 6075 6074 6073 6072 6071 6070 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6075&mode=print