آغاز هفته دفاع از نبی مكرم اسلام در امارات

در پی اهانت اخير روزنامه‌های دانمارك به ساحت مقدس پيامبر(ص)، هفته دفاع از نبی مكرم اسلام به همت اداره امور اسلامی و خيريه دبی از امروز يكشنبه 19 اسفند در امارات آغاز‌می‌شود.

به نقل از روزنامه «دارالخليج» چاپ امارات، «محمد سهيل المهيری»، مدير دفتر توجيه و ارشاد اداره امور اسلامی و خيريه دبی با اعلام اين خبر گفت: اين هفته با شعار «محمد سيد ولد آدم صلى‌الله عليه و سلم» (محمد؛ فرزند آدم"ص")، با برنامه‌هايی همچون برگزاری نشست‌های ويژه با موضوع آشنايی با سيره نبوی در مساجد مختلف دبی و توزيع 15 هزار نسخه كتاب با محوريت آشنايی با پيامبر(ص) در مؤسسه‌ها و مراكز دولتی و خصوصی همراه خواهد‌بود.

وی افزود: در همين راستا، مسئولان راديو «نور» دبی نيز ويژه‌برنامه‌هايی با حضور مبلغان مسلمان اداره امور اسلامی و خيريه دبی برای علاقمندان پخش خواهند‌كرد.

«عمر الخطيب»، معاون مدير كل امور اسلامی دبی نيز در اين‌باره اعلام‌كرد: آشنايی با تعاليم ارزنده دين مبين اسلام و سيره نبوی همچون چگونگی رفتار ايشان با مسلمانان و غيرمسلمانان و آگاهی بيشتر مردم از احكام اسلامی از اهداف برگزاری اين هفته محسوب‌می‌شود.

وی افزود: آشنايی جهانيان با شخصيت والا و انسانی پيامبر(ص) و تلاش برای نشر رسالت خاتم پيامبران در سراسر جهان از ديگر اهداف برنامه‌ها طی اين هفته خواهد‌بود.

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Logo
https://old.aviny.com/News/86/12/19/06.aspx?&mode=print