اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60662 |
نام:
یاس سفید
شهر:
تهران
تاریخ:
11/23/2008 11:14:45 AM
کاربر مهمان
|
سلام
امشب شب دحوالارض است .یعنی پهن شدن زمین اززیرخانه کعبه برروی آب.ازشبهایی است که رحمت خدادرآن نازل می شودوعبادت دراین شب بسیارواردشده است.وروزدحوالارض روزه اش مثل روزه هفتادسال است .
دراین شب وروزبزرگ مراهم دردعای خیرتان یادکنید.
التماس دعا
|
|
| 60661 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/23/2008 11:06:51 AM
کاربر مهمان
|
سلام به سید وسادات حرف دل آقا سید مرتضی
سلام به دوستان و همراهان حرف دل
سلام به چه فرقی می کنه بزرگوار امیدوارم به اون آرامش نسبی رسیده باشید و قدری آرام گرفته باشید
سلام به خروش بزرگوار که الحمدالله یکی دو روز است سعادت حسابی نصیبمان شده است و مطالبتان را می بینیم . من که زیاد مزاحم شما میشم چه کنم دلتنگ که میشم نیاز دارم بیام سقاخونه وشمعی روشن کنم تا بیشتر به آرامش برسم . التماس دعا
سلام به آقاشهاب گرامی . مثل اینکه دل و نیت منو شما یکی است همزممان داریم یه ختم رو ثبت می کنیم اگر شما زحمت می کشید من دیگه ادامه ندم مومن خدا میخوام که نوشته های با محتوای شما ثبت بشه بهر حال دستور فرمائید اطاعت امر خواهد شد چه ثبت کنم یا بفرمائید ایست کنم . در هر حال التماس دعا
دوست خوبم پرستو از ساوه سلام و ممنو از اینکه سراغ گرفتید من هم واسه شما ونوشته هاتون دلتنگ میشم یعنی واسه اکثر دوستان که میان اینجا و ما رو با نوشته هاشون عادت میدن و انس می گیریم همیشه سبز باشید
مابقی دوستان خوبم سلام و عرض ادب التماس دعا از همگی
یاعلی
|
|
| 60660 |
نام:
پرستو
شهر:
ساوه
تاریخ:
11/23/2008 10:47:30 AM
کاربر مهمان
|
السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به هنه اهل دلیهای نازنین
******************
امام رضا عليهالسلام :
إنّ الإمامةَ زِمامُ الدِّينِ ، ونِظامُ المُسلِمينَ، وصَلاحُ الدُّنيا
امامت ، زمامدارى دين ، رشته مسلمانان ، و صلاح دنياست .
الكافي : ج 2 ، ص 18 ، ح 5
*******
مقداد گرامی خیلی ممنون از محبتتون
به ایشون سلام برسونید و بگین که دلمون برای دلنوشته های قشنگشون تنگ شده
بازهم ممنون
ایمان نازنینم حالتون چطوره امیدوارم که آرامش بهتون برگشته باشه دلم خیلی براتون تنگ شده
فریان خوبم دلشکسته های مهربونم و گمشده عزیز و همه دوستان اهل دلی خیلی التماس دعا دارم سر دعاهای قشنگتون این بنده گنهکار خداروهم فراموش نکنین
خدایا به هممون آرامش عطا کن
التماس دعا
|
|
| 60659 |
نام:
محمد آرامجو
شهر:
مشهد
تاریخ:
11/23/2008 10:34:43 AM
کاربر مهمان
|
توفیق رفیق راه بود در ایام عید سال جاری ) ۸۷ ( به اتفاق گروهی از دانشجویان دو شبی را در دوکوهه گذراندیم .خداوند آنانی را که در این پادگان و در ایام عبور کاروانهای راهیان نور خدمت می کنند توفیق دهد . به یاد دارم و شما نیز شنیده اید که بچه های تبلیغات در زمان جنگ در ساعاتی از روز بوسیله بلندگو و نوار فضایی روحانی را در پادگانها خلق می نمودند .
