اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60402 |
نام:
هدهد غريب صبا
شهر:
غربت
تاریخ:
11/16/2008 5:03:20 PM
کاربر مهمان
|
به نام خالق هستي
سيد بزرگوار و دوستان عزيز سلام
اميدوارم منو از ياد نبردهباشيد.
باور كنيد دوست دارم بيشتر سر بزنم اما واقعاً سرم شلوغه.ولي از همتون التماس دعا دارم.
لطفا ختم هزار مرتبه سوره مباركه قدر و دو مرتبه زيارت عاشوراي حسيني را به نام بنده ثبت بفرماييد.
با احترام
اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
|
|
| 60401 |
نام:
م
شهر:
نگم بهتره
تاریخ:
11/16/2008 4:50:46 PM
کاربر مهمان
|
سلام اقاي شهاب عزيز من منظورم از بدبختي خوندن درس نبود شايد منظورمو بد رسوندم.ميخواستم ازتون خواهش كنم اسم منم تو ختمتون ثبت كنين البته اگه لطف كنين بهم بگين چطوري ميتونم اين ختمو انجام بدم خيلي ازتون ممنون ميشم.از شما عزيزا يه سوالي دارم كه ميتونه به يه نفر خيلي كمك كنه كه اينه كه عموم ۳ماه پيش فوت كرد از فوتش تاحالا تو خواب هر كي كه مياد همش ناراحته تا اينكه ديشب زنموم خواب ديد من به عموم يه كاغذ دادم كه روش ايه هاي قراني نوشته بود بعد به عموم گفتم اگه اينو بخوني نجات پيدا ميكنيو حالت خوب ميشه بعدش عموم كاغذو گرفتو باخوشحالي رفت.حالا من نميدونم واسه شادي روحش چه دعاهايي بخونم تا حالش خوب شه؟سوره ياسين وملك خوندم ولي فكر ميكنم شايد اون يه دعاي خاصي بود نميدونم؟
|
|
| 60400 |
نام:
سید عباس موسوی
شهر:
ابهر
تاریخ:
11/16/2008 4:48:15 PM
کاربر مهمان
|
سلام و خسته نباشید
به نظر من یکی از بهترین سایتهایی است که من تا به حال مشاهده نمودده ام امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشید و همگی با هم برای ظهور و سلامتی آقا امام زمان (عج) دعا کنیم . التماس دعا
|
|
| 60399 |
نام:
\\حنانه
شهر:
قم
تاریخ:
11/16/2008 4:36:01 PM
کاربر مهمان
|
منم خیلی دوست دارم توی این ختم دسته جمعی شرکت کنم.میشه اسم منو بنویسید؟
|
|
| 60398 |
نام:
شهاب
شهر:
امید به رحمت خدا
تاریخ:
11/16/2008 3:58:16 PM
کاربر مهمان
|
.:: اِنّا لله وَ اَنّا اِلَیهِ راجِعوُن ::.
همه از خداییم ، به سوی خدا برویم.
*سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:
مردمان، مسافر كاروان مرگند، اما خود نميدانند ، مرگ كارواندار سفر زندگي است.
هدیه به روی نیکوی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) وبرای شادی روح این دو عزیز از دست رفته و به نیابت از همه ی شهدا و امام الشّهداء(ره) و شادی روح گذشتگان این جمع و حرف دل خصوصا سوگل حرف دل ، * ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء * به جای می آوریم و هدیه می نمائیم.
قُربَةً اِلَی الله.
* ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء *
*ختم اوّل : چه فرقی می کنه عزیز.
*ختم دوم : ایمان گرانقدر از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم : امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم : مریم ارجمند از شهر انتظار بهار و باران.
*ختم پنجم : دلشکسته بزرگوار از خرم آباد.
*خنم ششم : فریال گرامی از تهران.
*ختم هفتم : پروانه ی ارجمند از شهر پیله های پرواز.
*ختم هشتم : پرستوی بزرگوار از شهر ساوه.
*ختم نهم : گل نرگس عزیز از ایران سرای من است.
.
.
.
*ختم آخر : شهاب از شهر امید به رحمت خدا.
* بارالها به حق آیه های نورت ، قرآن مجید ، چشمان ما را به جمال نورانی گل نرگس ، مهدی موعود(عج) منوّر بفرما.
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.
اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.
|
|
| 60397 |
نام:
سارای منتظر
شهر:
مشهدالرضا
تاریخ:
11/16/2008 3:37:57 PM
کاربر مهمان
|
سلام
اگه لایق میدونید یک ختمم به نام من ثبت کنید
ممنون و التماس دعا
با احترام تقدیم به شما عزیزان:
.::گمکرده ی دیرین::.
بیا ای دل از اینجا پر بگیرم
ره کاشانه ی دیگر بگیریم
بیا گمکرده ی دیرین خود را
سراغ از لاله ی پرپر بگیریم
زنده یاد قیصر امین پور
|
|
| 60396 |
نام:
گل نرگس
شهر:
ایران سرای من است
تاریخ:
11/16/2008 3:17:18 PM
کاربر مهمان
|
سلام برشهاب پرفروغ حرف دل
لطفا یک ختم هم برای من ثبت کنید
|
|
| 60395 |
نام:
حسن
شهر:
تهران
تاریخ:
11/16/2008 3:11:18 PM
کاربر مهمان
|
صل الله علیک یا صاحب الزمان
دیریست در آرزویی جانسوز می سوزم، اما چه سوختنی!!
دیریست در عشقی جان کاه می سوزم، اما...
آرزوی شهادت و عشق آقا و مولایم امام رضا(ع) مرا سوخت که اگر انتظار فرج نداشتم لحظه ای تاب ماندن در دنیا را نداشتم
یا صاحب الزمان چه کنم که چشمانم هر که و هر چه را میبیند جز شما
خدایا چه کنم با این همه درد
شهید علمدار:
برای بهترین دوستانتان آرزوی شهادت کنید
(ما که توفیق بهترین دوست بودن را نداریم ولی برادرانم دعایم کنید)
|
|
| 60394 |
نام:
ندا
شهر:
مشهد
تاریخ:
11/16/2008 3:09:58 PM
کاربر مهمان
|
دارم از بي كسي وعاشق موندن ميميرم مي خوام يكي كمكم كنه ولي نيست كسي
|
|
| 60393 |
نام:
مجتبی
شهر:
فم
تاریخ:
11/16/2008 2:41:10 PM
کاربر مهمان
|
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت سایت وزین آوینی
ما لوگوی سایتتان را در تارنگارمان قرار دادیم
در صورتیکه شما نیز لوگوی مارا در این سایت وزین و اارزشمند قرار دهید کمک بزرگی در راه پیش برد مسئله مهدویت انجام داده اید
پیشاپیش ز شما تشکر می کنم.
خدانگهدار
(مدیریت تارنگار گروه مهدویت بسیج دانشجویی دانشگاه ساوه)
|
|