هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60732
نام: فریال
شهر: تهران
تاریخ: 11/25/2008 9:46:21 AM
کاربر مهمان
  مریم خانوم ازبوشهرسلام:اگه من جای شمابودم این کارروانجام نمی دادم ازکجامعلوم اگه شماباایشون ازدواج کردید بادخترخانوم های دیگه چت نمی کردند؟ کسی که یک باراین کارروانجام بده خیلی قابل اعتمادنیست ضمن این که خب طبیعیه وقتی شمابایه اقا پسر صحبت می کنید صحبت نه چت که البته فرقی نداره قطعا تحت احساسات شدیدی قرارمی گیرید و به خیال خودتون فکرمی کنید عاقلانه تصمیم گرفتید و میگید که ایشون واقعا پسر خوبیه... حالا بر فرض که واقعاایشون خوب هستند از شما می پرسم به کسی که یک بار با یک دختر که نمی شناختش چت کرده میشه اعتمادکرد؟؟؟ خوب به این سوال فکر کنید بعد تصمیم بگیرید... ضمناازتاخیردرجواب دادنم به شماعذر می خوام. موفق باشید...
60731
نام: امیر
شهر: زاهان
تاریخ: 11/25/2008 9:39:50 AM
کاربر مهمان
  هوا نفس برمن غالب شده واسه گناهانم و عقلم مغلوبه دردرونم چیزهایی میگذرد که اصلا دوست ندارم روزی اشکار بشه بااین حالت هایم چکنم ایاکسی هست که کمکم کنه تا درونمم را اللهی کنم بصورت یک برنامه خدایاکمکم کن
60730
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/25/2008 9:31:51 AM
کاربر مهمان
 
به نام خدا

سلام بر منتظران مهدی(عج)
قصد داریم امسال هم تا شب اول محرم همراه باخواندن زیارت عاشورا دست به آسمان برداریم واز آن خورشید پنهان بخواهیم که هرچه زود تررو بنمایاند وازخداخواستار سلامتی نایب بر حقش باشیم وچه بهتر که همراه با عاشورا علقمه رانیز بخوانیم.بیاید در این چهل شب یک زیارت بابرکت عاشورا وعلقمه را همراه بامعنی بخوانیم .یا علی


روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : خانم سادات.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا امید.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : شمسی خانم.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا محمد.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : چه فرقی میکنه.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :شهاب.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :آقا امین .
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: دلشکسته ی گرامی از مردمان...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه:مریم گرامی از شهر انتظار بهار و باران.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: مهدیه ی گرامی.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: سارای منتظر و بزرگوار از مشهدالرضا(ع).
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: یاس سفید گرامی از تهران .
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: انسیه ی بزرگوار از شهر انتظار.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: فریال گرانقدر از تهران.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :ایمان از توکل به خدا.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : سارای بزرگوار از شهر غریب.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : بنده ی خدا گرامی از بروجرد.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : ستاره ی گرامی از هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : جامانده ی بزرگوار از دوکوهه.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : حنبانه ی بزرگوار از قم.(سلام و عرض ادب و پوزش بابت تاخیر در ثبت نام مبارکتون. التماس دعا.)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : بیست نفر از دوستان ارجمندم در دارالقرآن الکریم شهید کارگر سامانی.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : نیلوفرانه ی گرامی از شهر کویر. (سلام و عرض ادب. همونطور که در صدر این پیام و شروع چله ی زیارت عاشوراء و دعای علقمه ذکر شد ، تا اول محرم الحرام هر روز یک زیارت عاشوراء و دعای علقمه ی بامعرفت قرائت می کنیم.)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: گل نرگس عزیز.
60729
نام: جعفری زهرا
شهر: کوهبنان
تاریخ: 11/25/2008 9:25:18 AM
کاربر مهمان
  بنام تنهاقاصدک های پرپرشده ای که ازاین دنیاپرگشودندشهداتموم زندگی خودرابایک عشق خدایی رهاکردندشماکه لیاقت دیدارمحبوب راداشتیدشفاعت ماراهم ازیاد نبرید.التماس دعا
60728
نام: انسیه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 11/25/2008 8:18:09 AM
کاربر مهمان
  سلام به خداجونم!اسلام العلیک یا صاحب الزمان(عج)!السلام العلیک یااباعبدلله الحسین(ع)!
سلام به شمابزرگواران وپرستوی عزیزازساوه که ازقرار معلوم فقط منوشماییم وامام زمان(عج)...!!خیلی خیلی شرمنده ی شماهم شدم واینکه معلوم شدنزدپروردگارم واولیاالله اش خیلی ناقابل وبی...خدایاشکرت!


