تجدید پیمان اعضای مجلس خبرگان با آرمان‌های امام راحل

رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح سه شنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری همچنین با حضور بر سر مزار شهدای 72 تن و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و با قرائت فاتحه نسبت به شهدای گرانقدر مقاطع مختلف ادای احترام و برای آنان آرزوی مغفرت و علو درجات کردند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه تاریخ معاصر تاکنون مناسبت تر از شخصیت امام راحل به خود ندیده است، گفت: اگرچه درتاریخ معاصر شخصیت های موفق علمی وسیاسی وجود داشته است اما مجموعه آثاری که امام راحل از خودشان در تاریخ معاصر به جای گذاشتند ، هنوز رو به رشد است و مشابه ان دیده نشده است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی انقلاب اسلامی را معجزه حضرت امام دانست و افزود: امام راحل ملت ایران را بعد از دوره ای پر از رخوت به میدان آوردند و خداوند هم ایشان را تایید کردند .

وی اضافه کرد: شکستن حریم خطرناک و استعمار ریشه دار در ایران و بیرون کردن آنان کار اسانی نبوده است خداوند رعب و وحشت را در دلشان انداخت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: کسی خوابش را هم نمی دید یک نظامی بر مبنای اهل بیت و اسلام تاسیس شود و بتواند نوآوری داشته باشد .
 

 

منبع:سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Logo
https://old.aviny.com/News/86/12/08/03.aspx?&mode=print