هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60572
نام: صد و ده
شهر: صدو ده
تاریخ: 11/20/2008 6:45:54 PM
کاربر مهمان
  به نام خدا
سلام بر منتظران مهدی
قصد داریم امسال هم تا شب اول محرم همراه باخواندن زیارت عاشورا دست به اسمان برداریم واز ان خورشید پنهان بخواهیم که هرچه زود تررو بنمایاند وازخداخواستار سلامتی نایاب بر حقش باشیم وچه بهتر که همراه با عاشورا علقمه رانیز بخوانیم.بیاید در این چهل شب یک زیارت بابرکت عاشورا وعلقمه را همراه بامعنی بخوانیم

.یا علی


روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : خانم سادات
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا امید
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : شمسی خانم
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا محمد
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : چه فرقی میکنه
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :شهاب پرفروغ حرف دل
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :آقا امین
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: دلشکسته ی گرامی از مردمان...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه:مریم گرامی از انتظار ...
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: مهدیه ی گرامی


روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه: گل نرگس گرامی

60571
نام: خدیجه دشتی
شهر: همدان
تاریخ: 11/20/2008 6:19:15 PM
کاربر مهمان
  سلام خیلی دلم گرفته خدایا همیشه مگی از تو حرکت از من برکت موندم چرا اوضاع این طور شده بعد از این همه مدت نتونستم جهیزیه تهیه کنم خدایا کمکم کن به قرانت قسمت میدم من چیز زیادی ازت نمی خوام فقط هزینه جهیزیه ام جور شه که برم سر زندگی خودم این یک سال خیلی سخت گذشت خدایا کمکم کن
60570
نام: بابک
شهر: اراک
تاریخ: 11/20/2008 4:55:10 PM
کاربر مهمان
  قبولی در کنکور
60569
نام: مهدیه
شهر: ایران
تاریخ: 11/20/2008 4:39:47 PM
کاربر مهمان
  سلام دوستان
سلام به سالر گل سرخ جوانمردترین
آقاجون خیلی غریبی این روزا غربتت رو میشه از همه چیز این دنیا فهمید.
آقا جون اینقدر غریبی که هر کلاهبرداری به خودش اجازه می ده خودشو به جای شما معرفی کنه!
آقاجونم نمی دونم چه جوری باید از خده بخواهیم تا بیایی
آقاجون شماهم دعا کنید این روزای سخت ونفس گیر زودتر تموم شه!
مولای من بازهم جمعه ازراه آمدوباز هم با چشمانی اشکبار منتظریم تا بیایی
کاش....
اسم مراهم در ختم جدید بنویسید.
درضمن از همه کسانی که این ختمهارو برنامه ریزی م
60568
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 11/20/2008 3:38:31 PM
کاربر مهمان
  الهي اي بزرگترين و بهترين اي مهربانترين اي خداي خوبم در تمام لحظات زندگي اميدم بر توست . اي پروردگار خوبم اي مهربان من تو را به خاطر تمام نعمتهايت سپاس ميگويم و از تو ميخواهم همانند هميشه مرا ياري كني كه فقط تو يي كه مي تواني مرا به اوج سربلندي و آرامش برساني . اي خداي خوبم آرامشي به من عطا فرما كه در تمام لحظاتش تو را داشته باشم . اي خداي من كمكم كن از اين سر در گمي نجات پيدا كنم و به راهي بروم كه راه درست است . اي خداي من خيلي دوستت دارم و اميدم فقط فقط بر توست . پس تمام امور زندگي ام را به تو مي سپارم كه راه گشاي من فقط تويي .

*****
چه فرقی می کنه ی محترم خوشحالم از حضورتون. ززحمت این ختم انشاء الله باشه برای گل نرگس گرامی .
****
گل نرگس گرامی لطف کنید اسم بنده رو هم توی لیست زیارت عاشورا ثبت بفرمایید. ممنون از اقدام به موقع شما .

