اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60482 |
نام:
الميرا
شهر:
مشهد
تاریخ:
11/18/2008 2:40:37 PM
کاربر مهمان
|
خدايا منو ببخش
|
|
| 60481 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/18/2008 1:47:44 PM
کاربر مهمان
|
.:: اِنّا لله وَ اَنّا اِلَیهِ راجِعوُن ::.
همه از خداییم ، به سوی خدا برویم.
*سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:
الهي اگر جز سوختگان را به ضيافت عنداللّهي نميخواني، ما را بسوز آنچنان که هيچکس را آنگونه نسوخته باشي. شهادت ، ذروه ی بلند تکامل انساني است و خون شهيد سبزينه ی حيات طيّبه ی اخروي و تربت او دارالشفاي آزادگان، شهدا در جوار رحمت حق شاهدان محفل انساند. شهادت ، پايان نيست، آغاز است، تولّدي ديگر است در جهاني فراتر از آنکه عقل زميني به ساحت قدس آن راه يابد. تولّد ستارهاي است که پرتو نورش عرصه ی زمان را در مينوردد و زمين را به نور ربُّالارباب اشراق ميبخشد. شهادت قلبي است که خون حيات را در شريانهاي سپاه حق ميدواند و آن را زنده نگه ميدارد. شهادت، جانمايه ی انقلاب اسلامي است و قوام و حيات نهضت ما در خون شهيد است.
هدیه به روی نیکوی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) وبرای شادی روح این دو عزیز از دست رفته و به نیابت از همه ی شهدا و امام الشّهداء(ره) و شادی روح گذشتگان این جمع و حرف دل خصوصا سوگل حرف دل ، * ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء * به جای می آوریم و هدیه می نمائیم.
قُربَةً اِلَی الله.
* ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء *
*ختم اوّل : چه فرقی می کنه عزیز.
*ختم دوم : ایمان گرانقدر از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم : امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم : مریم ارجمند از شهر انتظار بهار و باران.
*ختم پنجم : دلشکسته بزرگوار از خرم آباد.
*خنم ششم : فریال گرامی از تهران.
*ختم هفتم : پروانه ی ارجمند از شهر پیله های پرواز.
*ختم هشتم : پرستوی بزرگوار از شهر ساوه.
*ختم نهم : گل نرگس عزیز از ایران سرای من است.
*ختم دهم : سارای منتظر گرامی از مشهدالرّضا(ع).
*ختم یازدهم : م بزرگوار از شهر نگم بهتره.
*ختم دوازدهم : حنّانه ی گرانقدر از قم.
*ختم سیزدهم : هدهدغریب صبای گرامی.
*ختم چهاردهم : معصومه ی بزرگوار از تبریز.
*ختم پانزدهم : جامونده ی گرامی از همین نزدیکیا.
*ختم شانزدهم :آقا سجاد گل از زیر سایه خدا(تبریز).
*ختم هفدهم : انیسه بزرگوار ازانتظار.
*ختم هیجدهم : زهرا خانم دوست انیسه ی گرامی.
*ختم نوزدهم: مهدیه بزرگوار از ایران
*ختم بیستم الی چهلم : اعضاء محفل قرآنی و دارالقرآن شهید کارگرسامانی.
.
.
.
*ختم آخر : شهاب از شهر امید به رحمت خدا.
* بارالها به حق آیه های نورت ، قرآن مجید ، چشمان ما را به جمال نورانی گل نرگس ، مهدی موعود(عج) منوّر بفرما.
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60480 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/18/2008 1:45:11 PM
کاربر مهمان
|
سلام آقا سید بزرگوار آقا سید مرتضی
سلام به دوستان و همراهان حرف دل
امروز از صبح يه حس غريبي دارم
نميدونم چرا صداي دلنشين صادق آهنگران
كه اين شعر را مي سرود تو گوشمه يه لحظه رهايم
نمي كنه حالا درست يا اشتباه بودن شعر تو ذهنم نيست
ولي اين چيزيه كه از صبح زمزمه مي كنم
واسه شما هم نوشتم تا شايد كمي بيشتر به آرامشي
كه بايد برسم . التماس دعا
ياعلي
اگر دير آمدم مجروح بودم
اسير قبض بست روح بودم
رفيقان رسم همدردي كجا رفت
مرا اين پشت مگذاريد بيكس
گناهم چيست پايم مانده در خاك
در باغ شهادت را نبنديد
به ما بيچارگان زان سو نخنديد
اگر جنس تو از آه نياز است
در باغ شهادت باز باز است
|
|
| 60479 |
نام:
انسیه
شهر:
تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ:
11/18/2008 1:36:13 PM
کاربر مهمان
|
سلام!سلام به همه ازخداجونم گرفته وامام زمانم
(عج)وائمه معصومین(ع)تاتک تک شمابزرگواران:آقاشهاب گرامی من اگه اسم شهرم تنهایی به خاطرهمان تنها ویگانه وویژه بودن خدایم است وانتظارهم که اگه خداجونم واباصالح المهدی(عج)مراقابل بدانندمنتظرایشان هستم هرچه همبدباشم که هستم وناامیدچون...نمیدونم شایدچون ازخودم ناامیدم ازخودم وزندگیم و...کلاهمه چیزهرچیزی که به منوزندگیم که فقط بخاطرخداوامام زمان(عج)زنده ام...
