شهید آوینی
 
پیام تسلیت رئیس جمهور به ملت ایران و خانواده های داغدار حادثه آتش سوزی مسجد ارك

متن كامل پیام رییس‌جمهور به این شرح است:

« بسم الله الرحمن الرحیم »

انالله و انا الیه راجعون

حادثه تأسف‌انگیز و دردناك آتش‌سوزی در مسجد ارك تهران را كه منجر به درگذشت و جراحت تعدادی از هم‌میهنان عزیز و نمازگزاران و سوگواران حضرت سیدالشهدا (ع) گردید به ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های داغدار آنها صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای آسیب‌دیدگان آرزوی شفای عاجل دارم.

اگرچه مرگ همیشه واقعه‌ای تلخ است، اما امیدوارم كه پاداش درگذشتگان این حادثه ناگوار كه جمعی از مؤمنین نمازگزار و عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده‌اند، اجر شهیدان راه خدا باشد. از خداوند بزرگ برای همه آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجرا و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

عمق فاجعه به حدی است كه دل هر مسلمانی را در هر نقطه‌ای از جهان به درد می‌آورد و جایی برای غفلت و اهمال باقی نمی‌گذارد، لازم است وزارت كشور در اسرع وقت با همكاری دستگاههای ذیربط نسبت به بررسی علل وقوع حادثه اقدام نماید و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و وزارت رفاه و تأمین اجتماعی مراتب رسیدگی و درمان مجروحان و حادثه‌دیدگان و داغدیدگان این حادثه تلخ را تا انتها و به نحو احسن به انجام رسانده و در این راه از هیچ كوششی دریغ نكنند و نتیجه اقدامات انجام‌شده را سریعا به هیأت دولت گزارش نمایند.

سید محمدخاتمی
«رییس جمهوری اسلامی ایران»

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo