مرد مسیحی در حرم امام رضا(ع) به دین اسلام گروید

گرهارد کتلر مرد 26 ساله مسیحی مذهب از شهر ارلانگن کشور آلمان پس از یک سال ارتباط با اداره ارتباطات و امور زائرین غیر ایرانی حرم مطهر حضرت رضا(ع) به دین مبین اسلام گروید .

این تازه مسلمان که سال گذشته برای انجام ماموریت کاری به ایران اسلامی سفر کرده بود ، پس از آشنایی با امکانات حوزه اسلامی اعلام کرد که طی این مدت به طور مداوم کتب مورد نظر برای وی ارسال و باعث روی آوردن وی به دین اسلام شد .

 این گزارش می افزاید : گرهارد کتلر که اکنون نام مبارک "علی" را برای خود برگزیده است چند روزی است که در فضایی آکنده از معنویت و روحانیت و با آزادی و اختیار کامل دین اسلام و مذهب تشیع را اختیار کرده است .

رییس اداره ارتباطات اسلامی و امور زائرین غیر ایرانی با اعلام این خبر گفت : این اداره از طریق مکاتبه با افراد غیر مسلمان و ارسال کتب مختلف سعی در جذب افراد می کند و به توفیقاتی نیز در این زمینه دست یافته است ، به طوری که در سال گذشته 60 نفر غیر مسلمان از این طریق به اسلام روی آورده اند .

علی اکبر علیپوردر ادامه گفت : از سال 1381 تا کنون 581 هزار و 701 جلد کتاب به 17 زبان و به 96 کشور جهت تبلیغ دین مبین اسلام به کشور های مختلف ارسال شده است .

علیپور در پایان خاطرنشان کرد : در سال گذشته 195 هزار و 382 نفر زائر غیر ایرانی از خدمات اداره ارتباطات و امور زائرین غیر ایرانی حوزه اماکن متبرکه رضوی بهره مند شده اند .
 

 

Logo
https://old.aviny.com/News/84/04/01/03.aspx?&mode=print