از مرتضی در مورد دوکوهه جملات فراوانی به یادگار مانده است که بعضا به صورت صوتی متوان آنها را یافت . لذا پیشنهاد می نماید که فرصتی فراهم آورید این صدای بهشتی در روزهایی که پادگان دو کوهه پذیرای کاروانهای راهیان می باشد بتوانند از این برنامه بسیار مفید فرهنگی استفاده نمایند .
قطارها دیگر در کنار دوکوهه نمی ایستند. بسیجیها از بیرون نمی ریزند .قطارها دو کوهه را فراموش کرده اند و حتی برای سلامی هم نمی ایستند .بیرحمانه می گذراند .اما شهداء انسی دارند با دوکوهه که نپرس .با ذره ذره خاکش .با زمینش .با دیوارهایش .با ساختمانهایش .با همه آنچه در چشم ما هیچ نمی آید .می گویی نه از حوض روبروی حسینیه حاج همت بازپرس که همه شهداء دوکوهه با آب آن وضو ساخته اند .....
این صدای عزیز و موارد مشابه چنانچه در فضای پادگان طنین انداز شود حتما ذهنها و دلهای عاشق را متاثر از خود خواهد نمود .
این حض معنوی را از کاروانهای راهیان دریغ ندارید .
همچنین این رسالتی است که در این مملکت پر هیاهوی سیاسی بر زمین مانده تا با استفاده از امکاناتی که در مرکز کشور و در میان سربازان گمنام گمنام گمنام فرهنگی جامعه قرار دارد خوراکهای فرهنگی از این دست را فراهم آورند تا مخصوصا در مسیر کاروانهای راهیان به تغذیه معنوی علاقمندان فرهنگ پایداری قرار گیرد .
نیز می توان ترتیبی فراهم نمود که در ایام بین دو ترم ( بین بیستم تا سیم بهمن ماه) که کاروانهای راهیان نور دانشجویی به مناطق جنگی می آیند نیز ارائه خدمات فرهنگی فراهم آید .
اجرکم عندالله
|
|
| 60658 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/23/2008 10:27:28 AM
کاربر مهمان
|
.:: یا ذالجلال و الاکرام ::.
*بسیج در کلام سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:
بسيج قبله ی آمال همه كساني است كه حقيقت انتظار موعود را دريافتهاند و ميدانند كه جز اين راه هر چه است، نقش خيال بر آب باطل زدن است ، بسيج مدرسه عشق است.
بسيجيها دلباخته ی حقّند و ما دلباخته ی بسيجيها هستيم ، آنها سربازان امام زمان (عج) و پيوستگان به او هستند و تو اگر در جست و جوي موعود خويش هستي ، او را در ميان سربازانش بجوي.
* * * لبخند بزن بسیجی * * *
.^.^.^. هفته ی بسیج و یاد و خاطره ی مقتدای راحل بسیج ، امام روح الله(ره) و تمامی شهدای بسیج رادر عمل گرامی می داریم .^.^.^.
اللّهمّ عجّل لوليّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علي محمّد وآل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60657 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
11/23/2008 10:08:56 AM
کاربر مهمان
|
به نام خدا
سلام به همگی
****
این مطلب خیلی با حرف دل من همخوانی داره و از وبلاگ نسیم عزیزم انتخابش کردم . با اجازه ی ایشون
نگاهت!
تو در اندیشه کدام مصلحت مانده ای ؟
هنگام دل بستن
نگاهت در لحظه آخر
میان درگاه جا مانده است !
