هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60492
نام: دلشکسته
شهر: از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ: 11/18/2008 7:01:25 PM
کاربر مهمان
  یا هو


چرا جوابمو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی اون بالا هست که صدامو بشنوه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایاااااااااااااا جوابمو بده
60491
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 11/18/2008 6:55:00 PM
کاربر مهمان
  خدای من توکل می کنم بر تو

خدایا شکرت
همین
60490
نام: ترنم
شهر: معرفت
تاریخ: 11/18/2008 6:24:09 PM
کاربر مهمان
  نشسته بود وسط حرم و مي زد توي سرش! اي بابا خانوم چي شده؟ (بچه ام … بچه ام گم شده!) يه سري از مردمي كه دور و برش بودند مشخصات بچه رو گرفتند و ده دقيقه بعد بچه نزديك آب خوري پيدا شد! صحنه قشنگي بود! مادر و بچه در آغوش هم، هم گريه و هم خنده!

مَثل ما هم مَثل همين بچه هست . گم شديم ! يعني يا گم شديم يا خودمونو گم مي كنيم! با اين فرق كه اوني كه منتظر برگشت ما ست آغوشش از آغوش مادر باز تر و مهرش هم هزار برار. اين نوشته اين قلم نيست كه نقل روايت است از پيامبر اكرم(ص).

امان از وقتي كه گم شده باشي و خبر نداشته باشي! بدتر از اون اينكه خدا به هزار راه و روش بهت علامت بده و مكررا بفرسته دنبالت و تو: باز انگار نه انگار ! تازه اگه لجاجت نكني و منكر همه چي نشي!
بد نيست بعضي وقت ها بين اين همه هياهو يه زماني رو اختصاص بديم به اينكه خوب فكر كنيم و ببينيم كجاي راهيم؟ گم شديم؟ خيلي دور شديم؟ فرصت بازگشت هستا! بيا با هم دور برگردون بزنيم !
آماده اي ؟ بگو بسم الله…
60489
نام: ترنم
شهر: معرفت
تاریخ: 11/18/2008 5:44:15 PM
کاربر مهمان
  قبل از شروع بازي در حاليکه خانمهاي ورزشکار مشغول گرم کردن خودشون بودن؛ داور مرد اومد جلو و از هلن خواست روسريش رو برداره و وقتي او اينکار رو نکرد مانع ورودش به مسابقه شد؛ مسايقه اي که ماهها بلکه سالها براش زحمت کشيده بود.
اگه شنيدي ميگن: خارجي ها مدافع حقوق بشر هستن..
اگه شنيدي ميگن: مدرن شدن باعث احقاق حقوق زنان ميشه...
اگه شنيدي: تو کشورهاي خارجي زنان آزادن..
و از اين جور چاخانها بشنو و باور نکن.
اگه راست ميگن چرا امروز مانع شرکت کاراته کار زن ايراني تو مسابقات قهرماني ژاپن شدن؟!
فقط به دليل اينکه يک روسري سرش بوده؟!
اين همون آزاديه؟!
کدوم آدم عاقلي به اين ظلم ميگه آزادي؟!
60488
نام: م
شهر: نگم بهتره
تاریخ: 11/18/2008 5:17:49 PM
کاربر مهمان
  خداجون دارم دق میکنم تو بگو چیکار کنم.تو دنیایی که همش گناهه واسه چی زنده باشم هر روز گناهم بیشتر میشه.خداجونم چرا با من این کارارو میکنی به خدا طاقت ندارم.چی میشد من یه خانواده مومن داشتم .همش گناه گناه گناه. تو دانشگاه که همش غیبتو مسخره کردن بچه ها.اگه هیچی هم نگی مجبوری گوش بدی.خدا کمکم کن اگه بهش نرسم دق میکنم.فقط تو میدونی تو دلم چیه ناامیدم نکن.خدا بریدم چرا جونمو نمیگیری راحت شم.از این دنیاو ادمای دورو برم بیزارم
60487
نام: .
شهر: .
تاریخ: 11/18/2008 5:11:42 PM
کاربر مهمان
  در اين دنيا افتخارم اين است که خودم بسيجي ام امام امت (ره)