انشاالله به زودی زود:...
در مدینه درکنارساختمانی نیمه سازتابلوی زیرراببینیم:
پروژه:ساخت حرم مطهره حضرت فاطمه زهرا(س)
کارفرما:صاحب الزمان یوسف زهراحضرت مهدی(عج)
مساحت:وسعت دل همه شیعیان عالم
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

60727
نام: تنها
شهر: گمشده
تاریخ: 11/25/2008 8:15:45 AM
کاربر مهمان
  هرآن گاه که دوباره به سوی پنجره شکسته دل میرفتم باز بویی از گرمای محبت ندیدم همچنان سرد بود وسوزش تا استخوانهایم را خرد میکرد دوباره نگاهی به گذشته میکردم چرا که همیشه سعی داشتم برهمه مهربان باشم وهیچ گاه کسی را از خود نرانم اما چه سود آیا نتیجه محبت به دیگران تنهایی است؟ آیادیگر دلهای شکسته برای کسی ارزشی ندارد ؟ وآیا میشود که آدمها اینقدر دل سنگ شوند ؟ بار الها من که با دلی شکسته تورا میخوانم تو بگو آیا نتیجه محبت به دیگران این است ؟ تنهاییم را با خلوت کردن با تو پر میکنم چرا که دل به امید تو بسته ومیدانم که با تمام بدیهایم دل شکسته ام برای تو بی ارزش نیست . اکنون خیسی چشمانم وجود پر از آتش من را آرام میکند گویی این آتش خفته یکبار دیگر خاموش میشود یارب بارها معجزه دیدم از اسم زیبایت که هرگاه آنرا بزبان اورده وجود خسته ام آرام وصبور گشته اینک چشمانم را میبندم ودل به رحمت تو میسپارم وهمه چیز را به تو مسپارم که تو خود میدانی چه بهتراست ...........................
60726
نام: ثناء
شهر: شیراز
تاریخ: 11/25/2008 6:54:35 AM
کاربر مهمان
  در اندیشه بودم که زیباترین رنگ خدا کدام است. بی درنگ نوشتم:سبز زیباترین است. زیرا تمام درختان، جنگل، مراتع، دشت های پهناور و باغ و چمن همه رنگ سبز است؛ رنگی دلنواز و شادی آفرین؛ آنقدر زیبا که دل های سبز، زندگی های سبز و خانه های سبز ضرب المثل است. اما ناگاه به ذهنم رسید که بدون وجود آب، سبز نیست. پس آبی دریاها و رودخانه ها و تمامی آبهای زمین باعث این سبزی می شود. پس آبی زیباترین رنگ خداست؛ رنگ آسمان بی کران و اقیانوس ها و دریاها.
اما نه، این آبی بدون وجود سپیدی ابر و برف معنایی ندارد. برف سپید و ابر سپید این آبی را به وجود می آورند و آبی آب، سبزی جنگل را.
پس رنگ سپید زیباترین رنگ خداست؛رنگی که وقتی عروس به خانه بخت می رود با لباس سفید است، وقتی دور خانه خدا طواف می کنیم با احرام سفید است و وقتی به دیدار حق می شتابیم با تن پوش سفید راهی می شویم.
اما ناگاه به خود گفتم: شاید زیباترین رنگ خدا، بی رنگی باشد؛ رنگ زلالی و درخشانی. آنگاه به یاد اشک زلالی افتادم که بر چهره تبدار کودکی یتیم می غلتد و کودک از غم بی پدری چنگ بر دامن مادر می زند و در زلالی این اشک می شود تمام رنگ های دنیا را دید. می توان بیم آن کودک را از آینده ای تاریک و گنگ تصویر کرد. نوشتم: بی رنگی زیباترین رنگ خداست.
ناگاه پروانه ای زیبا گوشه ی دفترم نشست و بال های رنگارنگ و قشنگش را باز و بسته کرد. بدون هیچ حرکتی به تماشا نشستم: جل الخالق! گویی نقاش زبردست با رنگهایی که گرد رنگین کمان و اشک فرشتگان و زیبایی فردوس قرض گرفته بود، بالهای این پروانه را رنگ کرده بود؛ هر دو بال قرینه!
خدایا یعنی این زیباترین رنگ ها بود؟ باز هم شک به دل راه دادم. هنوز نمی دانم بهترین رنگ خدا کدام است. شما می دانید؟
60725
نام: ستاره
شهر: اگر لیاقتش را داشته باشیم کربلا
تاریخ: 11/25/2008 1:46:30 AM
کاربر مهمان
  بچه ها خیلی دلم گرفته پارسال چنین موقع هایی بود که اسم نوشتیم بریم کربلا قرار بود اربعین اونجا باشیم نشد قرار شد عید بریم نشد وووو تا اینکه اون کاروان مارو خسته کردو ما انصراف دادیم به محض انصراف ما روز های تولد امام حسین و امام سجاد کاروان کربلا رفت و ما جا موندیم حرف دلی ها خیلی سخته که اسمتو بنویسی کارهاتو بکنی خداحافظی با فامیلهارو انجام بدی اونوقت تازه بفهمی امام حسین نطلبیدت خیلی از دست خودم ناراحتم همش میگم نکنه به خاطر من بوده که برنامه اون کاروان عقب می افتاده از پارسال تا حالا مخصوصا شب قدرها خیلی از خدا خواستم که گناهای منو ببخشه و این لیاقتو بهم بده که زایر امام حسین بشم حرف دلی هایی که کربلا رفتید (مخصوصا اقا شهاب که فکر میکنم چند وقت پیش اونجا بودید)واونایی که دوست دارید کربلایی بشید بیایید همه در حق هم دعا کنیم که به معنی واقعی کربلایی بشیم و زایر اقا امام حسین
از راه دور اما با دلی نزدیک خدمت اقا عرض میکنیم
السلام علی الحسین
و علی علی ابن الحسین
و علی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین
60724
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/25/2008 12:40:00 AM
کاربر مهمان
 
