اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
| | هرچه می خواهد دل تنگت بگو |
| 60352 |
نام:
زينب
شهر:
تهران
تاریخ:
11/15/2008 3:16:46 PM
کاربر مهمان
|
هرچي دل تنگت مي خواهد بگو
|
|
| 60351 |
نام:
گل نرگس
شهر:
ایران سرای من است
تاریخ:
11/15/2008 3:14:26 PM
کاربر مهمان
|
26 آبان
آزادي سوسنگرد
محدوده زماني: 1359/8/26
|
|
| 60350 |
نام:
پرستو
شهر:
ساوه
تاریخ:
11/15/2008 2:34:46 PM
کاربر مهمان
|
السلام علیک یا ابا عبداله
سلام
سلام به آقا سید
سلام به همه اهل دلیها
امام باقر عليهالسلام : ما عُبِدَ اللّهُ بشيءٍ أحَبَّ إلَى اللّهِ مِن إدْخالِ السُّرورِ عَلَى المؤمنِ
خداوند با چيزى محبوبتر از شاد كردن مؤمن پرستيده نشده است.
الكافي : ج 2 ، ص 188 ، ح 2
چه فرقی می کنه گرامی از خداوند برای شما و خانواده محترم شمسی خانم صبر می خوام من ایشون رو نمی شناختم و حتی نسبتشون با شمارو اما برای مریضتون دعا می کردم اما به هر حال کاسه عمر ایشون هم سر اومده بوده
من فقط می دونم که غم از دست دادن عزیز خیلی سخته و امیدوارم که خدا بهتون صبر عنایت کنه و روح اون بزرگوار رو در آرامش قرار بده
برای شادی روح ایشون یه حمد و سوره قرائت کنین
فریال نازنینم کم غصه بخور خانومی حتما یه حکمتی تو کاره که من و تو ازش غافلیم من که همیشه به یادتم و اگه مقبول باشه دعا می کنم هم برای شما هم برای آرامش دلشکسته های نازنینم و هم ایمان خانم گلم که ندیده خیلی دوسش دارم و هم برای همه اهل دلیهای نازنین
خانم ایمان عزیزم خدا نکنه دلتون گرفته و شکسته باشه امیدوارم که مشکلی نباشه و همه چیز رو به راه باشه تا نکنه دل نازنینتون بگیره - راستی حال دختر خانومتون چطوره ان شاءالله که بهتر شده باشند
التماس دعا از همه
***************
گل بی رخ يار خوش نباشدی
بی باده بهار خوش نباشد
طرف چمن و طواف بستان
بی لاله عذار خوش نباشد
رقصيدن سرو و حالت گل
بی صوت هزار خوش نباشد
با يار شکرلب گل اندام
بی بوس و کنار خوش نباشد
هر نقش که دست عقل بندد
جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ
از بهر نثار خوش نباشد
|
|
| 60349 |
نام:
پانته آ
شهر:
تهران
تاریخ:
11/15/2008 2:32:53 PM
کاربر مهمان
|
من یکی را دوست دارم اما نتونستم نگهش دارم زمانی که فهمیدم دوسش دارم از دستش داده بودم بعد از یکسال الان می خوام برگرده من غرورمو خیلی جلوش خورد کردم دیگه نمی خوام اما دوست دارم دوباره بدستش بیارم نمی دونم چیکار کنم
|
|
| 60348 |
نام:
ندارم
شهر:
جهنم
تاریخ:
11/15/2008 1:54:03 PM
کاربر مهمان
|
اين بهشت كجاست؟خيلي ها ميان پيش من و ميگن بهشتي هستند و منو جهنمي ميدونند.مزاحم شدم كه بپرسم اين بهشت كجاست كه هر ارازل و اوباشي ادعاشو داره.انگار هر پسري ريش بذاره و هر دختري چادر سرش كنه و در ضمن عضو بسيج بشه بهشتيه اما بقيه جهنمي هستن.
بابا اشكال نداره ما جهنمي شما خوب باشيد بريد بهشت .به ما كاري نداشته باشيد
در ضمن شماهايي كه ادعا دارين .به قول خودتون امر به معروف و نهي از منكر ميكنيد آيا اصلا خودتون رعايت ميكنيد.
با تشكر
سردار جهنم
|
|
| 60347 |
نام:
ایمان
شهر:
توکل به خدا
تاریخ:
11/15/2008 1:50:23 PM
کاربر مهمان
|
سلام به سید بزرگوار حرف دل
سلام به دوستان و همراهان حرف دل
سلام به چه فرقی می کنه بزرگوار . واقعا امروز گرفته و دلشکسته بودم اصلا نمیخواستم بنویسم ولی حالا که آمدم و نوشته هاهوت رو خوندم حسابی دلم گرفته تر و شکسته تر شد ، از اینکه شمسی خانم به رحمت خدا رفتند خیلی ناراحت شدم ولی شاید خداوند به این آرامش ایشان را رسانده برایشان بهتر بوده نمی دانم چه مصلحتی در کار است ولی برای ما مرگ عزیزان سخت است و خیلی دل میخواد که بتوانیم بیان کنیم و مرگشان را راحت تحمل کنیم .
ولی بهر حال خدواند رحمت کند ایشان را من که حسابی جا خوردم نمی دونم چطوری بگم خدا به شما و خانواده اش صبر و به ایشان رحمت الهی را عطا فرماید.
دوست ارجمندم مریم خانم از بهار و باران سلام دوست خوبم خدا را شکر که دوباره آمدی و ممنون از احوالپرسیتان ، امیدوارم هرچه زودتر همه بیماران خصوصا حرف دلی شفا یابند.
سورنای گرامی سلام و عرض ادب شفای برادرتان را از خداوند بزرگ خواهانم و دعا می کنم شفا یابند صبور باشید
مقدار ارجمند سلام و عرض ادب برای پسر عمویتان دعا خواهیم کرد همشهری صبور باشید .
التماس دعا
یاعلی
|
|
| 60346 |
نام:
حبیبه
شهر:
آ غ چلدران
تاریخ:
11/15/2008 12:44:18 PM
کاربر مهمان
|
من با چه کسی ازدواج خواهم کرد
|
|
| 60345 |
نام:
مریم
شهر:
انتظار بهار و باران
تاریخ:
11/15/2008 12:18:49 PM
کاربر مهمان
|
برادر محترم چه فرقی میکنه ، واقعا متاثر شدم . برای شما و بستگان ایشون آرزوی صبر و سلامتی دارم . البته خدا رو باید شکر گزار باشیم که به آرامش رسیدند. امیدوارم که خانواده ی ایشون بتونند غم از دست دانشونو تحمل کنند .
برای شادی روح ایشان :
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
|
|
| 60344 |
نام:
lotfi
شهر:
tehran
تاریخ:
11/15/2008 12:09:52 PM
کاربر مهمان
|
mhkhastam lotfan sharayete tasise polis +10 ro baraye ijad dar shahrestanaro begin
|
|
| 60343 |
نام:
شهید
شهر:
دارالسلام
تاریخ:
11/15/2008 11:49:59 AM
کاربر مهمان
|
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان د دست اندر کاران، من چند روزی بیش نیست که با این سایت آشنا شده ام خیلی عالی بود ولی خواهشمندم اگر ممکنه در بخش صوتی و تصویری قسمتهای مداحی و مرثیه همچنین قرائتهای مجلسی قران را به روز برسانید.
در ضمن از شما التماس دعا دارم امیدوارم با دعای شما گره از کارهای من باز بشه و به آرزوم برسم
|
|