امروز بياد لباسهاي بسيجي ام گريستم
ياد چفيه ام بخير
دلم براي چکمه هايم تنگ شده است
امروز سراغ چفيه ام رفتم . خاک چفيه ام را گرفته بود . خاک دلم راگرفته بود
امروز براي دلم سخت گريستم . وخاک چفيه ام را با با اشکهايم شستم
چفيه بوي وضو ميداد - بوي عرق پيشاني - بوي گلاب - بوي معرفت وعشق- بوي خدا
ديروز- دلم از دنيا گرفته بود وامروز هوس لباس بسيجي ام کرده است
لباس بسيجي بي تکلف است . ساده است
لباس بسيجي . بسيجي است . بي ريا وخاکي . خط خط نيست . دورو نيست . يکرنگ است
کاش آدمها نيز راه راه نبودند . يکرنگ بودند .کاش هر انساني يک دست لباس بسيجي داشت .
کاش قدر لباسهاي بسيجي مان را مي دانستيم . کاش همه بسيجي بودند
ديروز - پلاکم را در گردن عکس يادگاريم يافتم - امروز ميخواهم آنرا به گردن خوش بياويزم
ديروز- صداي آهنگران وکويتي پور را از ياد برده بودم وشنيدنشان برايم امري عادي بود
امروز - دلم ياد جنگ کرده است . چنگ در صف بسيجيان .همانهاي که راههاي صد ساله را يک شبه

رفتند ودر کنا معبود خود آرام خفتند و چنين گفتند :
آنانکه رفتند کاري حسيني کردند وآنهاي که ماندند بايدکاري زينبي کنند.
ذهنم مارش ميزند - مارش حمله و مارش همه والفجرها وهمه کربلاها
چفيه ام را بر ميدارم .پلاکم را به گردن مي آويزم تا بي نشان نمانم .
پوتينهايم را مي پوشم -براه مي افتم -به خيابانهاي شهر ميروم
تيرها شليک مي شود - تيرهاي تعجب -گلولهاي نگاههاي شيطاني - ترکشهاي تمسخر
دنياي غير بسيجي - جدا دنياي ديگري است .دنياي رنگها . دنياي خطها - مردهاي خطي-زنهاي رنگي
دنياي شکمهاي ورم کرده . دنياي پوچ . دنياي بازي وپارتي . دنياي مانکنها . مدها .مدلها .پاساژها .

ويترينها
دنياي آدمهي مدرکي . مدرکهاي افتخاري.هنرهاي مصرفي با هنرمندان فريزري
جدا که دنياي غير بسيجي دنياي عجيبي است .
در دنياي غير بسيجي .سنگ مزار شهيد از ياد ميرود .ديدار ودلجويي از خانواده شهيد به فراموشي

سپرده مي شود.
رسالت اسلامي بي رسول مي ماند . رسالت انقلابي .دلخوش هوا هوسها مي گردد - رسالت فرهنگي

هويتش را از دست مي دهد .
در دنياي غير بسيجي . ثروت وزيور غاصب حقوق انسانيت مي شود .
خوي حيواني ودرندگي تبليغ مي گردد .
طوفان غرايز وبي بندوباري .خيلي ها راباخود ميبرد.شعارها قبل از رسيدن به منصه شعور - با کمال

وقاحت وبي شرمي ذبح مي شود .
جانباز اسلام وانقلاب بي يار وياور مي ماند
آي بسجي - دنياي غير بسيجي دنياي حرفهاست . دنياي گوشهاي کر .دنياي دلهاي سنگ
نگذاريم دل طرد مادر شهيد را دلهاي سنگ بشکند -دنياي غير بسيجي -دنياي سنگ دلي است

