هرچه می خواهد دل تنگت بگو
نام:
ایمیل:  اختیاری
شهر:  
درج مطلب
کد امنیتی:
CAPTCHA code image
Change the code
   

کاربر گرامی! مطالب شما پس از تایید مدیر حرف دل در این صفحه نمایش داده می شود.

اهــــــل دل ای نازنین هــایم ســـلام
ســایه تان اینجا همیـشه مســــــتدام
بـا شـما قلـــــبم منـــــوّر می شـــود
حــال من یك حـــال دیــگر می شـــــود
حـــــرف دل ، اینـجا پناهم داده است
دلـــــــبری قــــــولِ نگـــــاهم داده است
بزمتان ، جــــــانِ مــــــــرا بـر بـاد كـرد
حــــــرف دل ، مـــــا را چنین معـتاد كـرد
حـرف دل، پُر گشته از یــــاران عشق
گـــونه هـا تـَــــر گشته از باران عشـــق
عــاشــقان مبهوت خالش می شوند
مست و شـیدای "وصالش" می شـوند
 هرچه می خواهد دل تنگت بگو
60262
نام: ایمان
شهر: توکل به خدا
تاریخ: 11/12/2008 3:24:22 PM
کاربر مهمان
  عاشق آن است كه يا ديده به گل وا نكند

يا به غير از گل روي تو تماشا نكند


به گداي تو اگر هر دوجهان را بخشند

رد كند از تو به غير از تو تمنا نكند


شرر عشق تن و جان كسي را سوزد

كه چو پروانه به آتش زده پروا نكند


شمع فيضش همه شعله است به پروانه بگو

يا كه پروا نكند يا پر خود وا نكند


چشم بيمار تو بيمار كند هر كس را

جان دهد ْآرزوي فيض مسيحا نكند


ديدن روي تو با دادن جان شيرين است

رو نما تا كه كسي روي به دنيا نكند


گر به بازار دو عالم گذرم ديده من

جز تماشاي تو اي يوسف زهرا نكند


پاي تا سر همه سوزم به خدا سوز مرا

به جز از آتش عشق تو مداوا نكند


هر چه پيرايه زمضمون به غزل ميبندم

غزلم را به جز از نام تو زيبا نكند
60261
نام: غبد االهي
شهر: اصفهان
تاریخ: 11/12/2008 2:24:04 PM
کاربر مهمان
  پركس وبي كسم وزين ياران
غم گساري وهواخواهي نيست
لاف دلجويي بسيار زنند
ليك جز لحظه كوتاهي بيش نيست
60260
نام: سبكبار
شهر: يه كوشه دنيا
تاریخ: 11/12/2008 1:58:52 PM
کاربر مهمان
  برستو ازساوه ،محتاجيم بدعا ،انشاا...موفق وسربلند باشي صلواتي بر مهدي عج بفرست..،،،،،،،،اميدوار ازتهران وعليكم سلام التماس دعا ،،براحمد مختار ووصي بر حقش علي بن ابيطالب صلواتي بفرستيد
60259
نام: پرستو
شهر: ساوه
تاریخ: 11/12/2008 1:47:10 PM
کاربر مهمان
  پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله : تَذاكَروا وتَلاقوا وتَحَدّثوا ؛فإنَّ الحَديثَ جِلاءٌ للقُلوبِ ، إنَّ القُلوبَ لَتَرينُ كما يَرينُ السَّيفُ ، جِلاؤها الحَديثُ

با يكديگر مذاكره [علمى] و ملاقات كنيد و حديث بگوييد؛ زيرا حديث صيقل دل‏هاست . دل‏ها همچون شمشير زنگار مى‏گيرد و صيقل آنها به حديث است.

