اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60532 |
نام:
مینا.ل
شهر:
تهران
تاریخ:
11/19/2008 6:25:27 PM
کاربر مهمان
|
این مطلب نظرموجلب
|
|
| 60531 |
نام:
رز
شهر:
تهران
تاریخ:
11/19/2008 5:51:31 PM
کاربر مهمان
|
خدایا کسانی را آزمایش میکنی و از آزمایش سر بلند بیرون میان بازهم مراقبشون باش همواره محافظتشون کن
|
|
| 60530 |
نام:
صدیقه
شهر:
گراش-فارس
تاریخ:
11/19/2008 5:43:09 PM
کاربر مهمان
|
خیلی دوستش دارم او هم مرا دوست داشت اما نمی دانم هنوز هم به من علاقه دارد یا نه؟
|
|
| 60529 |
نام:
محمد
شهر:
بوشهر
تاریخ:
11/19/2008 4:27:48 PM
کاربر مهمان
|
موسیقی روایت فتح را می خواستم
|
|
| 60528 |
نام:
مهدی
شهر:
در همین نزدیکی
تاریخ:
11/19/2008 4:02:50 PM
کاربر مهمان
|
یادداشتی از طرف خدا
به: شما
تاريخ : امروز
از: خالق
موضوع : خودت
من خدا هستم. امروز من همه مشكلاتت را اداره
ميكنم .
لطفا به خاطر داشته باش كه من به كمك تو نياز
ندارم. اگر در زندگي وضعيتي برايت پيش آيد كه قادر
به اداره كردن آن نيستي، براي رفع كردن آن تلاش
نكن .
آنرا در صندوق( براي خدا تا انجام دهد) بگذار . همه
چيز انجام خواهد شد ولي در زمان مورد نظر من ، نه
تو !
وقتي كه مطلبي را در صندوق من گذاشتي ، همواره با
اضطراب دنبال(پيگيري) نكن .
در عوض روي تمام چيزهاي عالي و شگفت انگيزي كه الان
در زندگي ات وجود دارد تمركز کن .
نااميد نشو ، توي دنيا مردمي هستند كه رانندگي
براي آنها يك امتياز بزرگ است.
شايد يك روز بد در محل كارت داشته باشي : به مردي
فكر كن كه سالهاست بیکار است و شغلی ندارد.
ممكنه غصه زودگذر بودن تعطيلات آخر هفته را بخوري:
به زني فكر كن كه با تنگدستي وحشتناكي روزي دوازده
ساعت ، هفت روز هفته را كار ميكند تا فقط شكم
فرزندانش را سير كند.
وقتي كه روابط تو رو به تيرگي و بدي ميگذارد و دچار
ياس ميشوي : به انساني فكر كن كه هرگز طعم دوست
داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشيده.
وقتي ماشينت خراب ميشود و تو مجبوري براي يافتن كمك
مايلها پياده بروي : به معلولي فكر كن كه دوست
دارد يكبار فرصت راه رفتن داشته باشد.
ممكنه احساس بيهودگي كني و فكر كني كه اصلا براي چي
زندگي ميكني و بپرسي هدف من چيه ؟
شكر گزار باش .
در اينجا كساني هستند كه عمرشان آنقدر كوتاه بوده كه فرصت كافي براي زندگي كردن نداشتند.
وقتي متوجه موهات كه تازه خاكستري شده در آينه
ميشي :
به بيمار سرطاني فكر كن كه آرزو دارد كاش مويي
داشت تا به آن رسيدگي كند.
ممكنه تصميم بگيري اين مطلب رو براي يك دوست
بفرستي : متشكرم از شما ، ممكنه در مسير زندگي آنها
تاثيري بگذاري كه خودت هرگز نميدانستي!
|
|
| 60527 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/19/2008 3:37:37 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا حیّ و یا قیّوم ::.
رفته بودم سر حوض
تا ببینم شاید عکس تنهایی خود را در آب
آب درحوض نبود
ماهیان می گفتند
هیچ تقصیر درختان نیست
ظهر دم کرده تابستان بود
پسر روشن آب لب پاشویه نشست
و عقاب خورشید آمد او را به هوا برد که برد
...
*خواهر بزرگوار ، حنّانه ی گرانقدر از قم ، سلام و عرض ادب و خدا قوّت.
مشخصّه که خیلی خوش سلیقه اید ، چرا که شعری رو انتخاب فرموده و ثبت نمودید که سهراب در اون کولاک کرده و * صحنه ی عاشورا * رو به شکل بسیار زیبا و عجیبی در ذهن خواننده ی این شعر مثل یک نقاشی یا فیلم به تصویر کشیده. البته این نظر ، نظر اینجانبه و ممکنه حضرتعالی نظر دیگه ای داشته باشید که بسیار محترمه. من خیلی با این شعر مانوسم.
ان شاء الله زیر سایه ی اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السّلام) مویّد باشید به تاییدات الهی.
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60526 |
نام:
گناهکار
شهر:
غربت
تاریخ:
11/19/2008 3:36:41 PM
کاربر مهمان
|
سلام برای من گناهکار روسیاه دعا کنید از ته دل دعا کنید
گناهکار شده ام وای به من گناهکار شده ام ........
|
|
| 60525 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/19/2008 3:01:41 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا حیّ و یا قیّوم ::.
* هفته ی بسيج مبارک *
كـــوه پرســــــــــيد ز رود ،
زيــر اين سقف كبــــــــــود،
راز مانــــــدن در چيست؟
گفت : در رفتـــــــــــن من.
گفت : و مـــــــــــــــــــن ؟
گفت : در مانـــــــدن تـــو،
بلبلـــــــي گفت : و من ؟
خنده اي كـــــــرد و گفت :
در غزلـــــخواني تـــــــــــو،
آه از آن آبـــــــــــــــــــــادي
كه در آن كــــــــــــــــوه رَوَد،
رود مــرداب شـــــــــــــــود
بلبل بيچاره سرش را به گريبان بِبَرَد و نخواند ديگر
من و تو بلبل و كوه و روديم،
راز ماندن جز در خواندن او ، ماندن تو ، رفتن ياران سفر كرده مان نيست بدان .
زنده ياد ، ابوالفضل سپهر
*اي عزيز ، شهدا چون رود خروشانند كه رفتند و مي روند و سپهر ها چون بلبلاني غزلخوان كه حماسه رفتن را مي خوانند و بازماندگان اين قافله چون كوهي استوار بايد بايستد .
|
|
| 60524 |
نام:
مجتبي
شهر:
اهر
تاریخ:
11/19/2008 2:56:03 PM
کاربر مهمان
|
خدايا اگر بشر گردي زحال ما خبر گردي پشيمان ميشوي ازقصه ي خلقت ازين بودن ازين ماندن كه چقدر سخت است انسان بودن و از احساس سرشار بودن
|
|
| 60523 |
نام:
elahe
شهر:
damavand
تاریخ:
11/19/2008 2:49:21 PM
کاربر مهمان
|
salam hame adama khod khah shodan age 1 eshtebah bokonan be ro khodeshon nemiaran vali kafie to 1 eshtebah koni on vaght enghadr azat enteghad mikonan ke dige hata khodetam fek mikoni tanha kasi ke eshtebah mikone toee.khastam az in adama delam doniaee mikhad ke hame ashegh bashan hame pak bashan delam mikhad beram pishe khodam
|
|