هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60432
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/17/2008 12:02:57 PM
کاربر مهمان
  سلام به چه فرقی می کنه بزرگوار . دوست و همراه گرامی واسه همینه همه اینجا هستیم که نذاریم سختی از پا ما رو دربیاره توکل به خدا و توسل به ائمه و مشورت با همدیگه اس که نگهمون داشته تا با ناراحتی و درد و غمها و داغهای عزیزان بتونیم با سری بلند و استوار کنار بیائیم . واسه اینکه دلمون آروم بشه از اون دعاهای یاعلی و یا فاطمه قشنگتون کنید وایه من حقیر هم دعا کنید. امیدوارم زودتر دلتون اروم بگیره . التماس دعا

سبکبار ارجمند شیرین کلام سلام و عرض ادب . از اینکه با صلواتها و کلام شیرینتون دل ما را به ارامش دعوت میکنی سپاسگزارم همین عشق به ائمه و توکل بر خدا بوده که تا حالا تونستم بگم هستم . مادرم . بزرگم . پدرم و خیلی چیزهای دیگه که همه فکر می کنن هستم وگرنه مگه من چه قدرتی واسه تحمل این همه مصیبت دارم . التماس دعا و ازاون صلواتهای قشنگتون میخوام .

دوستان خوبم مریم خانمها . سارا خانمها . پرستو ساوه . دلشکسته های عزیز . گمشده گرامی. بنده ی خدا از بروجرد که خیلی وقته بعلت کثرت کار نمیاد و جاش خالیه . بنده ی خدا جزیره مجنون . آقا شهاب گرامی . مقداد گرانقدر . خروش بزرگوار و دیگر دوستان که تازه وارد هستن یا دوستانی که من اسمشون رو نبردم بدلیل عدم حضور ذهن حقیر
همگی سلام و عرض ادب و التماس دعا .
یاعلی
60431
نام: دلشکسته
شهر: از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ: 11/17/2008 11:59:05 AM
کاربر مهمان
  یاهو

خداجونم قرار نبود اینجوری باشه.مگه انصاف این نیست که به هر کسی به اندازه ای که شونه هاش طاقت داره بار بدی؟ مگه انصاف این نیست که از هر کسی به اندازه ی خودش انتظار داشته باشی؟ در حد خودش ازش امتحان بگیری؟
تو که خوت خوب میدونی این امتحانت در حد من نیست.من نمیتونم.تو که میدونی من بی طاقتم.تو که میدونی زود خم میشم.
خدا جونم تورو به کی قسم بدم آخه که از من بگذری،من توانشو ندارم.خدایا این بار خارج از توان شونه های منه.دارم له میشم.صدای شکستنمو مگه نمیشنوی؟
کمکم دیگه.آخه من باید دست به دامن کی بشم جز خودت.مگه نمیبینی چه زجری دارم میکشم.خدایا دلت چرا به رحم نمیاد؟من نمیگم چرا به این روز افتادم،چون تقصیر خودمه اما میگم خدایا تو که رحمان و رحیمی کمکم کن. تو این وضعیت تنهام نذار.تو این دنیای پر از فریب که همه بنده هات نه تنها جواب بدی رو با بدی میدن،بلکه جواب خوبی روهم با بدی میدن،تو جواب بدیهای منو با لطفت بده.
من از همه کس و همه جا بریدم،از خودت خواستم.مگه وعده ندادی بخوان تا اجابتت کنم؟وعده های خدا که مثل وعده های بنده هاش نیست.من خواندمت چرا اجابتم نمیکنی؟
خداجونم خودت خوب میدونی که تو این دلم داره چی میگذره؟من باید با این دل شکستم چه کنم؟؟؟؟

یاحق
60430
نام: محمد
شهر: قزوین
تاریخ: 11/17/2008 11:58:34 AM
کاربر مهمان
  تا خدا بنده نواز است به خلقش چه نیاز
می کشم ناز یکی تا به همه ناز کنم
60429
نام: نازی
شهر: کرمانشاه
تاریخ: 11/17/2008 11:46:20 AM
کاربر مهمان
  faghat khastam salami dade basham ..............التماس دعا
60428
نام: یاس
شهر: شیراز
تاریخ: 11/17/2008 10:39:25 AM
کاربر مهمان
  الان حالم بده دوس دارم باکسی حرف بزنم اماجز خدا کسی رو ندارم کمکم کن نمیخوام به گناه آلوده شم
60427
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/17/2008 10:29:24 AM
کاربر مهمان
 
.:: اِنّا لله وَ اَنّا اِلَیهِ راجِعوُن ::.