آي بسيجي - ميخواهند لباسهاي بسيجي مان را بگيرند - چفيه مان رابردارند.
چکمه هاي رزممان را به سرقت برند - بايد مراقب اخلاق ورفتار ومنش بسيجي مان باشيم
دنياي بسيجي-کویر سوزان مظلومیت است - دنیای رنج کشیدن و خون دل خوردن -دنیای سیلی

خوردن وایستادن - دنیای مجاهده وایثار-دنیای ساختن و ساخته شدن - دنیای ذبح اسماعیلی شدن-
ترا به خدا نگو آن دوران گذشت - تورا به عظمت این روزهاقسم نگو چرا در تحصیل دنیا -درتجارت

مال ومنال از دیگران عقب مانده ایم .
نگو وظیفه تمام است .به والله قسم -تکلیف بر زمین مانده زیاد است وچه کسانی شایسته تر از...
60486
نام: هستی
شهر: تهران
تاریخ: 11/18/2008 5:08:42 PM
کاربر مهمان
  من کسی را دوست دارم خیلی هم دوست دارم ولی نمی توانم ابن مطلب را به او بگویم چون کلا آدم تنهایی هستم او را خیلی دوست دارم چون مهربان و خوش خنده است الان هم که شبیه ادم جنگلی ها شده دوست داشتنی تر شده
60485
نام: گل نرگس
شهر: ایران سرای من است
تاریخ: 11/18/2008 4:57:01 PM
کاربر مهمان
  چقدر چله نشینی؟... چهل... چهل... تا چند؟

چقدر جمعه گذشت و نیامدی، سوگند

*

به دانه دانه تسبیح مادرم، موعود!

که بی تو هیچ نیامد به دیدنم لبخند

که روزها همه مثل هم‌اند- سرد و سیاه-

غروب‌ها و سحرهاش خسته‌ام کردند

کشانده‌اند مرا روزها به تنهایی

گمان کنم که مرا منتظر نمی‌خواهند!

*

تو نیستی و جهانم پر از فراموشیست

جهان عاشقی‌ام را غروب‌ها آکند...

تو نیستی که قیامت کنی به آن قامت

تو نیستی که درختان به خویش می‌بالند!

تو نیستی و... چقدر از زمان من باقیست

*

چقدر بی تو بگویم غزل غزل، یکبند

به چشم‌های کسی احتیاج دارد که

زند به شاخه ادراک خاکی‌اش پیوند

به چشم‌های کسی که شبیه یک منجی

زلال، آبی، روشن- شبیه تو- باشند

*

چقدر چله نشینی؟ چقدر ندبه و اشک؟

چقدر بی تو سرودن قصیده‌های بلند؟

*

امیر اکبرزاده

60484
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/18/2008 4:38:37 PM
کاربر مهمان
 
.:: اِلهی،یا اَرحَمَ الرّاحِمین ::.


می رسد از راه مردی از دیار آشنایی


بر زبانش مهربانی ! در نگاهش روشنایی



روشنایی می دهد خورشید را برق نگاهش


می گذارد آسمان هر روز ، پیشانی به راهش



اَللّهُمَّ عَجِّل لِولِیِِّکَ الفَرَج.


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحمَّد وَ آلِ مُحَمَّد و عَجِّل فَرَجَهُم.


60483
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/18/2008 3:28:34 PM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

شهاب جان خدا قوت انشالله که عزیز از دست رفته اتان سر سفره اباعبدالله الحسین مهمان باشند.

دوستان دعا بفرمائید .
گرفتار زیاد داریم. سفارش شده زیاد داریم .
مادری برای گرفتاری پسرش التماس دعا داشته برایشان دعا بفرمائید .

یا علی و یا فاطمه
<<ابتدا <قبلی 6055 6054 6053 6052 6051 6050 6049 6048 6047 6046 6045 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6050&mode=print