هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60672
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/23/2008 1:33:38 PM
کاربر مهمان
  چه فرقی می کنه بزرگوار

به دیده منت و چشم اطاعت امر می شود

یاعلی
60671
نام: خروش!
شهر: همین دور و برا
تاریخ: 11/23/2008 1:32:41 PM
کاربر مهمان
  امام:

...و از خداوند می خواهم مرا با بسیجیانم محشور فرماید...
60670
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 11/23/2008 12:45:33 PM
کاربر مهمان
  برادر گرامی ، چه فرقی میکنه ی محترم محتاجم به دعا و از لطف شما بسیار ممنون و سپاسگزارم .



یا فاطمه
60669
نام: انسیه
شهر: تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ: 11/23/2008 12:42:45 PM
کاربر مهمان
  سلام!
امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید
60668
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/23/2008 12:02:18 PM
کاربر مهمان
  سارای گرامی در مشهد مقدس دعایمان بفرمائید .

سارای غریب انشالله دلتان غریب نباشد .

ایمان گرامی بنده پیشنهاد میکنم هر دو بزرگوار ثبت فرمایند که در هر صفحه حداقل یکبار ختم ثبت شود . چون بعضا پیش آمده که یکی از بزرگواران حضور نداشته باشند . باز طبق مصلحتی که خود میدانید پیش روید.

مریم گرامی در انتظار بهاران مطلب بسیار زیبایی بود. گاهی انسانها و دوستان آدمی از حرف دل یکدیگر سخن میگویند و چه زیباست اینچنین روابطی .
انشالله پایدار و مستحکم باشد.

دعا بفرمائید یکدیگر را

یا علی و یا فاطمه
60667
نام: کوروش عزت الهی
شهر: تنکابن
تاریخ: 11/23/2008 11:58:58 AM
کاربر مهمان
  به تحقیق که در آفرینش آسمانها و زمین و آمد و شد شب روز نشانهایست برای خردمندان
60666
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/23/2008 11:55:20 AM
کاربر مهمان
  امشب با خدا وعده ي ديدار دارم

قرار است به دنبالم بيايد

به او گفتم كه زنگ در را نزند

من گرمايش را حس مي كنم

و با حس كردن گرمايش در را مي گشايم

به او گفتم كه كسي باور نمي كند

قرار است امشب خدا به دنبالم بيايدچ

قرار است دستانم رادر دستانش بگيرد

قرار است با هم قدم بزنيم

قرار است با هم پرواز كنيم

قرار است به جنگل برويم

قرار است بالاترين سيب سرخ را برايم بچيند

قرار است به كوه برويم

قرار است به بلندترين قله مرا ببرد

قرار است به ساحل برويم

قرار است روي شن ها با هم برويم

قرار است به كوير برويم

قرار است در گرما آبي خنك به دستانم دهد

به من قول داده

اگر خسته شدم قدمهايش را آرام كند

به من قول داده

كه اگر حف زدم به حرفهايم گوش كند

به من قول داده

كه اگر چشمانم خواب آلود شد در آغوشش بخوابم

به من قول داده كه وقت خواب برايم لالائي بخواند

من امشب با خدا قرار دارم

نكند دير كند

امشب با خدا قرار دارم

بهترين لباسم را پوشيده ام

با خدا قرار دارم

زيباترين شعرم را برايش سروده ام

قرار دارم

با خدا قرار دارم



60665
نام: محمد صفایی
شهر: مشهد مقدس
تاریخ: 11/23/2008 11:45:47 AM
کاربر مهمان
  با اهدا سلام و آرزوی تندرستی برای شما پیشنهاد مینمایم برای تقویت روحیه همکاران در بانک با آزانسهای خدمات مسافرتی بمنظور سیاحت و سفر به اقصی نقاط دنیا از سوی بانک قرارداد تنظیم وبرای تشویق آندسته از پرسنل ساعی و کوشا نیز بخشی از هزینه ها توسط بانک پرداخت گردد.
60664
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/23/2008 11:34:06 AM
کاربر مهمان
  امروز برای شهدا وقت نداریم
ای داغ دل لاله تو را وقت نداریم
با حضرت شیطان سرمان گرم گناه است
ما بهر ملاقات خدا وقت نداریم
هر چند که خوب است شهیدانه بمیریم
خوب است ولی حیف که ما وقت نداریم

امیدوارم که ما و دیگر دوستان برای تنها چیزی که وقت داشته باشیم همانا خداوند و با شهادت مردن باشد . التماس دعا
یاعلی
60663
نام: اردیبهشت
شهر: بهارستان یزدان
تاریخ: 11/23/2008 11:23:06 AM
کاربر مهمان
  منت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربت است وش کر اندرش مزید نعمت
هر نفسی که فرو می رود بالاخره بالا همی آید به کمک ایزد تعالی عزه ذکره بسی البته .

سلام همی


و اما هر چه بر افکار خویشتن فشار همی آوردیم ادامه ی خاطراتمان ته همی کشیدندی و بر آن شدیم تا از برای ابراز وجود خویشتن از دگر دوستان کمک همی گیریم به جد و جهد و اما

ز مردم دل بکن یاد خدا کن
خدا را وقت تنهایی صدا کن
در این حالت که اشکت می چکد گرم
غنیمت دان و ما را هم دعا کن


یا علی با علی تا اعلی
<<ابتدا <قبلی 6073 6072 6071 6070 6069 6068 6067 6066 6065 6064 6063 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6068&mode=print