همه از خداییم ، به سوی خدا برویم.

*سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:

مردمان، مسافر كاروان مرگند، اما خود نمي‌دانند ، مرگ كاروان‌دار سفر زندگي است.

هدیه به روی نیکوی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) وبرای شادی روح این دو عزیز از دست رفته و به نیابت از همه ی شهدا و امام الشّهداء(ره) و شادی روح گذشتگان این جمع و حرف دل خصوصا سوگل حرف دل ، * ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء * به جای می آوریم و هدیه می نمائیم.

قُربَةً اِلَی الله.

* ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء *

*ختم اوّل : چه فرقی می کنه عزیز.(سلام و عرض تسلیت مجدّد.)
*ختم دوم : ایمان گرانقدر از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم : امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم : مریم ارجمند از شهر انتظار بهار و باران.
*ختم پنجم : دلشکسته بزرگوار از خرم آباد.(سلام و عرض ادب و تشکر از زحمتتون در اعلام آمار ختم قرآن در حرف دل. ان شاء الله با قوت ادامه بدین.)
*خنم ششم : فریال گرامی از تهران.
*ختم هفتم : پروانه ی ارجمند از شهر پیله های پرواز.
*ختم هشتم : پرستوی بزرگوار از شهر ساوه.
*ختم نهم : گل نرگس عزیز از ایران سرای من است.
*ختم دهم : سارای منتظر گرامی از مشهدالرّضا(ع).
*ختم یازدهم : م بزرگوار از شهر نگم بهتره.
*ختم دوازدهم : حنّانه ی گرانقدر از قم.(تعداد یک بسته ی نور شامل یک هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء هروقت که فرصت داشتید خصوصا بعد از نمازهای واجب ، بامعرفت کامل به جای بیارید.)
*ختم سیزدهم : هدهدغریب صبای گرامی.(سلام و عرض ادب و خیرمقدم. نیستید بزرگوار!)
*ختم چهاردهم : معصومه ی بزرگوار از تبریز.(سلام و عرض ادب و ممنون از مطالب نورانیتون.)
*ختم پانزدهم : جامونده ی گرامی از همین نزدیکیا.(سلام و عرض ادب و ممنون از مطالب پرمعنیتون.)
.
.
.
*ختم آخر : شهاب از شهر امید به رحمت خدا.

* بارالها به حق آیه های نورت ، قرآن مجید ، چشمان ما را به جمال نورانی گل نرگس ، مهدی موعود(عج) منوّر بفرما.


اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.

60426
نام: حمید رضا دهقان
شهر: مشهد
تاریخ: 11/17/2008 10:01:22 AM
کاربر مهمان
  فقط می گویم که در مورد شهدا سکوت اختیار کنیم شهدا خود شاهد و گواه و هنوز حافظ ایرانمان می باشند گهگا هی که دلم تنگ می شود احساسم را به کربلای شلمچه وطلائیه مفرستم انجایی که هنوز شهدا بال گشوده و با حضرت ابا عبد الله نماز عشق به پیشگاه حضرت معبود مگذارند. یا علی مدد
60425
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/17/2008 10:00:44 AM
کاربر مهمان
  .:: یا قاضی الحاجات ::.

*سلام به آقا سید مرتضی.

*سلام به حرف دل.

*سلام به اهالی باصفای حرف دل و خدا قوّت.

