كتاب «سير زمان تا صاحب‌الزمان» ترجمه شد

كتاب «سير زمان تا صاحب‌الزمان» تأليف «بلال نعيم» و ترجمه «سيد شاه‌پور حسينی» به زيور طبع آراسته شد.

اين كتاب در سه فصل با عنوان‌های منازعات در طول تاريخ، سنت‌های جاری و جنبش اصلاح بشريت بيان شده است و هر فصل آن به گفتارهای مختلف تقسيم می‌شود.

فصل اول اين كتاب به سه گفتار تقسيم می‌شود كه عبارت‌اند از: آغاز كشمكش و درگيری، اصول حاكم در منازعه‌ها و كشمكش‌ها و حركت‌های تاريخ در فلسفه اسلامی.

سنت‌های اجرا شده در مورد امت‌ها و جامعه‌های مختلف و سنت‌های اجرا شده در مورد طاغوت‌ها دو گفتاری است كه در فصل دوم اين كتاب آمده است.

فصل سوم مشتمل بر هشت گفتار با عناوين جنبش اصلاح بشريت و رابطه ميان حضرت مهدی (عج)، اسلام و تماميت جنبش اصلاح، عاشورا نقطه عطفی در اصلاح و بيداری و قيام، نقش امامان (ع) پس از عاشورا در اصلاح بشريت، فلسفه غيبت امام مهدی (عج)، نقش زمينه‌چينان در بوجود آوردن اسباب و لوازم ظهور، فلسفه نشانه‌های ظهور و تقسيمات آن‌ها و حوادث زمان ظهور و رويدادهای پس از آن است.

كتاب «سير زمان تا صاحب‌الزمان» تأليف «بلال نعيم» و ترجمه «سيدشاه‌پور حسينی» به تازگی (13مردادماه سال جاری) به همت انتشارات «عصر موعود» به شمارگان 3000 نسخه، در قطع رقعی (شوميز)، در يك جلد منتشر شد. اين كتاب با بهای 13500 ريال در اختيار علاقه‌مندان قرار می‌گيرد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Logo
https://old.aviny.com/News/86/05/15/10.aspx?&mode=print