یا علی
|
|
| 60656 |
نام:
شهاب(به نیابت از گل نرگس)
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/23/2008 10:01:53 AM
کاربر مهمان
|
به نام خدا
سلام بر منتظران مهدی
قصد داریم امسال هم تا شب اول محرم همراه باخواندن زیارت عاشورا دست به اسمان برداریم واز ان خورشید پنهان بخواهیم که هرچه زود تررو بنمایاند وازخداخواستار سلامتی نایاب بر حقش باشیم وچه بهتر که همراه با عاشورا علقمه رانیز بخوانیم.بیاید در این چهل شب یک زیارت بابرکت عاشورا وعلقمه را همراه بامعنی بخوانیم
.یا علی
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : خانم سادات
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا امید
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : شمسی خانم
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا محمد
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : چه فرقی میکنه
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :شهاب پرفروغ حرف دل
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :آقا امین
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: دلشکسته ی گرامی از مردمان...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه:مریم گرامی از شهر انتظار بهار و باران ...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: مهدیه ی گرامی.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: سارای منتظر و بزرگوار از مشهدالرضا(ع).
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: یاس سفید گرامی از تهران .(سلام و زیارت قبول)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: انسیه ی بزرگوار از شهر انتظار.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: فریال گرانقدر از تهران.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :ایمان از توکل به خدا ( البته با اجازه بزرگواران چون صفحه گذشته بود گفتم فراموش نگردد)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : سارای بزرگوار از شهر غریب.(سلام و عرض ادب و رسیدن به خیر.)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : بنده ی خدا گرامی از بروجرد. التماس دعا
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : ستاره ی گرامی از هر کجا که شناخت واقعی به خدا انجا باشد.(سلام و خیرمقدم.)
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : جامانده ی بزرگوار از دوکوهه.
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: گل نرگس عزیز.
|
|
| 60655 |
نام:
خروش!
شهر:
همین دور و برا
تاریخ:
11/23/2008 9:23:31 AM
کاربر مهمان
|
امام:
در اين دنيا افتخارم اين است كه خود بسيجي ام...
|
|
| 60654 |
نام:
چه فرقی میکنه
شهر:
هیچ جا
تاریخ:
11/23/2008 9:18:15 AM
کاربر مهمان
|
سلام علیکم جمیعا
مقداد جان . جا مانده از قافله خیر مقدم بسیار خوشحالم که حضور مجددتون رو در حرف دل میبینم .
شهاب و ایمان گرامی از نیت خیر و کمکی به گل نرگس بزرگوار میکنید ممنونم . انشالله که همه به حوائج قلبی خود برسند . مزیت اینکه هر دو نفر ثبت میکنند این است که در هر صفحه حداقل یکبار ختم درج میگردد و دوستان تازه واردی که می آیند انشاالله ثبت را میبینند و اقدام برای شرکت میکنند.
مریم خانم در انتظار بهاران انشالله که حاجت روا باشید از شما هم ممنونم .
دعا بفرمائید . ملتمس دعا زیاد داریم.
یا علی و یا فاطمه
|
|
| 60653 |
نام:
انسیه
شهر:
تنهایی وانتظاروامیدو...یاالله
تاریخ:
11/23/2008 8:37:01 AM
کاربر مهمان
|
لحظات شادی خداراستایش کن
لحظلت سختی خداراجستجوکن
لحظات آرامش خدارامناجات کن
لحظات دردآوربه خدااعتمادکن
ودرتمام لحظات خداراشکرکن! شکرالله شکرالله شکرالله
سلام به خالق بی همتاووو...عاشقتم خداجون/وسلام به مولای زمانم اباصالح المهدی(عج)وسلام به تمام شهداوشمادوستان بزرگوار!
بانام ویادومددخداودعاوهمراهی امام زمان(عج)ونام وقرائت شمادوستان شروع میکنم انشاالله که موردرضایت وقبولی درگاه خداوپیشگاه مولایمان اباصالح المهدی(عج)وآقااباعبدلله الحسین(ع)قراربگیردوحاجت رواشدن شما دوستان فعلافقط اسامی راثبت میکنم وبعدشروع هر بزرگواری راازکدام حزب ازکلام الله مجیدرامیگویم:
نفراول:آقایم اباصالح المهدی(عج){که به نیابت از ایشان هرسری در بینمان میچرخد}
نفردوم:پرستوبزرگوارازساوه
|
|