ویژه برنامه روز شهادت امام حسن عسگری (ع) تهیه می‌شود 

مدیر گروه معارف شبکه دو از تهیه ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و شهادت امام حسن عسگری (ع) خبر داد.
انوشه گیلان نژاد درباره فعالیت های اخیر این گروه به خبرنگار مهر گفت: "دو ویژه برنامه ترکیبی داستانی به مدت 40 دقیقه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در 12 فروردین و امام جعفر صادق (ع) در 17 فروردین در دست تهیه داریم. فیلمنامه های این دو ویژه برنامه در مرحله نگارش است. در این دو برنامه قصد داریم به احادیث و وقایع با نگاهی به فردا بپردازیم."

مدیر گروه معارف شبکه دو خاطر نشان کرد: "هشتم فروردین ماه هم سالگرد شهادت امام حسن عسگری (ع) است. فیلمنامه این ویژه برنامه ترکیبی داستانی در مرحله نگارش است و هفته آینده به پایان می رسد و پیش تولید همان زمان شروع می شود. ذبیح اله اجاق لو تهیه کنندگی این برنامه را برعهده دارد. البته هنوز نامی برای این ویژه برنامه انتخاب نکردیم و مهدی فاطمی این برنامه را می نویسد."

وی با اشاره به محور این ویژه برنامه گفت: "دستمایه فیلمنامه یکی از احادیث امام حسن عسگری (ع) است که از کتاب بهارالانوار علامه مجلسی جلد 26 صفحه 264 انتخاب شده است. حدیثی با این مبنا که نبوت و ولایت و کرم در میان ماست و ما نشانه های هدایت هستیم و پیامبران از نور ماه نور می گرفتند و از ما تبعیت می کردند."

 

منبع: خبرگزاری مهر

Logo
https://old.aviny.com/News/85/12/01/25.aspx?&mode=print