*حنّانه ی گرامی از قم ، سلام و عرض ادب و خیر مقدم و ممنون از مطالب خوبتون.
فریال بزرگوار از تهران پاسخی رو روز جمعه خدمتتون ارسال کردند که فکر می کنم هنوز ندیده اید که ذیلا خدمتتون اون پاسخ مناسب رو که پاسخ بنده هم تقریبا همون بود و دیگه نیاز ندیدم که پاسخ بدم خدمتتون ، درج می کنم و امیدوارم استفاده کنید.

60328

نام: فریال
شهر: تهران
ایمیل
تاریخ: 11/14/2008 9:20:25 AM

جمعه، بیست و چهارم آبان ماه 1387

حنانه خانوم ازقم سلام وعرض ادب:به نظرمن شمابه عنوان یک دخترخانوم نبایدشان وشخصیت خودتون رو پایین بیارین برای این که درمورداین موضوع باپسرخالتون صحبت کنیدبه نظرمن اگه بایه بزرگتردرمیون بگذاریدکه ایشون این قضیه روتوخانواده مطرح کنندبهتره تازه خوبه که ازاشناهاتون هستندوگرنه امکان داشت قضیه یه کم پیچیده بشه ولی به نظرمن این راه خوبیه که یه برادریامادروپدرتون این مساله رودرمیون بگذارید...(التماس دعا)

*البته این نکته رو هم اضافه می کنم که شما باید بعد از طرح موضوع و هماهنگی لازم از سوی والدینتون به راهکارهایی که در مورد ازدواج های فامیلی بالاخص از نوع دختر خاله،پسرخاله وجود داره توجه ویژه داشته باشید.
در ضمن در پاسخ فریال گرامی هم نکته ای وجود داشت و اون اینکه :
... شمابه عنوان یک دخترخانوم نبایدشان وشخصیت خودتون رو پایین بیارین ...

بنده با اینگونه تفکّرات کاملا مخالفم و معتقدم نباید قشری نگری وجود داشته باشه و به عنوان مثال بنده در توصیه ام به یک آقا جانب مردها رو بگیرم و یک خانم در توصیه به یک خانم جانبداری از خانم ها کنه ، بلکه اگه براساس شرع و منطق و آگاهی و عرف معمول و گاه صحیح آیین ازدواج مراحل لازم طی بشه مشکلی هم ان شاء الله پیش نمیاد.

این رو بدونید که دقت و عجله نکردن قبل از ازدواج بهترین کاره برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بعد از ازدواج.

موفق باشید و ان شاء الله خوشبخت بشید.

60424
نام: چه فرقی میکنه
شهر: هیچ جا
تاریخ: 11/17/2008 9:53:16 AM
کاربر مهمان
  سلام علیکم جمیعا

سلام به همه اهل دلیهای عزیز که با این تسلاهای زیبای خود غم را از دل آدمی میشویند . بیراه نیست اگر میگویم همه یاران یکدیگریم .
از همه بزرگواران به خصوص مریم خانم در انتظار بهاران. ایمان گرامی . پرستوی محترم . باران دل پاک . فریال بزگوار. شهاب عزیز.سبکبار بزرگ مرد. هر دو دلشکسته گرامی . پروانه محترم و احسان عزیزم کمال تشکر را دارم انشالله غم بر زندگی هیچ یک از دوستان وارد نشود.
یاران مراقب اعمال خود باشیم . مراقب آخرت و فردای خود باشیم.
شهاب عزیز از ختم بسیار پر باری که شروع فرمودید کمال تشکر را دارم . انشالله خداوند صبر را به خانواده هر دو بازمانده عطا فرماید و به بزرگی و کرامت خودش گناهان آن دو را ببخشد و بیامرزد.
انشالله.

ایمان گرامی دعا گو هستم انشالله که به حرمت خانم فاطمه زهرا دلتون شاد بشه به نور اهل بیت (ع)

یا علی و یا فاطمه
60423
نام: جامونده از قافله
شهر: همین نزدیکیا
تاریخ: 11/17/2008 9:52:16 AM
کاربر مهمان
  سلام
اگه لایقم میدونید منو تو جمع ختم شرکت بدید
<<ابتدا <قبلی 6049 6048 6047 6046 6045 6044 6043 6042 6041 6040 6039 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6044&mode=print