اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60442 |
نام:
عازفه
شهر:
اراک
تاریخ:
11/17/2008 2:04:12 PM
کاربر مهمان
|
همه کسا یی که اینو می خونین دعام کنین
|
|
| 60441 |
نام:
لطیفه های ایرانی
شهر:
تهران
تاریخ:
11/17/2008 2:00:46 PM
کاربر مهمان
|
سلام. سایت جالبی دارین. راستی لطیفه های جنگ رو چطور می تونم پیدا کنم... اگه دارین به ما بدین بذاریم تو لطیفه های ایرانی. با لینک منبعش... ممنون
|
|
| 60440 |
نام:
نرگس
شهر:
اصفهان
تاریخ:
11/17/2008 1:57:54 PM
کاربر مهمان
|
چرا کنکور برداشته نشد؟ چرا درک آدمها امده پایین؟چرا چرا چرا؟؟؟؟
|
|
| 60439 |
نام:
انسیه
شهر:
تنهایی وناامیدی وانتظار
تاریخ:
11/17/2008 1:46:38 PM
کاربر مهمان
|
سلام به خدای خوبم واباصالح المهدی(عج)وبقیه دوستان: آقاشهاب گرامی لطفااسم منوهم بنویسیدوازهمه ی شمادوستان بزرگوارالتماس دعادارم به خصوص شماآقاشهاب واز تاریخ شروع ونحوه ی این ختم مرامطلع کنید.
|
|
| 60438 |
نام:
سجاد
شهر:
زیر سایه ی خدا(تبریز)
تاریخ:
11/17/2008 1:25:05 PM
کاربر مهمان
|
سلام.اقا شهاب اسم ما رو هم تو ختم بنویسین .ایمان عزیز واقعا از حرفاتون لذت مبریم.حنانه از قم امیدوارم سوالتون ر وبگین شاید راه حلی پیدا کردیم.ندا از مشهد اگه منظورتون عشق الهی است به قول مولانا بمیرید بمیرید از این عشق بمیرید.االتماس دعا.خداوندا مرا انی به حال خود وا مگذار و مرا ان ده که ان به.از همه ی دوستان التماس دعا داریم
|
|
| 60437 |
نام:
دلشکسته
شهر:
خرم آباد
تاریخ:
11/17/2008 1:14:20 PM
کاربر مهمان
|
غروب امروزدوشنبه پرونده های اعمالمان را می برند خدمت آقا وای به حال من اگه آقا سرشو به نشانه بدی من تکان بدهد وای به من
به خدا بریدم صورتم رو باسیلی سرخ کردم دم بر نمی آورم هرچی میبینم هرچی میکشم فقط وفقط سکوت کردم خودم هم موندم نمی دانم چرا صبرم خیلی زیاد شده ولی دیگه نمی خوام منم آدمم چقدر تحمل کنم خسته شدم قلبم به درد اومده بغض گلومو گرفته همه رو دلداری میدم اما کی درد منو میفهمه کی منو دلداری میده بخدااز بس تحمل کردم دیگه بریدم نفس ندارمای خدا تورو به حسین (ع) جوابم رو بده و خلاصم کن همین نمیدانم اهالی حرف دل به دادمن برسید برام دعا کنیدخیلی محتاجم تا حالا واسه کسی این حرفارو ننوشتم فقط بخدا گفتم وواسه بابای عزیزم درد دل کردم
یاصاحب الزمان عج ادرکنی
منم سگ روسیاهتم یه نظر
نشسته ام سر راهت بیا بیا گل نرگس در آرزوی نگاهت بیا بیا گل نرگس
یا علی
صلوات بفرست
تابعد...
|
|
| 60436 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/17/2008 1:12:30 PM
کاربر مهمان
|
.:: یا قاضی الحاجات ::.
*یاس گرامی از شیراز ، سلام و عرض ادب.
یه بار یه جمله پشت یه تریلی خوندم خیلی جالب بود:
*خدایا ، آنکس که تورا دارد چه ندارد و آنکس که تو را ندارد چه دارد؟!*
ان شاء الله که همیشه دلتون با خدا باشه و همواره خدا رو در قلبتون احساس کنید. شروع کنید با خدا صحبت کردن.
دوستی به من می گفت:
من هرروز حال خدا رو ازش می پرسم. روزی نیست که از حالش باخبر نباشم و هرروز هم برای سلامتیش دعا می کنم.
اوّلش از حرفش خندم گرفت و می خواستم بحث فلسفی راه بندازم که : مگه خدا ممکنه بیمار بشه و ... اما جلوی خودمو گرفتم و بعد که بیشتر دقت کردم دیدم این بابا خودش به قول بر و بچز ، اِندِ این مَباحثه که با یه جمله زد تو پَرَم گفت:
آخه با خدا خیلی رفیقیم ، نداریم با هم!...
بارالها ، حلاوت رفاقتت را به ما طوری بچشان که محتاج دیگران نشویم ، تا به مقامی برسیم که هرکه را که تو را از ما می گیرد به کناری بیفکنیم و هر که را که تو را به ما می رساند نگه داریم و معیارمان خودت باشی. آمین.
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60435 |
نام:
دیوانه
شهر:
تهران
تاریخ:
11/17/2008 1:02:45 PM
کاربر مهمان
|
ای خداوند بزرگ به من کمک کن که هروقت خواستم در مورد راه رفتن کسی قضاوت کنم،قدری باکفش های او راه بروم
|
|
| 60434 |
نام:
معصومه
شهر:
تبریز
تاریخ:
11/17/2008 1:02:31 PM
کاربر مهمان
|
خدایا گاه کوچکی وناتوانیم مرا لال می کند وبعد بزرگواری تو به من جرات می دهد وبه حرفم می اورد
گاه وضع خودم ناامیدم می کند بعد فکر لطف تو باز سرذوقم می اورد وبه من شوق می بخشد (دعای عرفه)
سلام اقا شهاب ممنون که منم تو ختم شرکت دادید
|
|
| 60433 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/17/2008 12:18:14 PM
کاربر مهمان
|
مناجات با خدا:
خداوندا :
در اين سکوت و تنهايي بار ديگر به تو پناه
آورده ام
تا پناهگاهم شوي
مي دانم اگررحمتي باشد از توست
اگر عشقي باشد باز هم از توست .
اي بخشنده ترين و مهربان ترين
با تمام وجود مي پرستمت
و عاشقانه نام مقدست را بر زبان مي آورم
تويي که معناي واقعي عشقي
|
|