تشکیل ستاد پیگیری مطالبات رهبری در حوزه علمیه قم
ستاد پیگیری مطالبات رهبری از حوزه ، از سوی شواری عالی حوزه علمیه قم تشکیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی، عضو شورای عالی حوزه علمیه قم، گفت:  شورای عالی حوزه علمیه قم  23 آذر ماه در جلسه هفتگی خود طرح تشکیل ستاد پی‌گیری مطالبات رهبری را تصویب کرد.

وی ادامه داد: این طرح از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه به شورای عالی حوزه علمیه ارایه شده بود که در جلسه شب گذشته به تصویب نهایی رسید.
 
این استاد حوزه علمیه قم به اعضای ستاد پی‌گیری مطالبات رهبری از حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای این ستاد آیت‌الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی از اعضای شورای عالی حوزه، حجت‌الاسلام علی‌رضا اعرافی، رییس مرکز جهانی علوم اسلامی، حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی‌، رییس دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام طباطبایی، رییس جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام و المسلمین شرعی، رییس حوزه‌های علمیه خواهران و حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه علمیه قم هستند.
 
عضو شورای عالی حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد که دبیرخانه ستاد پی‌گیری مطالبات رهبری تشکیل و این دبیرخانه گروه‌های تخصصی را تشکیل و مرحله به مرحله برنامه‌های مورد نظر را اجرایی کند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین رجبی یادآورشد: هم اکنون در حال رایزنی با حجت الاسلام امینی، معاون پژوهش حوزه علمیه قم برای پذیرش مسؤولیت دبیرخانه این ستاد هستیم.
 
وی با بیان این که مرجع تصویب کننده همه برنامه‌ها در حوزه علمیه، شورای عالی است، افزود: بر اساس روش گذشته طرح‌ها و برنامه‌های ستاد پیگیری مطالبات رهبری به شورای عالی ارایه و پس از تصویب به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

منبع:سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Logo
https://old.aviny.com/News/86/09/25/05.aspx?&mode=print