مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف:
طرح "مهر تحصیلی" در کشور برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف گفت: طرح مهر تحصیلی هم‌زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

94/06/10

طرح "مهر تحصیلی" در کشور برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین شوزب شیری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اوقاف و امورخیریه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع بسته‌های فرهنگی در کشور اظهار داشت: ادارات اوقاف و امور خیریه استان‌ها با همکاری آموزش و پرورش نسبت به شناسایی دانش آموزان بی بضاعت اقدام می‌کند.
وی افزود: طرح مهر تحصیلی به صورت به منظور حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت در سراسر برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف بیان کرد: در این طرح موضوعاتی از قبیل خرید لباس و لوازم التحریر دانش آموزان بی‌بضاعت، پرداخت هزینه تحصیلی و امرار معاش دانش آموزان، گنجانده شده است.
شیری با اشاره به دانش آموزان تحت پوشش این طرح خاطرنشان کرد: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، مناطق محروم و روستایی، ایتام و دانش آموزان مستمند از جمله آنان هستند.
وی گفت: اگر بخشی از مال خود را وقف کنیم در طول تاریخ جاودانه خواهیم شد و اجرای طرح مهر تحصیلی با استفاده از موقوفاتی که برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت وقف شده‌اند در جهت تهیه اقلام مورد استفاده این قشر انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان اوقاف از ثبت 3 هزار وقف در کشور خبر داد و تصریح کرد: مشارکت مردم در سراسر کشور در حوزه وقف مطلوب است.

منبع:تسنیم

Logo
https://old.aviny.com/News/94/06/10/vaghf.aspx?&mode=print