هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60372
نام: پرستو
شهر: ساوه
تاریخ: 11/16/2008 9:44:33 AM
کاربر مهمان
  السلام علیک یا اباعبداله
سلام
سلام به همه اهالی حرف دل به همه نازنین ها

********************

آنان که خاک را به نظر کيميا کنند
آيا بود که گوشه چشمی به ما کنند

دردم نهفته به ز طبيبان مدعی
باشد که از خزانه غيبم دوا کنند

معشوق چون نقاب ز رخ در نمی‌کشد
هر کس حکايتی به تصور چرا کنند

چون حسن عاقبت نه به رندی و زاهديست
آن به که کار خود به عنايت رها کنند

بی معرفت مباش که در من يزيد عشق
اهل نظر معامله با آشنا کنند

حالی درون پرده بسی فتنه می‌رود
تا آن زمان که پرده برافتد چه‌ها کنند

گر سنگ از اين حديث بنالد عجب مدار
صاحب دلان حکايت دل خوش ادا کنند

می خور که صد گناه ز اغيار در حجاب
بهتر ز طاعتی که به روی و ريا کنند

پيراهنی که آيد از او بوی يوسفم
ترسم برادران غيورش قبا کنند

بگذر به کوی ميکده تا زمره حضور
اوقات خود ز بهر تو صرف دعا کنند

پنهان ز حاسدان به خودم خوان که منعمان
خير نهان برای رضای خدا کنند

حافظ دوام وصل ميسر نمی‌شود
شاهان کم التفات به حال گدا کنند

***************
التماس دعا
60371
نام: احمد شاه قلندری
شهر: کابل
تاریخ: 11/16/2008 9:33:29 AM
کاربر مهمان
  من به مدت 23 سال در ایران تهران شاه عبدول عظيم زندکی کردم وبعد از این که پدر ومادرم را از دست دادم درکمال تنهای وبیکسی وفقد با یک سری تفکرات به افقانستان برگشتم دیدم که این ها همه یک سری تفکرات قلت بود ویک مثعله مهم من در افقانستان به نام ایرانی یاد میشودم ومجبور به ایران رحسپار شدم در ایران به عنوان افقانی یاد مشدم ودوباره به افقانستان امدم من گمشده وطن را راراهنمای کنید چرا که من با عادات وعننات ایران بزرگ شده ام امیدوارم مرا ازاین سیلاب برهانید با تشکر قلندر
60370
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/16/2008 9:11:47 AM
کاربر مهمان
  سوگند به اسب و زیتون و ماه