آقاشهاب برگواروعزیزبرام دعاکنیدتابرسم به خداو...
|
|
| 60478 |
نام:
سجاد
شهر:
زیر سایه ی خداوند(تبریز)
تاریخ:
11/18/2008 1:32:42 PM
کاربر مهمان
|
سلام.حرف دلی های عزیز امیدوارم یاد مولامون مرحم دلامون باشه.ان عینکی که موقع دیدار نشکند/افتد اگر بخاک ز مقدار نشکند/ما را کجا بضاعت سودای یوسف است/می خواستیم رونق بازار بشکند/التماس دعا.یا علی یا فاطمه
|
|
| 60477 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/18/2008 1:29:48 PM
کاربر مهمان
|
عقل گويدمن دليل هر نمودم
عشق گويد من شهنشاه وجودم
عقل گويد آگه از هر شر و خيرم
عشق گويد برتر از اينهاست سيرم
عقل گويد من به هستي رهنمايم
عشق گويد نيستي را ره گشايم
عقل گويد من نگهدار وجودم
عشق گويد فارغ از بود و نبودم
عقل گويد من نظام كايناتم
عشق گويد رسته از قيد جهاتم
عقل گويد پادشاهي پر فتوحم
عشق گويد من امير قلب و روحم
عقل گويد كشف معقولات خوانم
عشق گويد علم مجهولات دانم
عقل گويد از خطر ها مي رهانم
عشق گويد درخطر ها من امانم
عقل گويد رهنما و راه دانم
عشق گويد من به راهي بي نشانم
عقل گويد من نشان افتخارم
عشق گويد بي نشاني خاكسارم
عقل گويد عالم و صاحب كمالم
عشق گويد من به دنبال وصالم
عقل گويد اهل فن و هوشيارم
عشق گويد با فنونت نيست كارم
عقل گويد من خبير و نكته دانم
عشق گويد بي خبر از اين وآنم
عقل گويد اهل بحث و قيل وقالم
عشق گويد من قرين وجد و حالم
عقل گويد من چراغ تيره روزم
عشق گويد نوربخش دل فروزم
|
|
| 60476 |
نام:
عاشق خدا
شهر:
خراسان رضوی
تاریخ:
11/18/2008 1:27:55 PM
کاربر مهمان
|
باعرض سلام وخسته نباشید من ۵۹ سن دارم بخاطر بیماری پدر ومادر ازدواج نکردم پدر ومادرم فوت کردند کارمند هستم دریکی از ارگانهای مهم کار می کنم دارای حقوق هستم وآبرومندانه کار می کنم تقاضای دارم کودکی دوسه ساله ای راپسری را نگهداری کنم ولی متاسفانه چون من ازدواج نکردم صلاح نگداری فرزند را نمی دهند از شما خواهش می کنم کمک کنید به چه طریق من می توانم دارای فرزند شوم
|
|
| 60475 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
11/18/2008 12:31:22 PM
کاربر مهمان
|
سلام خدای خوبم
و از این ش ر و ع ها خسته نمیشوم
تا وقتی که به تــــو ختم شود
سلام به همگی
|
|
| 60474 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/18/2008 12:31:08 PM
کاربر مهمان
|
.:: الهی ، یا ارحم الراحمین ::.
*بزرگی می فرمود:
...خدای مهربان هر دربی رو که به روی ما می بنده یک درب و چه بسا درب های بسیار دیگه ای رو به روی ما باز می کنه اما ما به حکم انسان بودنمون ، خیره می شیم و گیر می دیم به همون یه درب بسته و از درب های بازشده غافل می شیم!...
ان شاء الله ، اسم همه ی عزیزان دانشجوی حرف دل در قرعه کشی پنج آذر برای حجّ عمره ی دانشجویی در بیاد که ما رو دعا کنن و نائب الزیاره ی حرف دلی ها باشند ، اگه هم در نیومد مطمئنا حکمت الهی در کاره.
*خواهر ارجمند ، حنانه ی گرانقدر سلام و عرض ادب و ممنون از هدیه ی زیباو پرمعنیتون.
خدا روح *سهراب سپهری* عزیز رو غریق رحمتش بفرماید ، بنده خیلی با اشعار ایشون صفا می کنم و از این حسن انتخاب شما سپاسگزارم و آرزوی توفیق دارم براتون.
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60473 |
نام:
کنیز زهرا
شهر:
کوی دوست
تاریخ:
11/18/2008 11:55:25 AM
کاربر مهمان
|
سلام دل تنگم میگه:وقتی دشمن به خودش جرات میده به مقدساتمون توهین کنه تصمیم گفتم مشت بزنم به دهنش اسم پسرامو گذاشتم محمد(محمدحسین محمدمهدی)امیدوارم خداقبول کنه
|
|