****
60567
نام: م
شهر: نگم بهتره
تاریخ: 11/20/2008 3:20:43 PM
کاربر مهمان
  کاش میگشتم فدای دست تو
تا نمیدیدم عزای دست تو
خیمه های ظهر عاشورا هنوز
تکیه دارد بر عصای دست تو
اشک میریزد زچشم اهل دل
در عزای غم فزای دست تو
یک چمن گلهای سرخ نینوا
سبز میگردد به پای دست تو
گلشنی از لاله های زخم شد
ابتدا تا انتهای دست تو
رود شد دریا شد اقیانوس شد
چشمه ای از ماجرای دست تو
میشود انسوی اقیانوس رفت
تا خدا با ناخدای دست تو
درشگفتم از تو ای دست خدا
چیست ایا خونبهای دست تو؟
یا ابوالفضل کمکم کن
60566
نام: دلشکسته
شهر: از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ: 11/20/2008 3:03:00 PM
کاربر مهمان
  یاهو

سلام
لطفااسم منو هم تو این ختم ثبت بفرمایید

یاحق
60565
نام: گل نرگس
شهر: ایران سرای من است
تاریخ: 11/20/2008 2:47:52 PM
کاربر مهمان
  به نام خدا
سلام بر منتظران مهدی
قصد داریم امسال هم تا شب اول محرم همراه باخواندن زیارت عاشورا دست به اسمان برداریم واز ان خورشید پنهان بخواهیم که هرچه زود تررو بنمایاند وازخداخواستار سلامتی نایاب بر حقش باشیم وچه بهتر که همراه با عاشورا علقمه رانیز بخوانیم.بیاید در این چهل شب یک زیارت بابرکت عاشورا وعلقمه را همراه بامعنی بخوانیم.یا علی


روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : خانم سادات
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا امید
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : شمسی خانم
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : آقا محمد
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه : چه فرقی میکنه
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :شهاب پرفروغ حرف دل
روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :آقا امین



روزی یک زیارت عاشورا و یک دعای علقمه :گل نرگس
60564
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 11/20/2008 2:03:17 PM
کاربر مهمان
  شادي روح شهدا واموات وروح علما صلواتي بفرستيد
60563
نام: ترنم
شهر: معرفت
تاریخ: 11/20/2008 1:36:34 PM
کاربر مهمان
  از آنجایی که سکوت در برابر یک عمل ناپسند نشانه رضا به آن است، تصمیم گرفتم من هم دلخوری خودم را از بی ادبی روا داشته شده به ساحت قرآن کریم در مراسم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (که همه در جریانش هستید) در اینجا اعلام کنم و در ضمن٬ یک نمونه هم از ادب یک مؤمن به ساحت قرآن را ذکر کنم. هر چند صدای مثل منی از چهاردیواری این سایت بیرون نمی‌رود و جز چند نفر انگشت شمار از دوستان اهل صفا آنرا نمی‌خوانند ولی در پیشگاه خدا حکم بر ادای تکلیف رفته، نه نتیجه. ما به تکلیفمان عمل کردیم (خیر سرمان!)

صدای اذان که برخاست بطرف حسینیه گردان براه افتادم. می‌گفتند استاندار آذربایجانشرقی برای بازدید از جبهه آمده و برای همین از طرف لشگر در حسینیه برنامه‌ای ترتیب داده شده بود. خودم را به صف دوم نماز جماعت رساندم، سجاده کوچکم را باز کردم و آماده نماز شدم. اذان هنوز تمام نشده بود که یکی در لباس خاکی بسیجی از پشت سر آمد و در صف اول درست روبروی من نشست. معلوم بود از قدیمی‌هاست. چهره مصمم و مهربانی داشت. سرش را به عقب برگرداند و با من احوالپرسی کرد. هنوز دستم در دستهای مهربانش بود که چشمش به قرآن کوچک روی سجاده افتاد.
- الله بنده‌سی! من پشت به شما نشسته‌ام. این قرآن را بگذارید توی جیب‌تان تا به قرآن بی احترامی نشود!
من چشمی گفتم و قرآن را از روی سجاده برداشتم... او فرمانده لشگر عاشورا، آقا مهدی باکری بود.
(منبع: (خداحافظ سردار) نوشته سید قاسم ناظمی، چاپ چهارم، ص ۳۰)

دوستان اینجا را فاضل‌تر از آن می‌دانم که نیازی به تحلیل و توضیح در باب (ادب مع الله) که از ارکان سیر الی الله در نزد سالکان است و (آداب تلاوت قرآن) هم (که در متون اسلامی بابی جداگانه دارد) از مصادیق مهم این ادب است داشته باشم. فقط یک فقره فحش (!) دارم که به زبان آذری خودمان است و جا دارد که بعد از این نوشته آنرا بیاورم!!
( آقا مهدی! ادبیوین قاداسی دوشسون بولارین گـُؤزلرینه!! )
فکر کنم معادل آن به فارسی یک چیزی توی این مایه‌ها بشود: ( آقا مهدی! ادبت بخوره تو سر اینا! )
<<ابتدا <قبلی 6063 6062 6061 6060 6059 6058 6057 6056 6055 6054 6053 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6058&mode=print