خداوند گفت:سوگند به اسبان دونده ای که نفس نفس می زنند؛سوگند به اسبانی که به سم از سنگ آتش می جهانند؛ اسبان شنیدند و چنین شد که بی تاب شدند و چنین شد که دویدند، چنان که از سنگ آتش جهید. اسبان تا همیشه خواهند دوید از اشتیاق آن که خدا
نام شان را برده است؛
خداوند گفت: سوگند به انجیر و سوگند به زیتون. و زیتون انجیر شنیدند
چنین شد که رسم روییدن پا گرفت و سبزی آغاز شد و چنین شد که دانه شکفتن آموخت و خاک رویاندن و چنین شد که انجیر جوانه زد
و زیتون میوه داد؛
خداوند گفت: سوگند به آفتاب و روشنی اش. سوگند به ماه چون از پی آن بر آید
سوگند به روز چون گیتی را روشن کند و سوگند به شب چون فرو پوشد و
سوگند به آسمان و سوگند به زمین؛
آن ها شنیدند و چنین شد که آفتاب بالا آمد و ماه از پی اش. و چنین شد که روز روشن شد و شب فرو پوشید. و چنین شد که آسمان بالا بلند شد و
زمین فروتن؛ و انسان بود و می دید که خداوند به اسب و به انجیر قسم می خورد، به
ماه و به خورشید و به هر چیز بزرگ و کوچک؛
و آن گاه دانست که جهان معبدی مقدس است و هر چه در آن است متبرک و مبارک است؛
پس انسان مومنانه رو به خدا ایستاد و تقدیس کرد اسب و زیتون و
ماه را، آفتاب را و انجیر و آسمان را...؛
از کتاب بال هایت را کجا جا گذاشتی؟
60369
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/16/2008 9:09:49 AM
کاربر مهمان
  سلام به آقا سید بزرگوار آقا سید مرتضی ، آقا سید یه روزی حدود هشت ماه پیش خیلی دلم شکسته بودباید یادت باشه وقتی سرگردون تو گوگل می گشتم و نمی دونستم کجا برم و چکار کنم یهو حرف دل جلوم بازشد اینو بهفال نیک گرفتم من دعوت شدم به جائی که همه خوبن همه مومن هستن هرکاری که می کنن اقلا به همدیگه دروغ نمی گن آخه دلیلی واسه دروغ گفتن ندارن .
اومدم اینجا آروم شدم زندگی گذشته و مسائلی را که از سر گذروندم گفتم بعضی از بچه هات آقا سید، با حرفاشون دلداریم دادن ، کمکم کردن تا به آرامشی که میخوام برسم و رسیدم .
باز دوباره خیلی بهم ریخته هستم همون جریان هشت ماه پیش ، نمی دونم چی از جونم میخواد به من چه که تو چه کردی یا میخوای چکار کنی ، که واسم تعریف کنی ، من اگر بخشیدم چون خودم رو دوست داشتم من اگر بخشیدم به خدا واگذارش کردم که انتقام منو بگیره دیگه کاری ندارم که چی شد یا چی نشد . من دارم زندگی خودم رو می کنم . آقا سید نمی دونم چه کنم دارم حسابی قاطی می کنم ، کسی که به زن و بچه هاش رحم نکنه من می دونم خیلی عادیه به منهم نباید رحم می کرد ، من یه اشتباه کردم و تاوان آن را هم دادم . اینجا واسش نوشتم پیش شما آقا سید چون میاد اینجا سر می زنه و گاهی مطالب رو می خونه ، می گم برو دنبال زندگی جدیدت دست از سر من و زندگیم بردار ، من میخوام با گذشته ام با همسر مرحومم با بچه هام با آرامش زندگی کنم . تو تاریخچه و نقشه زندگی من تو گم و محو شدی رهایمان کن .

سلام به دوستان و همراهان حرف دل

دوست خوبم پرستو از ساوه سلام . ممنون ازاینکه به فکر ما هستی همین خواستن هاست که به همه ما آرامش داده . التماس دعا دارم
آقا شهاب سلام خسته نباشی مومن از اون دعاهای نابت که همیشه واسم میکنی تا به آرامش برسم میخوام الان محتاجشم .
چه فرقی می کنه گرامی سلام و عرض ادب . می دونم خیلی خودتون الان ناراحت هستین و گرفتار خدا صبرتون بده واسه مرگ شمسی خانم من را در غم خود شریک بدانید . ولی از اون دعاهای یا علی و یا فاطمه ات میخوام
سبکبار گرامی سلام و عرض ادب از اون صلواتهای آرامش بخشت می خوام . التماس دعا

دوستان و همراهان حرف دل بیائیم برای هم و بیاد هم دعا کنیم تا مشکلاتمون زودتر حل بشه . التماس دعا

یاعلی

60368
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/16/2008 8:39:42 AM
کاربر مهمان
 
.:: یا ذالجلال و الاکرام ::.

*سلام به آقا سید مرتضی.

*سلام به حرف دل.

*سلام به اهالی باصفای حرف دل.

*م بزگوار از نگم بهتره ، سلام و عرض ادب.
تاجایی که بنده اطلاع دارم هیچ سعادتی بالاتر از تحصیل علم نیست. دید شب امتحانی و نگاه به چشم مصیبت به درس اصلا راهگشا نیست بزرگوار.
ان شاء الله اسمتون در میاد برای زیارت خانه ی خدا. بسپرید به خود حضرت دوست. اگه اسمتون رو ثبت کرد رحمتشه و اگه نه حکمتشه و مطمئنا می خواد که به موقعش و بهترش رو بهتون عطا کنه. کالبد زمان نباید باعث بشه ما فکر کنیم خدا ما رو فراموش کرده و یا دوستمون نداره.
ان شاء الله در همه ی مراحل زندگیتون موفق باشید.


اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.