.:: یا ارحم الرّاحمین ::.

با کسب اجازه از محضر همه ی حرف دل، حالا که این صفحه و مطالبش پربار تر و نورانی تر از گذشته شده ، پیشنهادی دارم و امیدوارم همه ی عزیزان خوب خوب رو این پیشنهاد فکر کنند و نظرات کاربردی شون رو در همین صفحه ی نورانی بفرمایند تا جمع بندی و ان شاء الله اجرا بشه.

پیشنهاد بنده اینه که :


* * * بیایید شروع کنیم به نوشتن. * * *


چرا؟!

دلایل زیاده:

*قلم ارزش والایی داره طوری که خداوند متعال در قرآن کریم علاوه بر کلماتی مثل عصر و فجر و ... به قلم و آنچه که می نگارد هم قسم یاد فرموده اند.

*قلم می تونه رشد دهنده ی خود نویسنده باشه و اگه مطلبی که نوشته می شه وصل باشه به بی نهایت می تونه راهگشا و راهنمای دیگران باشه.

*جمع های اینچنینی که به برکت آقا سیبد مرتضی دور هم جمع شده اند حیفه که متفرّق و باری به هر جهت و پراکنده مطلب بنویسند. شهید آوینی که به حق از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی حسینی(دام ظلّه البارد) ، *سیّد شهیدان اهل قلم* نام گرفته اند الگوی بسیار خوبی هستند برای نوشتن و زندگی.
با کمی دقّت در شیوه ی زندگی اون بزرگوار خیلی خط مشی ها می شه گرفت و به کار بست برای یک زندگی الهی.

*بیایید از تعارف کم کنیم و بر مبلغ بیفزاییم.

*بیایید به خودمون تکونی بدیم و راه بیفتیم.

*تا کی باید تصویر ذهنی مان از شهید آوینی این باشه که:
شهید آوینی اونور ستاره ها و ابرها ست و ما اینجاییم روی زمین؟! تصویر شهید آوینی باید بر قلب و ذهن ما باشه.
شهید آوینی یک فرد نیست بلکه یک تفکّر والا و حرکت دهنده است.

*بزرگترین ظلم به شهید آوینی ها و شهید همّت ها همینه که عدّه ای اون ها رو دست نیافتنی و خارج از دسترس افراد می دونن.
خلاصه ی کلام اینکه: بیایید هر کدوم از ما ها یک *شهید آوینی* و یک *شهید همّت* باشیم.

*بیایید نوشتن رو آغاز کنیم و در این صفحات نورانی *حرف دل* و صفحات دیگه ی مجازی و خصوصا در زندگی حقیقی مون یک آوینی باشیم.

*منتظر پیشنهادهای راهبردیتون هستیم.


اَللّهمّ عجّل لوليّک الفرج.

اَللّهمّ صلّ علي محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم.


60723
نام: گنهکار
شهر: غریبستان
تاریخ: 11/24/2008 11:33:45 PM
کاربر مهمان
  MIKHAM BA NAM E KHODA AGHAZ KONAM AMMA MANI KE YE OMR ZAHER NAMAEE MIKARDAM O BE BAGHIYE NESHOON MIDADAM KE KHEYLI BA IMANAM CHETOR MITOONAM BEGAM KE MANAM KHODAEI DARAM.
MIDOONAM KE BA TAMOOM KHOOBISH DIGE DOOSTAM NADAREH.AMMA AGE ALAN DARE HARFAMO MISHNAVE TANHA YE CHIZ BARAYE GOFTAN BEHESH DARAM;DOOSET DARAM HATTA AGE MANO DOOSTAM NADASHTE BASHI.
<<ابتدا <قبلی 6079 6078 6077 6076 6075 6074 6073 6072 6071 6070 6069 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6074&mode=print