شهید آوینی
 
راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی دومین جشنواره فرهنگی امام‌رضا(ع)

پایگاه اطلاع‌رسانی دومین جشنواره فرهنگی و هنری امام‌رضا(ع) 26 آذرماه جاری در مشهد راه‌اندازی شد.

این پایگاه با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه جدیدترین اخبار و رویدادهای مربوط به جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های قرآنی و عترت زیر مجموعه جشنواره فرهنگی و هنری امام‌رضا(ع) راه‌اندازی شده است. كمیته فن‌آوری اطلاعات دبیرخانه دائمی نمایشگاه، این پایگاه را طراحی و آماده بهره‌برداری كرده است. «عبدالرضا زرگری» مسئول كمیته فن‌آوری اطلاعات دبیرخانه دائمی جشنواره فرهنگی، هنری امام‌رضا(ع) اظهار كرد: تاكنون بیش از 150 صفحه از این پایگاه ساخته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان برگزاری جشن‌های عید رضوی و جشنواره نمایشگاه‌های دیگر از این مجموعه به 500 صفحه برسد.

وی ضمن تأكید بر ضرورت و اهمیت بهره‌برداری از روش‌های نوین فن‌آوری اطلاعات در امر اطلاع‌رسانی، تبلیغات و ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی به همه علاقه‌مندان حضرت امام‌رضا(ع) به ویژه علاقه‌مندان ساكن خارج كشور، در ایجاد چنین پایگاهی قدردانی كرد و افزود: با راه‌اندازی این پایگاه در شبكه جهانی اینترنت، از این پس تمامی شیعیان و محبان اهل بیت(ع) و دوستداران معارف قرآن می‌توانند به راحتی به كلیه اطلاعات، تصاویر و سایر محصولات این جشنواره دسترسی پیدا كنند.

وی تصریح كرد: در صورتی كه این طرح با استقبال مخاطبان مواجه شود، این آمادگی وجود دارد از طریق این پایگاه نظرات، دیدگاه‌ها، پیام‌های تبریك، تصاویر، نوارها، سرودها و حتی فیلم‌های مرتبط با حضرت رضا(ع) برای تمامی هموطنان علاقه‌مند منعكس شود.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo