رئيس دانشگاه مذاهب اسلامی از گرايش روزافزون دانشمندان غربی به اسلام خبر داد

روزانه عده زيادی از دانشمندان غربی از طريق پژوهش و تحقيقات فراوان و با مشاهده آيات علمی قرآن به دين اسلام روی می‌آورند كه اين امر سبب خشم پاپ شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين بی‌آزار شيرازی، رئيس دانشگاه مذاهب اسلامی در گردهمايی طلاب و فضلاء استان فارس مقيم قم، با اشاره به جايگاه معارف اهل بيت(ع) گفت: ما بايد اسلام را بر اساس علوم و معارف اهل بيت(ع) به دنيا معرفی كنيم.

وی افزود: دنيا تشنه معارف الهی است و سخنان اهل بيت(ع) از چنان غنايی برخوردار است كه اگر به درستی به ديگران ارائه شود، آن را می‌پذيرند.

حجت‌الاسلام بی‌آزار شيرازی در ادامه خاطرنشان كرد: دانشمندان پس از گذشت قرن‌ها، بسياری از حقايق عالم آفرينش را بر اساس معارف ارائه شده در قرآن، سنت و معارف اهل بيت(ع) بدست می‌آورند.

اين محقق و پژوهشگر با اشاره به موج اسلام‌پذيری در ميان فرهيختگان غربی تصريح كرد: روزانه تعداد زيادی از دانشمندان غربی از طريق پژوهش و تحقيقات فراوان و با مشاهده آيات علمی قرآن به دين اسلام روی می‌آورند كه اين امر سبب خشم پاپ شده است.

رئيس دانشگاه مذاهب اسلامی در پايان بر لزوم خيزش علمی و توجه به منابع دينی و روايی اهل بيت(ع) از سوی مسلمانان تأكيد كرد و گفت: امروز اسلام فكر و توجه دانشمندان جهان را به خود جلب كرده است و ما بايد از اين مسئله بيشتر بهره‌برداری كنيم.

منبع : خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Logo
https://old.aviny.com/News/86/09/04/03.aspx?&mode=print