با كیفیت‌ترین انیمیشن ایرانی در جشنواره «رویش»

انیمیشن ایرانی «شاهزاده روم» باكیفیت‌ترین انیمیشن ایرانی كه تا به امروز ساخته شده، در جشنواره «رویش» اكران می‌شود.

93/12/05

کتاب,دفاع مقدس,کتاب سال,دانلود عکس,تصاویر,گزارش تصویری,جنگ,مراسم,اختتامیه,سرداران

انیمیشن «شاهزاده روم» اولین حضور رسمی خود را در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر تجربه كرد و توانست جایزه ویژه دبیر جشنواره را به دست آورد. این انیمیشن دومین حضور خود را در جشنواره «رویش» تجربه خواهد كرد.

استفاده از تكنیك‌های روز انیمیشن سازی و بهره گیری از ساختار سه بعدی در این انیمیشن كه یكی از سخت‌ترین و وقت گیر‌ترین انواع آن به شمار می‌رود، باعث شد تا علاوه بر داستان زیبا، تماشاگر از دیدن تصاویر زیبای این اثر ایرانی نیز لذت ببرد.

«شاهزاده روم» روایت داستان شاهزاده ملیكا، مادر گرامی حضرت حجت(عج)، است كه در میان مسلمانان به نرجس خاتون شهرت دارند. تا پیش از این، اثر قابل توجهی درباره زندگانی آن حضرت ساخته نشده بود و نو بودن داستان خود بر جذابیت‌های «شاهزاده روم» می‌افزاید.
این اثر پویانمایی ایرانی به اعتقاد كار‌شناسان توانسته است سطح انیمیشن‌های ایرانی را چند پله ارتقای كیفی داده و از این به بعد انتظار‌ها از انیماتورهای ایرانی بالا‌تر از پیش خواهد بود.
شاهزاده روم محصول یك كنسرسیوم خصوصی و حاصل همكاری دو شركت انیمشین سازی «هفت سنگ» و «سلوك افلاكیان» است. در مراحل ساخت این انیمشین ۱۰۰ نفر به صورت تمام وقت همكاری داشته‌اند.

«شاهزاده روم» روز چهارشنبه ۶ اسفندماه ساعت ۲۲ در پردیس سینمایی آزادی اكران خواهد شد.

نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش از ۵ تا ۷ اسفند ماه در پردیس سینمایی آزادی تهران برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه آن ۸ اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری خواهد بود.

دانلود تیزر انیمیشن شاهزاده روم
 

منبع : مشرق نیوز