اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60602 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
11/22/2008 8:16:12 AM
کاربر مهمان
|
به نام خدا
سلام به همگی
خدایا شکرت
خدایا بهم صبر و بردباری بده
خدایا از من بگیر هر چی که منو از تو دور می کنه.
خدایا بی پناهم پناهم بده .
خدایا پناهم بده تا به همه نشون بدم که بی کس نیستم
به همه بگم که تو هوامو داری
به همه بگم منم خدایی دارم که هواسش بهم هست !
|
|
| 60601 |
نام:
انسیه
شهر:
تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ:
11/22/2008 8:11:35 AM
کاربر مهمان
|
چه انتظارعجیبی!
توبین منتظران هم
عزیزمن چه غریبی!
عجیب ترآنکه چه آسان
نبودنت شده عادت!
چه بی خیال نشستیم
نه کوششی نه وفایی!
فقط نشستیم وگفتیم:
خداکندکه بیایی...
اللهم عجل لولیک الفرج!{آمین یارب العالمین}
سلام به خداجونم ومولایم وشهداکه انشاالله حمدی برایمان بخوانندکه انهازنده اندواین ماییم که مرده ایم{البته خودم رامیگویم}ودرودورحمت خدابرشمابزرگواران.الــــــتــــــــماس دعا.
|
|
| 60600 |
نام:
ستاره
شهر:
هر جا که شناخت خدا در انجا باشد
تاریخ:
11/22/2008 2:03:50 AM
کاربر مهمان
|
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
سلام حرف دلی ها
شنبه زیارت مخصوصه امام رضاست از همه حرف دلی هایی که مشهدی هستند التماس دعا دارم بچه ها به نیت اقا امام زمان و حضرت معصومه( که نتوانست برادرش را زیارت کند )و همه شهیدان و همه گذشتگان روز شنبه زیارت امام رضا رو بخونید حتی اگر مشهد نیستید انشا الله که قسمت همه ما بشه که به زیارت خورشید هشتم ولایت بریم بنده هم اگر قسمت بشه قراره حرم حضرت معصومه برم مشهد که قسمتمون نشد شاید قم قسمتمون بشه و اقا رو درحرم خواهر بزرگوارشون زیارت کنم اگر لایق باشیم نایب الزیاره همه حرف دلی ها هستم
|
|
| 60599 |
نام:
ghazal
شهر:
Minck
تاریخ:
11/22/2008 12:30:26 AM
کاربر مهمان
|
salam
|
|
| 60598 |
نام:
محمد ابو باسم منصوری
شهر:
اهواز
تاریخ:
11/21/2008 9:43:49 PM
کاربر مهمان
|
با سلام
بنده عاشق مداح ملا باسم الکربلایی هستم و از شما خواهش و تقاضا دارم اگر شماره تلفنی از ان دارید به من اطلاع دهید
با تشکر محمد ابوباسم منصوری از ایران -اهواز
|
|
| 60597 |
نام:
سلسبیل
شهر:
برازجان
تاریخ:
11/21/2008 7:42:31 PM
کاربر مهمان
|
بسم رب الحسین )ع(
سلام ، سلام به همه
نیلوفر بارانی نیستی .
کسی خبری ارش نداره.
|
|
| 60596 |
نام:
کلید خوشبختی ها
شهر:
بالاتر از برج ایفل کنار خانه معشوق
تاریخ:
11/21/2008 7:29:14 PM
کاربر مهمان
|
من اصلا بلد نیستم که لفظ قلم صحبت کنم. یعنی راستشو بخواین به این معتقدم که مهم اینه که آدم حرفشو بزنه چه با شعر ونثرادبی یاچه با زبون ساده. بالاخره اونیکه باید بدونه خودش همه چیزو می فهمه. می خوام یه حقیقتی رو بهتون بگم.تا حالا به هیشکی نتونستم بگم ولی شاید چون اینجا نام ونشونی ازم نمی دونین راحت تر بتونم بگم.من یه کسی هستم که تومدرسه به اسم بچه مذهبی شناخته شدم،ولی خودم از این اسمم خجالت می کشم.من تو هر چی که بگین اراده دارم الا ... .نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟
هر وقت باخودم قرار می ذارم که لااقل دو هفته نمازم رو تمام وکمال بخونم ،آخر هفته نشده می بینم یه روز اصلا نخوندم...ولی از این طرف اومدم یه روز ۸،۷ صفحه قرآن خوندم.به نظر خودم اون نماز نخونده هام تمام ثوابای این قرآن رو هم از بین می بره.من نمیدونم مدیر این بخش کیه،فقط ازشون خواهش دارم که اگه راه چاره ای برامن می دونین به ایمیلم بزنین .یااینکه این مطلب رو تو سایتتون بذارین تا حداقل اونایی که می دونن جواب منو بدن.شاید شماهم ثوابی بردید.......
|
|
| 60595 |
نام:
غریب
شهر:
بی کسی ها
تاریخ:
11/21/2008 7:05:42 PM
کاربر مهمان
|
چندروزه دلم گرفته سخت محتاج دعام دعاکنیدخدامنوببخشه بعدازدنیاببره
|
|
| 60594 |
نام:
.
شهر:
.
تاریخ:
11/21/2008 6:49:32 PM
کاربر مهمان
|
http://dl110.yasinmedia.com/v87/yade_emam_va_shohada/3_ashnaye_gharib.mp3
برادر شهاب فایل صوتی شعر شهدا ی گمنام که مرقوم فرمودید ارسال می گردد.
التماس دعا
|
|
| 60593 |
نام:
حنانه
شهر:
قم
تاریخ:
11/21/2008 6:33:21 PM
کاربر مهمان
|
برادر بسیار محترمم آقا شهاب عزیز با عرض سلام و خسته نباشید.از اینکه وقتتونو به خوندن شعرها کردید و نظر دادید بسیار ممنونم.شما خیلی قشنگ به توصیف شعر (پیغام ماهی ها)پرداختید.راستش من که کم آوردم.از اینکه وقتتونو صرف خوندن نامه های بچه ها می کنید متشکرم.نوشته هاتون مثل همیشه به من خیلی چیزا یاد می ده.بازم ممنون.
(به سراغ من اگر می آیید
پشت هیچستانم
پشت هیچستان جایی است
پشت هیچستان رگ های هوا پر قاصدهایی است
که خبر می آرند از گل واشده دورترین بوته خاک
روی شنها هم نقشهای سم اسبان سواران ظریفی است که صبح
به سرتپه معراج شقایق رفتند
پشت هیچستان چتر خواهش باز است
تا نسیم عطشی در بن برگی بدود
زنگ باران به صدا می اید
آدم اینجا تنهاست
و در این تنهایی سایه نارونی تا ابدیت جاری است
به سراغ من اگر میایید
نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد
چینی نازک تنهایی من)
(سهراب سپهری)
|
|