الكافي : ج 1 ، ص 41 ، ح 8 (العلم والحكمة في الكتاب والسنة : ص 38


التماس دعا
60258
نام: بد بخت
شهر: آخرالزمان انتهای کوچه گناه کاران
تاریخ: 11/12/2008 1:46:07 PM
کاربر مهمان
  پنجره زیباست اگر بگذارند
چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند
من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم
عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند

امید وارم در این دوره آخرالزمان شهدا به داد ما برسند
ما که تا حالا خیلی بد بودیم امیدوارم شما خوبها هم برای آدم شدن من دعا کنین
یادتون باشه برای ظهور آقا دعا کنین
60257
نام: دلشکسته
شهر: خرم آباد
تاریخ: 11/12/2008 1:09:52 PM
کاربر مهمان
  نمی دانم چه بگویم
دلم واقعاگرفته تا حال شده ناامید بشی احساس تنهای توی یک جمع بزرگ بکنی توی این دنیا هیچ کس درد هیچ کس رو نمی فهمه هیچ کس و هیچ چیز به دادت نمیرسه فقط فقط خدا هست که به دادت برسه سید حرفامو دارم برای تو میزنم میدونم که همه اهل دل خوب هستن همه پیش خدا آبرو دارن ولی من چی هیچی سید نمی دانم چرا بابا یکی دو روز است بدجوری ذهنم رو بخودش مشغول کرده سید به بابا بگو اینجا دخترت همیشه آرزوش این بوده و هست که واسه یه بار هم که شده روی ماهتو ببینه ولی افسوس که هیچ که هیچ ...آخه دو روز پیش یکی از دوستای بابام اتفاقی دیدم گفت تو دختر فلانی نیستی گفتم چرا بعد محکم با دست زد روی زانوش فقط گفت آخ آخو دیگر هیچ نگفت آخ من سه ساله بودم که بابام شهید شد حالا خیلی دوستدارم همرزماشو بینم یا از یادگاران دوران دفاع مقدس خاطرات ان زمان را بشنوم ولی نمیدانم چطور کجا آقاسید تو که حرف دل من میشنوی خودت یه کاری کن یه دعای که دل منم اروم بشه آقاسید التماس دعا بحق سالارشهیدان اباعبداله الحسین راستی سلام به همه همرزمان بابام همه دلاورمردان صبور استوار منو مثل دختر خودتون بدونیدو برام دعا کنید
نمی دانم امروز چرا اینطوری شدم خوب روزگار اینجوری دیگه یه روز بروفق مراد یه روزم ...ولی خوشبحال کسی که دل به این دنیا نبنده
تابعد....
یا علی
60256
نام: آلهه
شهر: مشهد
تاریخ: 11/12/2008 11:56:31 AM
کاربر مهمان
  سلام من ازتون یه خواهش دارم هر کدومتون که با خدا رفیق تر امشب بره پیششو بهش بگه یه نفر تو کره زمین -قاره اسیا -کشور ایران -شهر مشهد خیلی دلش برات تنگ شده برا دستات نورت بگین بیاد کمکم کنه
60255
نام: سمیرا
شهر: بابل
تاریخ: 11/12/2008 11:51:50 AM
کاربر مهمان
  آهاي ! با توام !
برگشت و به من نگاه کرد. دست و پام رو گم کردم. آخه اون هيچ وقت بر نميگشت. چرا اينجوري نگاهم ميکرد ؟ مگه به من بدهکار نيست ؟ شايد من بهش بدهکارم ؟! اصلا چي ميخواستم بگم ؟!
- ببخشيد ! مزاحم شدم ... شما کار خودتونو بکنيد !
برگشت و رفت و مثل هميشه، کار خودش رو کرد.
و من هنوز يادم نمياد چرا صداش کردم.
به هرحال... باز صداش ميکنم.
60254
نام: شیرین
شهر: تهران
تاریخ: 11/12/2008 11:26:04 AM
کاربر مهمان
  کاش زندگی هم دنده عقب داشت.
60253
نام: الهه
شهر: مشهد
تاریخ: 11/12/2008 11:21:09 AM
کاربر مهمان
  خدایا کجایی منو نجات بدی دلم گرفته ولی هیچ کس صدای منو نمی شنوه فقط به تو توکل می کنم و فقط از تو یاری می جویم ای مهربان ترین مهربانان
<<ابتدا <قبلی 6032 6031 6030 6029 6028 6027 6026 6025 6024 6023 6022 بعدی> انتها>>



Logo
https://old.aviny.com/guestbook/default.aspx?Page=6027&mode=print