60367
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 11/16/2008 8:03:20 AM
کاربر مهمان
  شادي قلب مطهر وليعصر عج وشفاي بيماران صلواتي بفرستيد
60366
نام: سارای منتظر
شهر: مشهدالرضا
تاریخ: 11/16/2008 5:24:09 AM
کاربر مهمان
  .::اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم::.

*سلام آقا سید!
*سلام دوستان
کاش مینوشتید برای مشکلاتی که دارم چه دعا و نماز و چه ختمایی رو بردارم
البته تازه یاد گرفتم نمازی رو که امام صادق سفارش کردند خیلی با حاله
از شما هم کمک میخوام .سبک بار عزیز ممنون از یاد آوری صلوات قشنگه برام دعا بفرمائید
***************
همیشه بیادتون سارای عاصی

خیلی التماس دعا دارم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

60365
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 11/16/2008 2:11:27 AM
کاربر مهمان
  جه فرقي ميكنه .عزيز دل تسليت بشماومابقي عرض ميكنم وبراي مرحومه درآن سرا طلب عفو ومغفرت وراحتي دارم ،دوست وهمراه من ناراحت نباش انشاا...ربت منزل بهتراز اين دنياي خاكي بهش عنايت ميكنه ،شادي روحش الفاتحه مع صلوات
60364
نام: شهاب
شهر: امید به رحمت خدا
تاریخ: 11/15/2008 11:22:16 PM
کاربر مهمان
  .:: انّا لله و انّا الیه راجعون ::.

همه از خداییم ، به سوی خدا برویم.

*سیّد شهیدان اهل قلم ، شهید سیّد مرتضی آوینی:

مردمان، مسافر كاروان مرگند، اما خود نمي‌دانند ، مرگ كاروان‌دار سفر زندگي است.

*چه فرقی می کنه ی عزیز و ارجمند حرف دل سلام و عرض ادب و تسلیت.
ان شاء الله خداوند ایشون رو با اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السّلام) محشور بفرماید.
تا جایی که از سخنان حضرتعالی در گذشته برمی اومد ایشون بیماری داشتند ، ان شاء الله با صبر بر این بیماری اجر اُخروی برده اند و تقرّب الی الله کسب کرده اند.
خیلی متاثّر شدم بزرگوار. بنده هم در غم فقدان یکی از بهترین دوستانم چندین روزه حال خوشی ندارم. نحوه ی پرواز ایشون خیلی فجیع و در عین حال شهادتگونه بود(در راه طلب رزق و روزی برای عیال.) و از شدت فجاعت معذورم از توضیحش.
هدیه به روی نیکوی حضرت بقیة الله الاعظم(عج) وبرای شادی روح این دو عزیز از دست رفته و به نیابت از همه ی شهدا و امام الشهداء(ره) و شادی روح گذشتگان این جمع و حرف دل خصوصا سوگل حرف دل ، * ختم هزاران سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء * به جای می آوریم و هدیه می نمائیم. قُربَةً اِلَی الله.


*ختم اوّل هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء: چه فرقی می کنه عزیز.
*ختم دوم هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء: ایمان بزرگوار از شهر توکل به خدا.
*ختم سوم هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء: امیدوار بزرگوار حرف دل.
*ختم چهارم هزار سوره ی مبارکه ی قدر + ده زیارت عاشوراء: مریم بزرگوار از شهر انتظار بهار و باران .
.
.
.
*ختم آخر هزار سوره ی قدر + ده زیارت عاشوراء: شهاب از شهر امید به رحمت خدا.

* بارالها به حق آیه های نورت ، قرآن مجید ، چشمان ما را به جمال نورانی گل نرگس ، مهدی موعود منوّر بفرما.

اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.

اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم.

60363
نام: مرتضی
شهر: تهران
تاریخ: 11/15/2008 10:56:52 PM
کاربر مهمان
  این همه لاف زن و مدعی عصر ظهور

پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

سالها منتظر سیصد و اندی مرد است

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید

به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم

..:::اللهم عجل الولیک الفرج:::..
<<ابتدا <قبلی 6043 6042 6041 6040 6039 6038 6037 6036 6035 6034 6033 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6038&mode=print