اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60392 |
نام:
mohamad
شهر:
ahwaz
تاریخ:
11/16/2008 2:33:27 PM
کاربر مهمان
|
salam khoda joon salam mehrabun salam budo nabud
man hamun bandei hastam ke liaghate bandegie to ro nadare vali to hamchenan be fekresh hastio hamrahesh hastio komakesh mikoni khodaya roo siah tar az uni hastam ke zat chizi bekham vali age az to nakham bayad chikar konam az ki bekham ? az in bande hat ke khodeshun mohtaj tar az baghie hastan? khodaya nemidunam bayad che fekri dar morede etefaghe emrouz bayad bekonam vali ino midunam ke to az hame chiz bakhabari hata az dele man va shahed budi ke emrooz cheto be tapidan oftad khodaya mano bebakhsh age balad nistam dorost sohbat konamo harfamo bezanam khastam begam har etefaghi ke biofte to baz khodaye mehrabune manio baz raziam be rezaye to va baz omid daram be fazlo bakhsheshet vali khoda to khoob miduni ke man ba in eshgh khoo gereftam be har hal kheyli dostet daram ey mehrban tarine mehrbanan
ya ali
|
|
| 60391 |
نام:
پرستو
شهر:
ساوه
تاریخ:
11/16/2008 2:26:32 PM
کاربر مهمان
|
السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام عزیزای دلم
****************
امام صادق عليهالسلام : كانَ أبي يَقولُ : إذا هَمَمْتَ بخَيرٍ فبادِرْ ، فإنَّكَ لا تَدْري ما يَحْدُثُ
پدرم مىفرمود: چون آهنگ كار خوبى كردى ، در انجام آن شتاب كن ؛ زيرا نمىدانى كه چه پيش مىآيد.
الكافي : ج 2 ، ص 142 ، ح 3
********************
آقا شهاب گرامی میشه لطفا اسم من رو هم تو این ختم ثبت بفرما یین التماس دعا ازتون دارم
ایمان نازنینم امیدوارم که خدا بهتون آرامش بده
خیلی سخته که آدم نا آروم بشه من اینو با همه وجودم حس کردم یعنی یه جورایی حس همیشگیمه
می دونم که خودتون از بهترینایین اما حتما با زیارت عاشورا دلتون آروم می گیره به من که خیلی جواب می ده یا دو رکعت نماز زیر آسمون یه امام زاده که برای من معجزه می کنه
خدایا به هممون آرامش عطا کن
|
|
| 60390 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/16/2008 2:24:36 PM
کاربر مهمان
|
كوتاهترين فاصله بين مشكل و راه حلش ،
فاصله زانوهايت با زمين است.
كسي كه جلو خدا زانو بزنه ،
جلوي هر مشكلي مي ايسته
|
|
| 60389 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/16/2008 2:23:26 PM
کاربر مهمان
|
آن لحظه كه قلبت به خدا نزديك است،
آن لحظه كه ديده ات ز اشكي خيس است،
يادار كه سخت محتاج دعايت هستم
|
|
| 60388 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/16/2008 2:22:31 PM
کاربر مهمان
|
آسمان وقف نگاهت،
گل من.. مانده ام چشم به راهت،
گل من. هر کجا هستی
و باشی گویم
که خدا پشت و پناهت، گل من
|
|
| 60387 |
نام:
فریال
شهر:
تهران
تاریخ:
11/16/2008 1:53:48 PM
کاربر مهمان
|
گمشده جان نبینم ازاین حرفابزنی...کجامی خوایی بری گلم؟نکنه حرفای دلمون خستتون کرده...من که خیلی دلم براتون تنگ شده بودچراسرنمی زدید؟نمی گیدتواین باغ ادمایی هستن که منتظرحرفای دل قشنگتونه...راستی حرف دل هنوزهمون باغ قشنگ خودمونه...اگه دلتون گرفته من بااشتیاق منتظرنوشته هاتون هستم البته اگه منولایق شنیدن بدونید.
|
|
| 60386 |
نام:
دلشکسته
شهر:
خرم آباد
تاریخ:
11/16/2008 1:48:42 PM
کاربر مهمان
|
گفتمش نقاش را نقشی ّبکش از زندگی
با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید
گفتمش چون می کشی تصویر مردان خدا
تک درختی در بیابان یکه و تنها کشید
گفتمش نامردمان این زمان را نقش کن
عکس یک خنجر ز پشت سر پی مولاکشید
گفتمش راهی بکش کان ره رساند مقصدم
راه عشق و عاشقی و مستی و نجوا کشید
گفتمش تصویری از لیلی و مجنون بکش
عکس حیدر (ع)در کنار حضرت زهرا(س) کشید
گفتمش بر روی کاغذ عشق را تصویرکن
در بیابان بلا تصویر یک سقا کشید
گفتمش از غربت و مظلومی و محنت بکش
فکر کرد و چهار قبر خاکی از طه کشید
گفتمش سختی و درد و آه گشته حاصلم
گریه کرد..آهی کشید و زینب کبری کشید
گفتمش ترسیم کن تصویری از روی حسین
گفت:این یک را بباید خالق یکتا کشید
تابعد...
|
|
| 60385 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/16/2008 1:34:35 PM
کاربر مهمان
|
سلام دوست ارجمندم دلشکسته ممنون گاهی اتفاق می افته که آدمی نیاز داره حرف بزنه تا به آرامش برسه و من هم اینجا مامن آرامش و آسایشم می باشد.
ممنون از اینکه نام من رو درج کردی ومنو تو ختم هم شرکت دادین از شما هم آقا شهاب متشکرم و ممنون باز هم از همگی التماس دعا دارم .
یاعلی
|
|
| 60384 |
نام:
گم شده
شهر:
تبریز
تاریخ:
11/16/2008 1:07:27 PM
کاربر مهمان
|
دلم خیلی گرفته . حرف دل هم یه جورایی پریشونه.
دیگه اینجام جای موندن نیست.
دیریست که از خانه خرابان جهانم
بر سقف فروریخته ام چلچله ای نیست
|
|
| 60383 |
نام:
\حنانه
شهر:
قم
تاریخ:
11/16/2008 1:06:40 PM
کاربر مهمان
|
دلت را خانه ی ما کن مصفا کردنش با من/به ما درد دل افشا کن مداوا کردنش بامن/اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را/بیا یک لحظه با ما باش وا کردنش با من/بیفشان قطره ی اشکی که من هستم خریدارش/بیاور قطره ای اخلاص دریا کردنش با من/اگر درها برویت بسته شد دل بر مکن باز آ/در این خانه دق الباب کن وا کردنش با من/به من گو حاجت خود را اجابت میکنم آنی/طلب کن آنچه می خواهی مهیا کردنش با من/بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را/بیاور نیک و بد را جمع منها کردنش با من/اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت/تو نام توبه را بنویس امضا کردنش با من
|
|