كودكان ایران به امام رضا (ع) نامه می‌نویسند

 كودكان و نوجوانان ایرانی خواسته‌ها و احساس خود را نسبت به هشتمین امام شیعیان در قالب نامه‌ای به امام رضا (ع) بازگو می‌كنند.

به نقل از روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، مسابقه‌ای اینترنتی با عنوان «ضامن آهو» بچه‌های 6 تا 16 ساله ایرانی را به مشاركت در این رقابت كه آثار برگزیده آن بر روی پایگاه اینترنتی كانون قرار می‌گیرد، فرا خوانده است.

این رقابت علاوه بر بخش نامه‌ای به امام رضا(ع) ، آثار بچه‌ها در زمینه خاطرات سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر آن امام همام و نقاشی‌های آنان را دریافت می‌كند.

بر این اساس نامه‌ها و خاطرات بچه‌ها حداكثر به اندازه یك صفحه و نقاشی‌ها نیز با تكنیك آزاد در قطع A4 باید حداكثر تا پایان شهریور به نشانی تهران خیابان حجاب، مركز آفرینش‌های فرهنگی و هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، روابط عمومی ارسال شود.

به آثار برگزیده این رقابت ادبی، هنری پس از انتخاب و داوری جوایزی اهدا می‌شود و 40 اثر در هر بخش در پایگاه اینترنتی كانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com در معرض دید كاربران اینترنت قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش ثبت مشخصات كامل هر شركت كننده شامل نام، نام خانوادگی، سن، تلفن و نشانی كامل به همراه كد پستی در پشت هر اثر ضروری است. همچنین این آثار می‌تواند از طریق نشانی اینترنتیImamreza@kanoon.org.ir نیز ارسال شود.

گفتنی است: برگزیدگان این رقابت 23 آذر ماه امسال هم‌زمان با 11 ذی‌القعده، سال‌روز ولادت امام رضا(ع) معرفی و به تعدادی از آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

 
Logo
https://old.aviny.com/News/84/05/03/07.aspx?&mode=print