هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60362
نام: دلشکسته
شهر: از شهر مردمان بی رحم و بی وجدان
تاریخ: 11/15/2008 10:44:52 PM
کاربر مهمان
  یاهو

چه فرقی میکنه ی گرامی تسلیت عرض میکنم.خداوند روحشونو قرین رحمت کند انشاالله.من رو هم در غم خودتان شریک بدانید.


پرستوجان ممنون که هنوزم دعام میکنی.خیلی محتاجم.


فریال عزیز به نظر من شما روح و قلب بزرگی داری.این نوع برخورد با این موضوع از عهده ی هر کسی بر نمیاد.



التماس دعا از همه اونایی که آبرویی پیش خدا دارند.
یاحق
60361
نام: مرتضی
شهر: تهران
تاریخ: 11/15/2008 10:08:04 PM
کاربر مهمان
  این همه لاف زن و مدعی عصر ظهور

پس چرا یار نیامد که نثارش باشیم

سالها منتظر سیصد و اندی مرد است

آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

اگر آمد خبر رفتن ما را بدهید

به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم

..:::اللهم عجل الولیک الفرج:::..
60360
نام: :((((
شهر:
تاریخ: 11/15/2008 9:35:05 PM
کاربر مهمان
  با يه امتحان ساده معلوم شد كه ادمين همون شهاب خان معظم هستن.همتون يه مشت ادم رياكار و متقلب هستيد.
60359
نام: غزل
شهر: تبریز
تاریخ: 11/15/2008 8:43:39 PM
کاربر مهمان
  جزاشک کسی به یادم نیست جزغصه کسی دست به دامانم نیست هردرزدهام برای درمان جنون جزمرگ کسی به فکر درمانم نیست
60358
نام: فريال واعظي
شهر: تهران
تاریخ: 11/15/2008 8:42:44 PM
کاربر مهمان
  "چه فرقی می کنه ی محترم باسلام وعرض ادب" تسلیت عرض می کنم امیدوارم غم اخرتان باشدوخداوندبه شماوخانواده ی گرامیشان صبرعطاکند.
60357
نام: م
شهر: نگم بهتره
تاریخ: 11/15/2008 8:04:40 PM
کاربر مهمان
  سلام به همه دوستای خوبم.تو رو خدا واسم دعا کنین اسمم تو قرعه کشی عمره دانشجویی دربیاد.بینهایت دلم میخواد برم مکه.ای خدا یعنی میشه بیام.اگه برم واسه همتون دعا میکنم.دلم واسه محمد یه ذره شد.از خرداد دیگه ندیدمش.خدا کمکم کن.منه بدبخت فردا امتحان دارم ولی یدفعه دلم هواتونو کرداومدم سر بزنم بعد برم پی بدبختیم.اقای شهاب ازتون ممنونم کمکم کنین.
60356
نام: مریم
شهر: انتظار بهار و باران
تاریخ: 11/15/2008 6:58:38 PM
کاربر مهمان
  خدایا
دنبال یه جای خلوت و فراغ بال می گردم تا چند لحظه ای روی افکار خودم مکث کنم!
کاش تو هم اینجا باشی!
کاش
خدایا
من هنوز هیچی یاد نگرفتم، تا ابد هم که از من دریغ کنی یاد نخواهم گرفت.
کاش می تونستم بگم برام مهم نیست ، کاش می تونستم بگم بی خیالم اما ...
صلاح ندیدی ؟
سعی می کنم قبول کنم که نخواستی اما قول نمی دم که ناراحت نباشم .
قول نمی دم که توی خلوت اشک نریزم و
هیچ قولی نمی دم...
هیچ قولی برای خوب بودن نمی دم .
هیچ قولی برای تغییر نمی دم ، چون خودت نخواستی!



60355
نام: عباس
شهر: اصفهان
تاریخ: 11/15/2008 5:15:04 PM
کاربر مهمان
  با عرض سلام خسته نباشید
می خواستم اگر بشود تفسیر المیزان را به صورت کتاب الکترونیکی یا نرم افزار برایم ایمیل کنید .
با تشکر عباس
60354
نام: باران
شهر: دوست دارم کربلا باشه
تاریخ: 11/15/2008 4:43:13 PM
کاربر مهمان
  سلام

چه فرقی میکنه بزرگوار تسلیت میگم.





دعاکنیم دلامون دست نخورده بمونه برای خودش
یازهـــــــــــــــــــــــــرا
60353
نام: سمیرا
شهر: بابل
تاریخ: 11/15/2008 3:58:34 PM
کاربر مهمان
  نه !

کاری به کار عشق ندارم
من هیچ چیز و هیچ کس را دیگر
در این زمانه دوست ندارم
انگار
این روزگار چشم ندارد من و تو را
یک روز خوشحال و بی ملال ببیند
زیرا هر چیز و هر کس
که دوست تر بداری
حتی اگر یک نخ سیگار یا زهر مار باشد
از تو دریغ میکند
پس با همه وجودم خود را زدم به مردن
تا روزگار دیگر کاری به کار من نداشته باشد
این شعر را هم نا گفته میگذارم ....
تا روزگار بو نبرد ....
گفتم که ...
کاری به کار عشق ندارم !
<<ابتدا <قبلی 6042 6041 6040 6039 6038 6037 6036 6035 6034 6033 6032 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6037&mode=print